LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN digitale tv erguh slecht!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Dilbert29 is een van de figuren op dit forum die namens het bedrijfsleven mensen met klachten een beetje komen ontmoedigen.

Het is zijn beroep om mensen af te poeieren, te belazeren en het bos in te sturen.

Het lijkt erop dat Dilbert29 en Martin1976 een en dezelfde persoon zijn: dezelfde tweederangs toneelstukjesteksten.

("Oh Jan, kom eens kijken! Heb jij onze mooie televisie al gezien? Met digitale televisie van de KPN. Wat een mooi beeld, hè?"

"Ja, Marie, het is werkelijk prachtig. Wat ze toch allemaal kunnen tegenwoordig bij de KPN."

"Oh, Jan, ik ben zo gelukkig! Laten wij gauw Dilbert bellen. Dan kunnen wij hem bedanken voor zijn goede advies.")

Toolboy

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Toolboy »

WHOOO wat krijgen we hier

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door wm1975 »

vast p van aarle onder een andere naam.

Toolboy

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nog effe .
Dan gaat de tros dit forum sluiten of opschonen.
De laatste dagen /tijd komt er hier weinig zinnigs naar boven.
Ondanks dat de warmte voorbij is :lol:

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Goh, Toolboy en wm1975, wat zijn jullie ervaringen dan met digitale televisie van KPN? (Je mag het ook Digitenne noemen.)

Daar gaat deze discussie namelijk over, die Dilbert29 probeert te f*cken.

Toolboy

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Eerder in dit topic heb ik al een reactie gegeven wm.

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Sh*t, vergat ik toch helemaal dat Toolboy gisteren zelf nog reageerde in deze discussie hier.

Toolboy, zoals jezelf ook schrijft is digitale tv van KPN k*t met peren. Dilbert29 plaatste daarna een debiele reactie, waarin hij beweert dat KPN's digitale tv fantáááááástisch is. En hij roept dus altijd van die rare dingen op dit forum.

En daar zeg ik dan wat van. En je hebt al helemaal gelijk, Toolboy, dat dit forum wel eens opgeschoond zou mogen worden. Zonder figuren als Dilbert29 en ?? zou het misschien nog ergens over gaan inderdaad.

Toolboy

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik ga zeker geen personen bij naam noemen.
Toch vind ik dat de tros dit forum wel eens mag opschonen.
vooral de onwenselijke taal /aantijgingen verwijderen.
En alhier bij mij buiten het gebied van diggitenne heb ik redelijke goede beeldkwaliteit.
Maar dat komt door m`n now how en door de buiten antenne.
Als testpersoon van de kpn vind ik het zeer kwalijk dat ze niet op mijn bevindingen reageren.

Tim

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Het lijkt erop dat Dilbert29 en Martin1976 een en dezelfde persoon zijn: dezelfde tweederangs toneelstukjesteksten.

("Oh Jan, kom eens kijken! Heb jij onze mooie televisie al gezien? Met digitale televisie van de KPN. Wat een mooi beeld, hè?"

"Ja, Marie, het is werkelijk prachtig. Wat ze toch allemaal kunnen tegenwoordig bij de KPN."

"Oh, Jan, ik ben zo gelukkig! Laten wij gauw Dilbert bellen. Dan kunnen wij hem bedanken voor zijn goede advies.")
Waltzing Mathilda, je hoeft niet gelijk gefrustreerd te reageren als er mensen zijn die wel tevreden zijn met digitale televisie van KPN hoor, ik zeg gewoon dat het me goed bevalt en zeg er ook eerlijk bij dat ik af en toe wel eens kleine storingen heb en jij gaat meteen uit je stekker. En zit gelijk te suggeren dat Dilbert en ik dezelfde persoon zijn omdat we het eens zijn. Iedereen op dit forum die het met elkaar eens is zijn dus dezelfde personen? Dan zijn er per saldo misschien 10-12 mensen actief op het hele forum denk ik...

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Ik schrijf dan ook "Het lijkt erop...". Dubbele identiteiten zijn immers nauwelijks te bewijzen. Dus misschien heb ik wel ongelijk. Dat kan.

