LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doos zonder de volledige inhoud!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door bot321 »

Weet ik weet ik. Dat van mij was een grapje :wink:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ik had laatst een doosje snoep gehaald.. stond op de doos dat er 50 in zaten maar na hertelling zaten er maar 49 in!!!!!!!! belachelijk toch???

ik ben gelijk naar de politie gegaan!!!!!!!!

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ennuh hoe lang heb je vastgezeten :lol: :lol: :lol: :lol:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

nou ik zelf heb niet vastgezeten
maar ze zijn gelijk naar de desbetreffende winkel gegaan met een arrestatieteam en hebben de dader in zijn kraag weten te vatten!!!!

hij wou eerst niet toegeven maar na enig verhoor gaf hij eindelijk toe dat hij dat 50e snoepje had opgegeten omdat hij daar zo'n zin in had

ze hebben levenslang tegen hem geeist

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door showgirl »

jaja ''geeist''...
voor dit vergrijp in nederland krijgt hij hooguit een jaar of 10....


maar hoe is het met Jeanet?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door NAK »

Ik ben, ondanks de "one woman-show" van AnnePanne, toch wel benieuwd hoe de zaak afgelopen is.

Dus Jeanet................... waar blijft je vervolgverhaal?

S. ;-)

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door S. ;-) »

voor dit vergrijp in nederland krijgt hij hooguit een jaar of 10....
Wat??
10 jaar!
10 UUR denk ik eerder, vanwege een vormfout.:o :lol:

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door Stanley »

Naar de politie... haha :lol: :lol: :lol:

Da's ech dom... zulke domme opmerkingen hoor ik weinig laatste tijd... (die van Jeanet bedoel ik)

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door tienepien »

Maar je moet toegeven dat er een prachtig topic uit is ontstaan met hoogstaand sarcasme! :)

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door bitchy »

Wat??
10 jaar!
10 UUR denk ik eerder, vanwege een vormfout
& dankzij het voorarrest loopt de snoepjesdief allang weer rond op zoek naar andere doosjes :lol:

jeanet
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2005 17:49

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door jeanet »

Hallo mensen ik ben niet naar de politie toe geweest en heb alleen gebeld en inderdaad was frustratie.Ons kind was hel erg ziek geweest en op dat moment baal je.Maar oke jullie hebben helemaal gelijk als het lachwekkend klinkt. maar De politie vatte het goed op en vond het niet raar hoor.telefoontje is ook wat anders dan langs gaan.ze hadden alle tijd.het is ook opgelost en het gaat toch om iemand anders die het gestolen heeft.Bovendien jullie raken mij niet met de grappen..vind het wel leuk....en hoe komt dat.Ons kind is weer beter dus en die babyfoon deed het toch niet goed.maar een beter vertrouwen is er niet om nu een blik te werpen en te denken de babyfoon is gelukkig niet meer nodig..zuct 8)

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door Marco Polo »

......jullie hebben helemaal gelijk als het lachwekkend klinkt.
Gezien de stress-situatie met een ernstig ziek kind, vind ik je handelen helemaal niet zo lachwekkend.
Helaas zijn er de zgn. "grappenmakers" als AnnePanne en consorten die zich niet kunnen inleven in de panieksituatie van anderen.
Ben erg blij dat je kindje weer beter is!

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door bitchy »

Bovendien jullie raken mij niet met de grappen..vind het wel leuk....
gelukkig maar. 8)

& ook gelukkig dat je geen babyfoon meer nodig hebt nu.
& heeft praxis nog moeilijk gedaan? of kreeg je meteen een andere mee?

gr.
JoAnn

jeanet
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2005 17:49

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door jeanet »

Marco polo zo is het maar net...ik kan toegespeeld krijgen dat ik belachelijk of lachwekkend gehandeld heb....maar gezien de grapreacties van sommige kun je stellen of mijn reactie nog wel zo vreemd was,des niet te vreemder dan het reageren met zulke flauwe grappen op iemand met een erg ziek kind ter ontspanning achter de pc net zo goed wat van te zeggen valt toch....Dat is heel erg leuk vind men?
Maar waarschijnlijk in de hoop dat ik in de verdediging of aanval schiet en dat doe ik verder niet.....heb wel wat anders te doen.

