LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag aan radar
Re: vraag aan radar
Dennis je weet dat je moet Niet bang zijn het komt allemaal goed toet
Nog even met mij lieverd .Wel schoon ondergoed aantrekken wat je de laatste keer aan had gaat niet he.De tandarts ruikt alles
Dag apie nog wakker.Al naar stekue gekeken familie gezien daar.grappig he
Door stommelingen voor onnozel te worden versleten is een zeldzaam genoegen
Dennis en meisje en apleoh niets dan putluchten wat ik ruik.Wordt misselijk als ik die namen zie.toet
Waarom mogen wij nier reageren toet?
Trouwens moet je iemand met de naam toet serieus nemen?
Jullie hebben een fout gemaakt en daar moet samenleving voor boeten.
Trouwens moet je iemand met de naam toet serieus nemen?
Jullie hebben een fout gemaakt en daar moet samenleving voor boeten.
Aan Toet en anderen. Op berichten a la Dennis, Meisje etc. gewoon niet reageren. Doe je in de "gewone" wereld ten slotte ook niet als je dit soort lui tegenkomt. Daarom lopen ze hier te vervelen. In het echt kunnen ze alleen met soortgenoten rioolpraatjes verspreiden en diep in hun hart willen ze dat eigenlijk niet maar ze kunnen niet anders. Net als vliegen rond het vuur. Die kunnen niet anders. Laat ze dus lekker gaan. Kunnen ze tegen elkaar slap ouwehoeren. Dan is het zo afgelopen. Enne voor Dennis, Meisje en al die ander infantielen. Ik adviseer je lekker op dit mailtje te gaan lopen vuilspuiten! Hou maar in gedachten dat ik je berichten NIET zal lezen. Vergeefse moeite dus. Sukkels.
Mijnheer Blok,
waarom mag ik niet reageren?
Omdat ik actief op eurobench kom?
Heb collega met vijf contracten LL,
zit voor vermogen in schip.
Ik tracht thans met advies deze jongen te helpen en bij te staan, al jaar lang.
Maar uw met een IQ van een ezel, slaat constant hoop onzin uit waar niemand wat aan heeft!!
Als gij zoveel verstand had zou je toch niet reageren op meisje, Dennis, Balt, Mark of ik?
En dan aan Radar vragen of deze mensen verwijdert kunnen worden, wat helpt dat?
Maar goed ik heb die jongen advies gegeven en ik hop dat ik hem daar mee help.
Maar probeer niet het onderste uit de kast te krijgen, maar probeer iets anders zou ik denken.
Jammer dat uw dit ook waarschijnlijk niet leest.
Cor
waarom mag ik niet reageren?
Omdat ik actief op eurobench kom?
Heb collega met vijf contracten LL,
zit voor vermogen in schip.
Ik tracht thans met advies deze jongen te helpen en bij te staan, al jaar lang.
Maar uw met een IQ van een ezel, slaat constant hoop onzin uit waar niemand wat aan heeft!!
Als gij zoveel verstand had zou je toch niet reageren op meisje, Dennis, Balt, Mark of ik?
En dan aan Radar vragen of deze mensen verwijdert kunnen worden, wat helpt dat?
Maar goed ik heb die jongen advies gegeven en ik hop dat ik hem daar mee help.
Maar probeer niet het onderste uit de kast te krijgen, maar probeer iets anders zou ik denken.
Jammer dat uw dit ook waarschijnlijk niet leest.
Cor