LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezin op straat door aandelenlease drama

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janvander
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 sep 2006 09:07

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door Janvander »

Dat vechten ze maar uit met Aegon.
Aegon Dexia Fortis enz ..... allemaal oplichters, bijna heel de financiële wereld stinkt!!!

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door marit »

Ook mijn vrouw en ik waren bij Gehlink in 2001 en we hadden al getekend voor de constructie met aandelen om daarmee het huis over een paar jaar te kunnen aflossen. Toen kwamen inderdaad al berichten omtrent Gehlink en daar mijn vrouw kanker kreeg en dit meldde bij het kantoor van hen, konden wij onder het contract uitkomen. (vrouw geopereerd en alles goed gegaan)
Daarnaast had ik een paar contracten bij Dexia afgesloten, bij Sprintplan en ook bij DSB-bank. Wij slikken door al die toestanden nog steeds anti-depressiva en hadden ons huis vorig jaar al te koop maar kon niet verkocht worden. Het advocatenkantoor in Zuid-Limburg probeerde mij ook nog te 'betoepen'door heel veel geld te vragen.
Gezegd dat ik hen zou aangeven bij de Deken van Advocaten en toen was alles voorbij wat dat betreft dus. Nu nog Dexia en Sprintplan plus DSB-bank. +++#!-ziek ben ik er nog steeds van. In de WAO met € 800 netto minder dan voorheen. Kotsmisselijk ben ik ervan, had suicideplannen enz. enz. Hoop dat het snel geregeld is.

Martinvdm

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Dit is een ander verhaal dan wat aangenomen word door de 'Joops' onder ons...

Natuurlijk word hier weer niet op gereageerd en gezegd dat het toch jullie schuld is enz...

Gewoon volhouden en de toekomst positief blijven zien !!

Dexia zal op zijn bek gaan en goed ook ...

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Daarnaast had ik een paar contracten bij Dexia afgesloten, bij Sprintplan en ook bij DSB-bank.

"grossier in contracten."

De AH-hamsterweken.

Kan er geen medelijden mee hebben.

B+

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door marit »

Rectificatie; had voor twee contracten bij Dexia geld geleend bij de DSB-bank. De bedoeling was om al sparend bij de pensioengerechtigde leeftijd extra geld te hebben voor de oude dag. Ook bij DSB-bank was het op aandelenbasis geleend. Voor Sprintplan betaalde ik vijf jaar lang fl. 200 per maand ook met de bedoeling 'later' extra geld te hebben. Hiervan kwam geen schuld maar was het geld weg. Bij Dexia is het bekend. Was dus geen trits van contracten. (de advocaat in Zuid-Limburg - voornoemd- verteld mij van een registeraccountant die 20 contracten bij Dexia had afgesloten. Dat is pas een reeks van contracten. Dagelijks lees je nog steeds, ook van andere constructies hoe mensen, zonder veel verstand van zaken, net als ik destijds, nog steeds worden '' opgelicht'. Soms is hebzucht de motor; dus soms ook niet. Ben natuurlijk te naief geweest.

Martinvdm

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Kan er geen medelijden mee hebben.
Dit bedoel ik weer....

Aso !!

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door PP »

Mijn idee Martin!
Ik hoop dat dit verziekt figuur zichzelf nog een keer tegenkomt!

groetjes,

pp

Durga
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 aug 2006 20:17

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door Durga »

verteld mij van een registeraccountant die 20 contracten bij Dexia had afgesloten
Wanneer de RA verder geen gekke dingen doet hoef je er geen medelijden mee te hebebm.

Gemili
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 jul 2004 20:27

Re: Gezin op straat door aandelenlease drama

Ongelezen bericht door Gemili »

Ik ben het niet eens dat het de eigen schuld dat mensen hun huis moeten komen.

Ze betalen belasting, voor een miljoenen organisatie als AFM en allerlei bescherming... en nu... die geven toch ook niet thuis.. daar word je dus ook door belazerd...

Ik heb bij Labouchere gewerkt.. ja die mooie legioprodukten herbelegd en ja ik kon er ook niet tussentijds uit.. stom stom.. ik weet wel dat er veel aan vedient is.

Als je met $ tekens op de beurs direct wil handelen ben je beveilgd geen geld geen aandelen.. dat lease produkt had ook beveiligt moeten zijn.. Ik wens dat die slechte dromen snel voorbij zijn voor al die mensen.. dat is in ieder geval een beter uitgangspunt dan zeggen eigen schuld!

Gesloten