Ach, UPC wil die box zelfs bij mijn OVERLEDEN schoonmoeder door de strot duwen, terwijl ze al zowat een maand weten dat ze overleden is!
Als er ooit twijfel zou zijn of ze het echt wel ongevraagd versturen, dan is dit gewoon een sluitend bewijs. Mijn schoonmoeder is al meer dan 2 maanden dood en heeft daarvoor een half jaar in een ziekenhuis/verpleegtehuis gelegen. Beetje lastig om dan om zoiets te aan te vragen.
Donderdag en vandaag 2 x aan de telefoon gehangen met hun 0800 nummer (0800-023 52 10). Ze claimen dat ze niet kunnen doorverbinden met klantenservice (is pure humor!! Een communicatie bedrijf dat niet intern kan doorverbinden met of terug kan laten bellen door de juiste collega
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Is ook de reden dat ik NIET via UPC wil bellen: ze kunnen intern niet eens met elkaar bellen, hoe moet dat dan extern
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
).
Maar als je via 0800 hebt gebeld, gewoon stug volhouden dat je geen 0900 nummer kunt/wilt bellen en dat je toch echt het juiste bedrijf aan de lijn hebt. Dat die persoon in kwestie het dus maar moet oplossen. Alle argumenten die ze noemen slaan nergens op (zoals: je moet service hebben, en je hebt nu verkoop aan de lijn. Hallo: UPC wil toch iets verkopen, dan heb ik toch de juiste afdeling??).
Bericht van overlijden was een kleine maand geleden naar UPC verstuurd. Donderdag nog niet in hun systeem te vinden, maar vandaag bleek dat de overlijdensmelding in hun systeem was doorgevoerd. Koste wel ruim een kwartier die donderdag om ze het aan hun verstand te peuteren, maar was in ieder geval via een gratis 0800 nummer
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Zucht...