Praxis loste het wel goed op.het gebeurd heel vaak zeiden ze en ik controleer in het vervolg de doosjes wel.....

Groet :wink:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door showgirl »

des niet te vreemder dan het reageren met zulke flauwe grappen op iemand met een erg ziek kind ter ontspanning achter de pc
Ons kindje komt morgen uit het ziekenhuis en het leek ons fijn zo,n ding te hebben.
nou ja zeg, hoe kan je ruiken dat je een errug ziek kind hebt, misschien ben je net bevallen en komen jullie dolgelukkig met de kleine thuis.
laten we vooral allemaal erg serieus blijven en geen grappen meer maken, dan gaat de wereld er in de ogen van sommige een stuk beter uitzien. :roll:

(niet in mijn ogen, maar gelukkig is niet ieder mens hetzelfde)

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door showgirl »

Marco Polo


Geplaatst op 23 Jun 2006 15:06 door Marco Polo


Gezien de stress-situatie met een ernstig ziek kind, vind ik je handelen helemaal niet zo lachwekkend.
Helaas zijn er de zgn. "grappenmakers" als AnnePanne en consorten die zich niet kunnen inleven in de panieksituatie van anderen.
pfff azijnzeiker, wat goed van jou dat jij in het eerste bericht leest dat Jeanet haar kind ziek is.
complimentje voor jouzelf hoor. :roll:

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Gebruiksvoorwaarden
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ze zouden er aan toe moeten voegen

* mensen moeten niet zo serieus zijn!!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door showgirl »

en
*duidelijkheid verschaffen indien met niet wil dat er grappen gemaakt worden

en
*wil je niet met je billen bloot op het forum, dan moet je ook niet moeilijk doen als mensen een loopje met je verhaal nemen :roll:

Deskjet
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2006 22:36

Re: doos zonder de volledige inhoud!

Ongelezen bericht door Deskjet »

Wat betrefd Praxis
Een aantal dingen,
Praxis eigenmerk gereedschap bestaat niet,das een onderdeel van Kinzo,Kinzo is een grossier die koopt overal ter wereld gereedschappen etc.en plakt daar een naam kinzo of praxis op niks meer niks minder.Datzelfde is het geval van het De Walt gereedschap,de Walt werd verkocht onder dat logo terwijl het niet meer bestond maar is een veredelde black en decker , niets ten nadele van beide firmanten want zowel onder kinzo als b&d is er heel veel goeds te koop,en ook hun service is heel goed vaak krijg je na lang wachten op een reparatie een nieuw apparaat.

Praxis aanbiedingen gaan echter vaak het krantje(folder)voor bij,zo staan er aanbiedingen in die bij het personeel onbekend zijn (gewoon omdat ze niet geleverd zijn en dus niet in de schappen staan,of disinteresse.

Verder lees ik hier heel veel lovende berichten t.a.v. praxis waarvan ik toch denk mmm ken ik die namen niet van oud collegas in het land van diverse vestigingen??

In veel gevallen wordt er ook niet moeilijk gedaan das waar,maar kleur het niet te rooskleurig:-)In het geval een klant tegen sluitingstijd een half lege doos heeft gekocht kan een afdelingsmedewerker zeker zien waar het is misgegaan i.v.m. een art.uit een vitrine bv om het feit dat de rest daar nog in ligt,vraag is dan echter geef je een half lege doos mee of kijk je de boel na uit service overweging zelfs tegen sluitingstijd na een lange dag en eindelijk weekend?heb er zelf ruim 12 jaar gewerkt dus weet waar ik het over heb,en na de overname door het amerikaanse bedrijf zullen de prijzen nog meer steigen en het goede personeel met echte kennis er meer en meer verdwijnen,echter ik blijf bij de positievelingen en hoop dat praxis buiten de nieuwe service van zaterdag caddy s (u vraagt ik plaats het in uw auto)niet de mensen met kennis op de vloer vergeet want die er nog zijn mogen ze dankbaar voor zijn.

Gesloten