LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PC heeft altijd 512 MB, DAT ZUIGT!!!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Martinvdm

Re: PC heeft altijd 512 MB, DAT ZUIGT!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Een geheugenmodule plaatsen, een HD vervangen, DVD brander inbouwen e.d. daar vraag ik geeneens geld voor bij familie of vrienden.

Ik wou dat ik hele dagen niks anders kon doen dan geheugen modules plaatsen en/of voedingen en daar € 200 voor kan incasseren :D

Dutch_com_freak

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Weet je waarom? om dat leveranciers zoals bv dell graag goedkope pruts pcs maken zonder enige kennis van zaken. als het lijntje op de grafiek maar omhoog loopt qwa geld is het genoeg ;)

euheeuh..
als je geheugen bij me koopt of een voedinkie.. zet ik er die wel gratis voor je in, ook voor klanten ;) stukje zekerheid ;) als ik het er nl zelf in zet weet ik zeker dat er niets mee mis is ;) tenzij het stuk is natuurlijk ;)

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Hehe, eindelijk is er eentje die het doorheeft.
De merkcomputers zijn met zo'n goedkoop mogelijk materiaal gemaakt en de zelfbouwers maken computers met zo'n hoog mogelijke kwaliteit.
En wat is het prijsverschil? Maakt helemaal niet veel uit.
Of als je echt goedkope troep erin stopt wel natuurlijk! Maar dan mag je er ook niets van verwachten. Je kunt er zelfs de consumentenrecht op aanspreken. Omdat die er ook vanuit gaat dat als je kwaliteit koopt dat je wel wat mag verwachten, maar van troep mag je ook niets van verwachten.

Dutch_com_freak

Als mensen ik weet dat mensen hun pc niet bij mij gekocht hebben en het is een DELL dan kunnen ze lekker (in de garantie periode) terug naar dell zullen ze achter komen dat ze hun pc moeten op sturen en hem 2 weken kwijt zijn.

of ik doe het voor ze maar wel tegen betaling!

aagg.. CD-rom speler kapot.. oh heb er nog wel liggen hoor.. ag u heeft nu een dell... ag ze zijn ineens op... sorry ga maar bij dell vragen..

ikbenik

Ik heb ook mensen die ergens anders een computer gekocht hadden en in de garantieperiode geholpen.
Maar na een paar keer vies de neus hebben gestoten, kunnen ze mooi teruggaan naar de verkopende partij.
Mij niet meer gezien.
De reden?
Stank voor dank! Wil je mensen helpen, dan doe je werkelijk niets goed.
Daar komt ook nog bij dat als ergens anders de computer gekocht is dat ze bij mij niet de gratis reparatie en/of vervanging zullen krijgen en deze ook niet kunnen claimen.
Jaja, mensen zijn goed voorgelicht (maar niet heus).

Dutch_com_freak

en dan te bedenken dat sommige pcs gewoon in de supermarkt staan tussen de pakken boter en de maandverband.

Nou sorry hoor... ik ga toch ook geen margarine verkopen en maandverband... ik hoef het niet in me hoofd te halen en ik kijk wel uit staat er strax een of andere inspectie aan me deur...

ikbenik

Computers horen niet tussen de bananen en de appels te staan, behalve dan de weegcomputers van de supermarkt zelf.
Als ik nu levensmiddelen ga verkopen, verklaren een hoop mensen mij voor gek! Een computerbedrijf die ook appels en bananen verkoopt.
Die is ziek!
Maar andersom vind men dat wel normaal.
De consumenten sporen zo zelf helemaal niet.

Schoenmaker, blijf bij je leest!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dutch_com_freak

Nu ik daar toch over na zit te denken gaak daar serieus over denken om dat ook maar eens te gaan doen en kijken wat de reactie is :-)

Gesloten