LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dakkapel advies

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
poppy2

Re: Dakkapel advies

Ongelezen bericht door poppy2 »

Hallo Esther,

Mag ik vragen met wie jullie in zee zijn gegaan?
We willen vooral weten hoe de ervaringen met Dakmaat uit Andelst zijn.

jacco en hilde

Ongelezen bericht door jacco en hilde »

Er zijn zoveel aanbieders van dakkapellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wij hebben toch maar gekozen voor franken dakkapelen omdat dat bedrijf al langer dan 10 jaar bestaat. Ze hebben alleen wel een lange wachttijd, beetje jammer. De dakkapel kan pas in oktober geplaatst worden. Ze hebben nog wel 4 ploegen, blijkbaar geen last van de kredietcrisis. De tekening hebben ze inmiddels gemaakt, zag er netjes uit. Nu even kijken wat de gemeente er van zegt. Ik zal nog wel laten weten of het allemaal goed verlopen is.

Ted1

Ongelezen bericht door Ted1 »

De firma Dakmaat uit Heteren heeft gisteren bij ons de dakkapel geplaatst. Het is uitstekend verlopen. Het zijn vakkundige (en plezierige) medewerkers die heel net werk leveren. Om 8.00 uur begonnen, om 15.00 helemaal klaar. En ze zijn uitermate scherp qua prijs.

Kortom: wat ons betreft een aanrader!

Groet, Ted.

bert en wilma

Ongelezen bericht door bert en wilma »

Hier nog een een bericht van Bert en Wilma

Onlangs Heeft HV Kozijnen ook bij mijn dochter in hoorn twee dakkapellen geplaatst( op aanraden van mij) en heeft ze ook nog een paar kozijnen bestelt geloof ik.

ik zie alleen maar slechte berichten over diverse bedrijven die ook in deze handel zitten.Dus bij deze als jullie iets zoeken in kunststof dakkapellen en kuntstof kozijnen raad ik jullie HV Kozijnen uit Enkhuizen aan .Nogmaals leuk klein bedrijf wat wel zijn afspraken na komt .Al heeft het bij mijn dochter wel wat langer geduurt dat de dakkapellen er op stonden maar dat was het wachten wel waard vond ze .

Ik vond dat dit ook wel eens gezegd mag worden en misschiel levert het nog iet op voor het bedrijf.

met vriendelijke groet
Bert

Gesloten