Maar waarom val je Dilbert29 dan onmiddellijk bij? Uit deze discussie komt zonneklaar naarvoren dat digitale tv van KPN een buitengewoon slecht product is, waar KPN maar eens een schadevergoeding voor moet gaan geven aan alle gedupeerden.

Onder de mensen die ik persoonlijk ken, zijn er vijf met digitale tv. Eén daarvan is redelijk tevreden (maar heeft ook regelmatig storing). Eentje is van ellende weer overgestapt op kabel. Een tweede zit momenteel zelfs zonder tv, want ze hebben van ergernis hun digitale tv opgezegd, terwijl ze ook nog een appeltje te schillen hebben met UPC. En dan zijn er nog twee in Delft die van KPN's tv balen als een stekker. En tel daar dus de mensen bij op hier op het forum.

Als jij het geluk hebt een _redelijk_ werkende ontvanger te hebben, dan is dat fijn voor je. Maar als de regel is dat het ding het _niet_ fatsoenlijk doet, moet je hier dan komen roepen dat er niks mis mee is? Ik vond dat tamelijk verdacht, vooral ook omdat je onmiddellijk een professionele galbak als Dilbert29 bijvalt, net nadat Rob A. hem op perfecte wijze gedekseld had.

Maar kan zomaar toeval zijn inderdaad. En misschien ook wel niet.

Vandaag in het nieuws trouwens: KPN verdubbelt zijn winst. We weten dus inmiddels hoe...

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Nou, klaarblijkelijk zijn er dan nog meer mensen met digitale televisie dan die paar kennissen uit jouw vriendenkring, en die kunnen wel tevreden zijn. Ik heb er geen klachten over, ik moet er bij zeggen dat ik kosteloos een buitenantenne van KPN heb ontvangen die een perfecte ontvangst geeft. Zeker de moeite van het proberen waard!
Maar als de regel is dat het ding het _niet_ fatsoenlijk doet, moet je hier dan komen roepen dat er niks mis mee is? Ik
welke regel is dat?? Ik geef alleen mijn eigen ervaringen weer.
Ik vond dat tamelijk verdacht, vooral ook omdat je onmiddellijk een professionele galbak als Dilbert29 bijvalt, net nadat Rob A. hem op perfecte wijze gedekseld had.
vind verdacht wat je wilt, ik geef gewoon mijn mening en ervaringen weer op dit forum. En om Dilbert zo aan te duiden vind ik uitermate onprofessioneel en gefrusteerd, als de ontvangst bij hem wel goed werkt is hij toch niet meteen een galbak? Hij geeft gewoon zijn mening op dit forum en doet dit gewoon op een duidelijke en directe manier, daar heb je meer aan dan aan vage verhalen (vind ik)

Dat KPN zijn winst verdubbeld komt door goede bedrijfsvoering en niet omdat jij je uitgeknepen voelt, € 7,95 per maand voor je televisie lijkt me niet te duur.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dilbert29 is een van de figuren op dit forum die namens het bedrijfsleven mensen met klachten een beetje komen ontmoedigen.
Hartelijk dank voor deze valse benaming maar helaas niet helemaal waar. Ik werk niet voor het bedrijfsleven, ik ben gewoon een student en verder niets. Ook probeer ik mensen niet te ontmoedigen maar juist te stimuleren.

ik accepteer onmiddelijk dat het beeld bij jou of anderen niet goed is, dat is het bij mij wel en daar blijf ik bij.

Om dat te suggereren dat ik en Martin1976 de zelfde mensen zijn of dat ik een galbak ben, vind ik beneden alle peil en nergens op slaan.

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

@ Martin:
En om Dilbert zo aan te duiden vind ik uitermate onprofessioneel...
Ha! Dat bedoel ik nou. Ik ben inderdaad niet professioneel. Zou dat het zijn? Denken jullie dat ik van de concurrent ben? :lol:

En is dit een uitspraak voor een consument?
Dat KPN zijn winst verdubbeld komt door goede bedrijfsvoering...
Hiermee is in ieder geval duidelijk dat je hier namens het bedrijfsleven zit.

