Pagina 2 van 2
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 27 jul 2008 12:28
door RonaldL
Hey Bram, je bent aardig bezig geweest, maar wat probeer je precies te doen dan? je probeert uit te vissen of je je bank nog krijgt? hou me zeker op de hoogte dan ok?
Dat wijhier zijn bank heeft gehad baart hoop, ik denk dat ik het ook wel afwacht. ik wil toch wel graag het bankstel..
Moet natuurlijk wel zekerheid hebben, als alle nummers het niet meer doen en de winkel dicht is geeft toch een beetje kriebels..
Hey wijhier waar hebben jullie dat bankstel gekocht bv cruqius,eindhoven of zevenaar, als jullie hem vandaan hebben waar ik hem besteld heb, wie weet.
Ronald
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 27 jul 2008 15:28
door wijhier
Hoi Ronald, wij hebben het bankstel in Cruquius gekocht en hebben destijds in de winkel een klacht ingediend. Je kon merken dat het personeel er niet blij mee was en die hebben toen een leenbankstel geregeld (ons oude hadden we al weggedaan). Die winkel is nu dicht, maar ik denk dat je moed moet putten uit wat de bezorgers ons gezegd hebben: ze zijn heel druk met uitleveren, zelfs vandaag, en de komende weken moeten ze nog 3 containers vol wegbrengen. Ik geloofde het ook niet meer, maar je ziet dat het toch gelukt is. Sterkte met wachten!
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 27 jul 2008 21:19
door BramHirsch
Nou, ik hoor verhalen over nepleer en moeilijk doen bij schade etcetc. begin em toch lichtelijk te knijpen, ik heb een behoorlijk dure bank gekocht en als dat de service is die ik kan verwachten, kijk ik liever verder. Ik wacht dan ook mijn telefoontje met het CBW morgen af en of ze mij terug bellen, anders ontbind ik de koopovereenkomst, dan maar weer wachten.....
ze zijn toch al over tijd dus dat gaat wel lukken.
anyway, ik probeer te achterhalen wat het werkelijke verhaal is achter sofa. als het niet van hun komt dan maar zelf op onderzoek.
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 14 aug 2008 18:43
door Esfaro
Hallo,
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die uiteidelijk toch hun meubelen geleverd hebben gekregen? Ook wij hebben eind maart een bankstel gekocht bij SofasUnlimited. Zou in week 26 geleverd worden, nu zijn we bijna 8 weken verder en heb ik nog steeds geen bankstel. Ben nu iedere dag aan het bellen en terwijl ik voorgelogen word, word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Zie hier geen berichten meer van na 27 juli, dus vroeg me af of er bij iemand al enige duidelijkheid is.
En weet misschien ook iemand waar dat distributiecentrum in helmond zit? Dan rijd ik daar morgen nog ff naar toe...
Alvast bedankt, van een mede- gedupeerde
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 14 aug 2008 22:22
door BramHirsch
Ik heb 1 berichtje gelezen van iemand die alsnog zijn bank heeft ontvangen (weegt nier op tegen de berichten van geen levering of niet naar behoren). Wij hebben de koopovereenkomst inmiddels ontbonden.
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 15 aug 2008 10:15
door Esfaro
En hoe zat het met de aanbetaling? Heb je daar nog iets van terug gezien? Ben er ondertussen achter waar ze zitten in Helmond, dus daar word zo ff naar toe gereden. Want ze nemen de telefoon nu ook niet meer op...
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 15 aug 2008 11:43
door Esfaro
Nou mensen, mijn man is zojuist naar het "distributiecentrum" gereden. Stond leeg en is vanaf as maandag, 17 augustus een ander bedrijf in gevestigd. Hij heeft gesproken met de mensen van het pand ernaast. Er worden daar al zeker een week of 5 geen containers meer geleverd!!! Daarna is hij naar Eindhoven gereden, waar zogenaamd Sofa Modern gevestigd zou zijn, ook daar niets, want daar heeft die meneer alleen een postadres. Ga nu ook mijn koopovereenkomst ontbinden, doe dat via mijn rechtsbijstandsverzekering, want de vogel is gevlogen en weet dus niet waar ik het naar toe moet sturen. Ook voor het terugkrijgen van mijn aanbetaling gaat mijn rechtbijstand erachteraan. Eén ding heb ik geleerd, NOOIT meer aanbetalen, want je bent het niet verplicht!!! Ze mogen dat niet van je "eisen".
Re: Sofasunlimited.nl : geen levering, geen aanbetaling retour
Geplaatst: 26 aug 2008 12:37
door anmi
Wij hebben vandaag via een door ons ingeschakeld incassobureau te horen gekregen dat de zaak is overgenomen door een buitenlands bedrijf. Meneer zelf is dus failliet verklaart en gaat doodleuk verder met zijn nieuwe bedrijf: Supersmoker!
Dus net als velen met ons zien we onze aanbetalingen waarschijnlijk letterlijk in rook opgaan...
Als iemand nog een idee heeft?