mijn vriendin mag in het ziekenhuis in eindhoven ook mob.bellen.
toen ik vorig jaar nog moest waken bij iemand in het ziekenhuis in (ook in) Dordrecht hadden wij ook onze mob. bij ons om te bellen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tv in ziekenhuis
Re: tv in ziekenhuis
Geweldig toch al die afgaande mobieltjes als je in je ziekenhuisbed ligt.
Lijkt me ook zeer bevordelijk voor je herstel.
Lijkt me ook zeer bevordelijk voor je herstel.
Ik neem niet aan dat je op een dergelijke kamer ligt als je daar niet tegen kan. Het is niet de intensive care, maar gewoon de normale kamers waar mensen liggen die geen zware of levensbedreigende zaken hebben.
De keuse van eerste of tweede klasse liggen bestaat niet meer.karr-2,
Ik neem niet aan dat je op een dergelijke kamer ligt als je daar niet tegen kan. Het is niet de intensive care, maar gewoon de normale kamers waar mensen liggen die geen zware of levensbedreigende zaken hebben.
Maar als ik je goed begrijp lig je op de andere kamers voor de lol.
Nee natuurlijk niet, dat bedoelde ik ook helemaal niet.
Ik bedoelde te zeggen dat ik me kan voorstellen dat je op de Intensive Care niet mag bellen, maar daarbuiten wel. Als mensen er last van hebben, kun je op de gang gaan bellen of in de rookkamer of zo.
Meestal worden het ook geen urenlange gesprekken, dus veel last zul je er niet van hebben.
Ik bedoelde te zeggen dat ik me kan voorstellen dat je op de Intensive Care niet mag bellen, maar daarbuiten wel. Als mensen er last van hebben, kun je op de gang gaan bellen of in de rookkamer of zo.
Meestal worden het ook geen urenlange gesprekken, dus veel last zul je er niet van hebben.
-
bodejosm43
Nonsens, Dilbert..
Ik heb toen alleen tv genomen en geen telefoon, omdat ik een mobieltje bij me had.
Deze twee voorzieningen zijn idioot duur. Dat kunnen ze rustig doen, omdat in een aantal ziekenhuizen mobiele telefoons verboden zijn. Dat laatste is gedaan om een aantal redenen:
patienten stellen het niet altijd op prijs als hun kamergenoten de hele dag maar liggen te bellen, maar ook wordt gezegd dat de techniek die gebruikt wordt om mobiele telefoons te laten werken, andere apparatuur in het ziekenhuis stoort. Waarom dit in het ene ziekenhuis zo is, en in een ander weer niet, is me ook een raadsel.
Patient line zit in verschillende ziekenhuizen, en zoals gezegd: ze hanteren idiote prijzen. Kortgeleden lag mijn moeder in het ziekenhuis, en was de tv daar gewoon gratis te bekijken, maar moest wel betaald worden voor de telefoon. Zij wilde voor die paar dagen geen telefoon, en gaf dat duidelijk aan.
Desondanks stond er een fors bedrag op de rekening voor ''de mogelijkheid''. Dus ze werd ervoor aangeslagen. Ik heb de administratie van het ziekenhuis gebeld, en gevraagd of zij een machtiging konden tonen voor de aansluiting van die telefoon. En nee, dat konden ze niet.
Rekening voor gebruik van de telefoon werd prompt vernietigd.