Pagina 2 van 2
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 04 okt 2008 00:04
door cora.vijgen
Ook ik heb eens een klokradio gekocht van 69€.Voor onze dochter voor de kerst.Een maand naar aankoop vielen een paar cijfers weg.Maar de aankoopbon had ik niet meer.Toch even naar mediamarkt in heerlen met de klokradio maar nee ze konden niks meer voor mij doen zonder bon
.Geen goede service van mediamarkt heerlen.
Toen ik later een mp3 speler kocht bij MAXWELL in Brunssum en deze het naar twee maanden begaf ging ik terug naar MAXWELL in Brunssum(ook geen aankoopbon meer).Geen probleem werdt gelijk opgestuurd en kreeg binnen twee weken een nieuwe.
KIjk dat is service daar kan de mediamarkt nog wat van leren.
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 17 dec 2008 16:41
door twinklestarr
Ja, ik ben het er volledig mee eens
dat ze druk zijn, en dat er een lange rij achter de kassa staat alé, dat snap ik, maar dat ze dan gezellig gaan bellen, daar kan ik me ook over irriteren.
sómmige mensen hebben het wat hoog in hun bol daar
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 18 dec 2008 20:47
door D1RK
28 Juli 2006 was eerste bericht dus oud nieuws...
Verder eerst proberen en uitpakken in winkel of niet gebruikt is of kapot.
Alleen verzegelde (plakband) verpakking kun je nog vertrouwen.
Ik ga nooit 2x rijden en wil eerst testen of het goed werkt.
Als deze winkel zo druk en traag is ga ik wel elders winkelen, en Duitsland is goedkoper dus waarom is deze nog open?
Als iedereen blijft kijken en in Duitsland gaat kopen begrijp ik het personeel wel waarom ze zo reageren....
Wie hier koop is hartstikke gek!
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 20 dec 2008 16:40
door letopdit
@Customer
Melding maken bij de bedrijfsleider heeft geen zin. Het interesseert MM toch niets. Als we maar kopen, kopen, kopen.
Voor 2 stuivers zou ik ook niet echt hard voor de zaak krijgen. Beloning is immers een belangrijke vorm van waardering.
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 15 jan 2009 17:05
door JeBentZelf
Je bent zelf een sapcentrifuge
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 16 feb 2009 20:41
door Heerlen
Ik had de service desk nodig van media markt heerlen dus ik bellen krijg ik het automatisch antwoord automaat. (Al onze medewerkers zijn in gesprek ) wachten dus na 45 min zijn we vol ergernis in de auto gestapt met de telefoon nog steeds aan. 20 min. later nog geen medewerker. Imiddels aangekomen bij de service desk gevraagt waar al de medewerkers waren en waar ze het zo druk mee hadden. Het was dinsdag avond rond 7 uur (een erg rustige periode) Ik uitgelegd dat ik al mee als 1 uur aan het bellen was de dames stamelden wat dat het zojuist wel erg druk was. Met een iets luidere stem vertelde ik ze dat ik de manager wilde spreken. Deze was natuurlijk niet aanwezig en ik mocht met de beveiliger mee lopen naar buiten want de dames voelden zich bedreigd.
Volgend keer ga ik wel naar Duitsland of Maastricht is iets duurder met de benzine maar ik ben er ook nog eens achter gekomen dat die met de arikelen goedkoper zijn.
Re: MediaMarkt Heerlen, steeds slechtere service
Geplaatst: 16 feb 2009 21:33
door bodejosm43
Ik ga nooit 2x rijden en wil eerst testen of het goed werkt.
Als deze winkel zo druk en traag is ga ik wel elders winkelen, en Duitsland is goedkoper dus waarom is deze nog open?
Hoe kom je aan DIE onzin?
In Duitsland is echt niet alles goedkoper dan hier, en ook niet bij de Mediamarkt onderling. Ik kan als voorbeeld de Canon Eos 1000D noemen. Hier een complete set met twee objectieven voor hetzelfde geld als waar je daar alleen het standaard objectief erbij hebt. En nog een ander voorbeeld: afhankelijk van het type, zijn de Senseo''s daar heel af en toe hetzelfde geprijsd, mnaar meestal 1 tot 2 tientjes duurder.
In Duitsland ga ik het liefste naar de Saturn, overigens OOK een werkmaatschappij van de eigenaars van Mediamarkt (voor wie dat nog niet wist).
Assortiment is een stuk uitgebreider, en het personeel is naast deskundiger ook nog eens heel vriendelijk.
legde 10 euro teveel neer.