Als een klant een klacht heeft, dan wordt dat door bedrijven als KPN per definitie een vaag verhaal genoemd. Die buitenantenne werkt ook niet echt, zoals je hebt kunnen lezen. En € 7,95 geldt alleen als onderdeel van de packagedeal. Normaal is het € 14,95 of daaromtrent, dus even duur als UPC.

Ik zou zeggen, probeer eens een probleem op te lossen in plaats van hier de hele dag zitten te beweren dat de zon en de maan en de sterren en consumentenplatform TROS RADAR en alle tekortkomingen van KPN allemaal niet waar zijn. Nee, het is allemaal niet waar en toch bestaat het allemaal. Gek, toch.

@Dilbert:
Ben jij een student? Je ziet hier sinds 31 maart 2005. In die tijd heb je 1905 keer gepost. Dat is gemiddeld bijna vier keer per dag, dag in dag uit, al vijftien maanden lang, mensen zitten beleren? Wow.

Daar word ik stil van.

En ja, ik word ook gefrustreerd inderdaad. TROS RADAR is een consumentenplatform voor consumenten die tegen een muur oplopen bij de grote bedrijven. Ze komen hier op dit forum om hun hart te luchten en wie komen ze daar tegen? Dezelfde ratten.

Het is tekenend voor de telecomsector dat men zelfs personeel inzet om op een consumentenforum te proberen mensen af te poeieren, af te z**ken en het bos in te sturen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En ja, ik word ook gefrustreerd inderdaad
die frustratie is jou probleem niet het mijne. Ga mij alleen niet beschuldigen van zaken die gewoon niet waar zijn.

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Nou, aan alle _echte_ consumenten op dit platform: hou ze in de gaten, die Dilbert29, Martin1976, ??, Karr-2 en andere schatten. Het zijn allemaal fijne mensen die het beste met u voor hebben.

Case closed? Of moeten we nog langer doorgaan?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Ze komen hier op dit forum om hun hart te luchten en wie komen ze daar tegen? Dezelfde ratten
en andere schatten
van ratten naar schatten in 2 berichten? Of stonden je vingertjes niet helemaal recht op het toetsenbord? :lol:

Dat jij gefrustreerd bent is inderdaad niet mijn probleem, ga iemand niet voor ratten uit lopen maken. Ik geef alleen mijn ervaringen met digitenne weer. En wat mij betreft inderdaad: case closed.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nou, aan alle _echte_ consumenten op dit platform: hou ze in de gaten, die Dilbert29, Martin1976, ??, Karr-2 en andere schatten. Het zijn allemaal fijne mensen die het beste met u voor hebben.
het zijn tenslotte allemaal een en dezelfde persoon !! :D

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Dat heet ironie, Martin. Sarcasme, zo je wilt. Bovendien ben je ook nog een fijn mens, zei ik.

Doe de groeten aan al die lieverds bij KPN.

Case closed? Anders ga ik misschien nog wel voor je bidden of zo. Je weet maar nooit. Kan zo maar gebeuren.

:twisted:

@Dilbert: niet allemaal, sommige... er is trouwens ook nog een "oneerlijk", bedacht ik me net.

Voor jou verder hetzelfde, Dilbert.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door ?? »

Mathilda blijft vermakelijk. Kost mij alleen veel schoonmaakmiddel. Iedere keer de koffie van het beeldscherm afhalen omdat dat tijdens een lachstuip weer richting monitor vloog... Iemand nog een suggestie voor een goed middel om een monitor mee schoon te maken? Nee, geen schuursponsjes aanbevelen aub.

En qua Digitenne: hang een buitenantenne op. Heb je minder last van interferentie.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

haha, ik kon er ook smakelijk om lachen, en gelukkig heb ik een gladde rug dus al die ongefundeerde beschuldigingen raken me niet zo gauw.

mmm, misschien kun je je beeldscherm in de voch/vuilafstotende autowas zetten, dan krijg je je koffie er sneller af! :lol: :lol:

Gesloten