LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wie doet er mee

ja
1
14%
nee
6
86%

Totaal aantal stemmen: 7

Power2All

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door Power2All »

Hoe u mijn bericht boven wilt interpreteren moet u zelf weten.
Met smaad bedoel ik niet @home, u zit hier iemand aan te strepen als zijnde het probleem.
Ik denk dat u maar eens voor de grap moet nagaan dat wanneer iemand uw echte naam ergens op internet neerzet met een verhaal wat volgens hem waar is maar in uw ogen compleet fout is, door iedereen gelezen kan worden inclusief waar u wilt gaan werken. Heeft u dan hier ooit toestemming op gegeven ? nee.
Dit is 100% smaad en kan pijnlijk op ingegrepen worden.
Wellicht moet u maar even in het strafrecht toch maar kijken als ik u was.

Dutch_com_freak

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

komt google weer in beeld :lol: oh nee wacht even zouk het niet meer over hebben...

....eh..

komt MSN search weer in beeld

yellowcat

Ongelezen bericht door yellowcat »

Buiten het feit dat je boos bent op @Home, blijft het natuurlijk fout van jou om de naam van de betreffende support agent hier open en bloot op het internet te zetten. Hiermee overtreedt je de Wet Bescherming Persoonsgegevens (iedereen heeft recht op zijn privacy, iemand mag niet zomaar iemand anders zijn gegevens op internet plaatsen). Omgekeerd zou jij het ook niet leuk vinden dat als je een betalingsachterstand had, @Home op hun website jouw naam zou zetten met de melding dat je niet de snelste betaler bent...

gimzo

Ongelezen bericht door gimzo »

De wetten vliegen je hier soms om de oren. Alhoewel off topic, toch maar een reactie. De Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geeft regels ter bescherming van de privacy van burgers. Dit gaat niet om de privacy van burgers onderling. De Wbp is niet van toepassing op gegevensverwerking voor persoonlijk of huiselijk gebruik.
De vrijheid van meningsuiting wordt beschermd in artikel 7 van de Grondwet. Mocht iemand van mening zijn dat ik strijd met enige wet heb gehandeld: see me in court.
En voor de rest: hou je bij het onderwerp wat mij betreft. Je mag natuurlijk best afsluiten met de opmerking dat je het niet netjes vindt dat ik namen noem. Ik respecteer je mening wat dat betreft, alhoewel ik het niet met je eens ben. Prima trouwens dat @home mijn betaalgedrag publiceert. Mijn toestemming hebben ze, alhoewel deze handelwijze wel in strijd met wetgeving zou zijn. Ik heb verslag gedaan van een gesprek met een medewerker. Daarbij noem ik de naam van het bedrijf en de persoon in kwestie. Dat het bedrijf in zijn geheel en de persoon als zodanig er niet zo goed vanaf komt, is een direct gevolg van de bedrijfsvoering bij @home (en veel andere organisaties trouwens). Don’t blame me, I’m just a messenger.

gimzo

Ongelezen bericht door gimzo »

Er lijkt een goed einde te komen aan dit verhaal. Ik ben gebeld door @home door iemand die wist waarover hij het had. Al snel kon worden uitgesloten dat het probleem niet in mijn PC’s zat. Vervolgens is uitgezocht of er (opnieuw) een probleem zat in de centrale. Ook dit was niet het geval. Overbleef een mogelijk zwakke schakel tussen het antennesignaal en mijn computer. Gisteravond het ik mijn Motorola modem vervangen door één van Arris. Resultaat was een breedbandverbinding Intensief waar ik voor betaal. Het probleem lijkt dus opgelost. Tussen het tijdstip waarop mijn klacht serieus genomen is en nu ben ik regelmatig gebeld door @home over de meest recente resultaten en wat de vervolgstap zou zijn. Nooit was het een probleem om te worden teruggebeld op een moment wat voor mij beter uitkwam. Elke afspraak is nagekomen. In week 32 heb ik de gelegenheid om het modem te testen en in week 33 wordt er opnieuw contact met mij opgenomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook gebeurt en ik denk dat ik dan kan melden dat mijn problemen zijn verholpen. Even afwachten nog. Voor mij is in elk geval wel duidelijk geworden dat als de klantenservice van @home zou bestaan uit medewerkers zoals ik die aan de lijn heb gehad, dat de @home club zou kunnen uitgroeien tot de beste van Nederland. Degene die ik aan de telefoon heb gehad neemt niet de telefoontjes aan. Hij komt pas aan de beurt als er echt iets aan de hand is. Jammer voor al die mensen die nog door de klantenservice van @home heen moeten breken en ik hoop dat mij dit niet weer te wachten staat.

Gesloten