Even tussendoor...........
Marinepik,
De monteur heeft zijn gegevens (meetgegevens) op papier gezet. Van deze gegevens heeft hij inderdaad een afschrift achtergelaten. Deze extra bon liet hij achter nadat ook wij gesproken hadden over het transport naar het externe bedrijf.
Ik heb dus in ieder geval enige meetgegevens op papier. Als het externe bedrijf anders concludeert weet ik ook nog niet hoe verder te gaan. Hier ga ik voorlopig niet van uit. Er is mij al eerder verteld dat ik ook een beetje vertrouwen moet hebben, en dat klopt.
Ik zal nog even wat mist rond "de medewerker" wegblazen, zo moeilijk is dat niet.
1. "de medewerker" reageert alleen op vragen/klachten over het NUON.
2. "de medewerker" heeft blijkbaar toegang tot de contract en/of klantnummers van de mensen aangesloten bij het NUON.
3. Eén en één is twee.
Dus, ja "de medewerker" werkt voor het NUON.
Verder vind ik het verstandig dat "de medewerkers" niet gebruik maken van hun eigen naam. Zo kom je ook niet in verwarring als medewerkerA zijn baan opzegt en medewerkerB het overneemt.
Je leest het goed. het zijn meerdere medewerkers van het NUON die onder dezelfde alias op dit forum inloggen.
Zoals je in deze thread kunt lezen heb ik een aantal maal met "de medewerker" gesproken. Dit zijn tot op heden twee verschillende personen geweest. Het maakt volgens mij niet door wie je van welk bedrijf geholpen wordt. Als degene die je helpt maar documenteerd en zijn/haar afspraken nakomt. Als medewerkerA iets afspreekt vind ik het prima als mederwerkerB het overneemt, hierbij ga ik er wel vanuit dat medewerkerB volledig op de hoogte is gesteld door A. Op dit punt sluit ik mij dus aan bij tjoektjoek.
Groeten,
Peter.