LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekeringen gaan fraude aanpakken

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Re: Verzekeringen gaan fraude aanpakken

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Volgens mij zitten er 150 narcisten in de Tweede Kamer die ons proberen wijs te maken dat we in een democratie leven.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Geplaatst op 11 Aug 2006 01:37 door Rob 5

--------------------------------------------------------------------------------

samueel, je zit volkomen fout. Ben jij die lieve Albéééér van vroeger? Plak jij maar liever aan zomerzegel vast, en laat ieder in zijn waarde om anoniem te posten. Dat doe jij namelijk zelf ook.
Rob 5 vriendelijk verzoek om niet iedere keer mijn naam te noemen...ik ken deze mevrouw/meneer niet !

Bedankt.

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Een aantal 'gedupeerden' is nogal paranoia geworden en denkt iedereen in iedereen te herkennen ;-) Zolang je naam niet echt door het slijk gaat, kun je ze gewoon het beste hun spelletje laten spelen...
Het is meer een kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten :wink:

samueel

Ongelezen bericht door samueel »

Geplaatst op 11 Aug 2006 12:26 door Janneke52

--------------------------------------------------------------------------------

en als er oorlog is in jouw land waarom ben je dan niet daar om te helpen? I.p.v. hier de gedupeerden te beledigen.

Ik ben terug geweest naar mijn land Janneke maar een strijder zonder been kan niet veel uitrichten......wel hulp bieden..en ik beledig geen gedupeerden moet zelf ook veel geld betalen aan Dexia...denken ze :roll:

Shalom :wink:

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Mmmm, een slalom hoef je dan ook niet te proberen natuurlijk....

Gesloten