Pagina 2 van 2

Re: Garantie en service bij Headstart PC?

Geplaatst: 06 jul 2006 09:07
door Dilbert29
Dat is gewoon de mentaliteit van de Nederlander van tegenwoordig. Mensen willen zo min mogelijk betalen en zoveel mogelijk krijgen. Op het moment dat ze niet krijgen waar ze denken recht op te hebben, ligt het altijd aan de winkelier en nooit aan de klant zelf.

ikbenik heeft volledig gelijk, voor elke nieuwe pc die je koopt zal je een nieuwe licentie voor Windows moeten afsluiten en Office komt zeer zeker niet standaard mee met Windows, ook daar moet je extra voor betalen.

Waarom denken mensen dat je 1 malig betaald voor Windows en dit vervolgens tot in het oneindige kan en mag gebruiken?

Re: Garantie en service bij Headstart PC?

Geplaatst: 06 jul 2006 09:44
door mr T.
Waarom denken mensen dat je 1 malig betaald voor Windows en dit vervolgens tot in het oneindige kan en mag gebruiken?
Dat komt omdat Micro$oft in de afgelopen jaren het licentiebeleid zelfstandig heeft gewijzigd. Vroeger was een licentie verbonden aan de aankoop van een pakket. Toen bleek ineens dat met name in het MKB er een pakket werd gekocht en op meerdere computers werd gebruikt. Was niet helemaal de bedoeling van Micro$oft.

Re: Garantie en service bij Headstart PC?

Geplaatst: 08 jul 2006 10:37
door Dutch_com_freak
Waarom denken mensen dat je 1 malig betaald voor Windows en dit vervolgens tot in het oneindige kan en mag gebruiken?
dat kan best!.... op 1 computer :) tenzij je niet meer van PC wisselt en er niets stuk aan gaat