LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleeneze business

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Aha Jomanda op het forum :lol: :lol:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door Econometrist »

En hoe komt het dan dat jij werk in de aanbieding hebt, teambuilder? Kom je zelf om in het werk, lopen de klanten de deur plat en heb je hulp nodig om iedereen te kunnen voorzien van je gewilde goederen?

Naar ik begrepen heb ligt de verkoop van kleneeze in Nederland volkomen op zijn gat. Hier zit de markt blijkbaar niet te wachten op een paar opblaaspantoffels voor €28 of een neushaarknipper, handmade in taiwan, voor 11 euries 95. Het gekke is dat jij en je collega's die er nog brood in zien niet op zoek gaan naar klanten, maar naar nog méér extra verkopers. Schiet mij maar lek, maar daar snap ik helemaal niks van. Als je zelf al niks verkoopt, wat moet je dan met nog meer collega's?

En wat bedoel je nu eigenlijk met thuiswerken? Je moet toch voor eigen rekening folders kopen en die deur-aan-deur gaan rondbrengen en later weer op gaan halen wat niet in de kattenbak is verdwenen? Tenzij je eigen huis veel brievenbussen heeft, blijf je daarbij toch niet thuis, of zie ik dat nou verkeerd?

Of bedoel je soms dat je ANDEREN zo gek moet krijgen met die folders langs de deuren te sjouwen en het werk te laten doen zodat JIJ thuis kan blijven zitten en provisie opstrijken? Ja, dan begrijp ik wel waarom je op zoek bent naar zoveel mogelijk collega's die je hoopt te ronselen op zoveel mogelijk fora en banensites. En ook begrijp ik dat je al snel door je vrienden- en kennissenkring heen bent en nu een poging doet anonieme nieuwe mensen te bereiken. Er zullen maar weinig mensen naïef genoeg zijn om te gaan betalen om voor jou aan het werk te mogen.

Maar, geef mij ook €40 per uur en ik ga voor je aan de slag. Maar het is zeker meer de bedoeling dat ik moet betalen om mee te mogen doen?

teambuilder
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 jul 2006 19:33

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door teambuilder »

Het is mij niet bekend dat Kleeneze in Nederland op zijn gat ligt.

Met mijn eigen business gaat het prima.Als je bekend bent met MLM weet je ook dat het een lange termijn politiek is en al helemaal geen business die je 40 euro per uur betaald.

Bij mij in de buurt blijken er genoeg mensen het prettig te vinden om wat uit de gids te bestellen.We hebben voor iedereen wat wils.

Ik heb in totaal nu 80 euro geinvesteeerd die ik in de tweede maand alweer terug had.

Verder ben ik nog steeds op zoek naar reacties van mensen die of nog werken of gewerkt hebben met Kleeneze.

Groetjes

Wouter

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door bot321 »

niemand werk dus met kleeneze.
Heb jij ff pech :evil:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ik heb in totaal nu 80 euro geinvesteeerd die ik in de tweede maand alweer terug had.
Zooooo da's zakkenvullen ennuh jij wilt ca. 40 euro per uur betalen, da's dan geen twee maanden maar 2 uur werk :roll: :roll:

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door inxsnl »

Nou teambuilder(bob)
Door je anti reclame hier op het forum zal het niet veel meer worden dan die 80 euro :lol:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Kleeneze business

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het is mij niet bekend dat Kleeneze in Nederland op zijn gat ligt.
Dan moet je eens om je heen gaan kijken. Een business die 80 euro in twee maanden oplevert voldoet nou niet bepaald aan de specificatie 'excellent florerende bedrijfstak'.
Met mijn eigen business gaat het prima.Als je bekend bent met MLM weet je ook dat het een lange termijn politiek is en al helemaal geen business die je 40 euro per uur betaald.
In een andere topic stel je anders wel dat iemand die €40 per uur met thuiswerk wenst te verdienen maar even op jouw envelopje moet klikken. Blijkbaar ben je dan zo hopeloos dat je er niet voor terug deinst om mensen valse verwachtingen voor te spiegelen. De algehele tendens in de mlm.
En hoe 'prima' gaat het nu dan wel met jouw business dat je op zoek bent naar nieuwe distributeurs? Je werkt 60 uur per week en je hebt mensen nodig om jouw taken te verlichten, of wat? Zou je niet eerst eens op zoek gaan naar klanten?

Gesloten