LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] European Domains & Trademarks

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Major

Re: European Domains & Trademarks

Ongelezen bericht door Major »

Toch is het vreemd dat ze nog hyperaktief zijn, tevens vind ik het knap dat ze steeds weer mensen kunnen vinden voor dit werk, die vervolgens dan glashard staan te liegen tegen goedgelovige ondernemers, ikzelf sluit niets meer af via de telefoon, ik kijk wel uit!

domanu

Ongelezen bericht door domanu »

Ook ik ben erin getuind, met een smoesje word je "gedwongen" om snel te beslissen, omdat iedereen weet dat zelfstandige het altijd druk hebben, en dan vaak toehappen.

Ik heb de faktuur van 1188,00 euro net ontvangen, en meteen een fax teruggestuurd (adres hebben ze niet) met de mededeling dat ik binnen 3 dagen een ontbinding eis, en anders maandag aangifte wegens oplichting ga doen en de media ga opzoeken.

Geld speelt voor mij gelukkig geen probleem, en ook dreigementen om je bij het bkr te registreren als wanbetaler maken mij niet uit omdat ik niet van banken afhankelijk ben.

Ik ga HEEEEEEEEEl graag de confrontatie aan, en hou ook echt 3 dagen aan voor die ontbinding anders start ik maandag alle mogelijkheden.
Mijn moto is"liever 50.000 euro via de rechter betalen dan 1 euro aan deze oplichters.

wordt vervolgt.

Major

BKR-registratie doen alleen de daartoe bevoegde instanties, zoals banken en telefoonproviders ed, daartoe hoort zeker niet EUwebdomains. Gewoon niet betalen en volg de media!!!!

domanu

Ongelezen bericht door domanu »

okee thanks, maar eigenlijk moet er gewoon een idioot die kerel in het kanaal dumpen toch? gewoon een voorbeeld stellen.

Major

Van mij mag je! :D

WoZzY

Ongelezen bericht door WoZzY »

Nou dan zal ik die "idioot" waarschijnlijk wel zijn.
Ook ik ben er ingetrapt en na 3 onbeantwoorde brieven van mijn kant en vette facturen van hun kant met idd dreigingen met rechtzaken begin ik het wel een beetje zat te worden.
Ik hoop dus dat het adres Kanaalstraat 130 te Amsterdam nog steeds klopt. :evil:

Major

Kijk vanavond even naar TROSRADAR!

http://tros.nl/index.php?id=1559

FTB

Ongelezen bericht door FTB »

Ook wij hebben een nare ervaring met deze firma's. Zelfde techniek, snel beslissen, andes gaat de .eu en .com naar andere klant. Email-bevestiging was niet mogelijk. Geen offerte, maar rekening gekregen. Direct aangetekend bezwaar gemaakt en gebeld. Gevraagd naar bandje , hetgeen op dat moment niet mogelijk bleek??! Ik zou terug worden gebeld voor beluisteren bandje, nooit gebeurd. Ik heb ook geen toestemming gegeven om het telefoongesprek op te nemen en dat er een oponame zou plaatsvinden was mij niet gemeld.Ik mijn aangetekende brief heb ik ook melding gemaakt van de Wet op de Colportage( wel mogelijk, zie uitspraak rechtbank Rotterdam) Herinnering en aanmaning gekregen, zonder adresgegevens van Incassolutions. Bij derde aanmaning, met dreiging van Rechtbank, wel adresgegevens, schriftelijk gereageerd naar Incassolutions. Laatste bericht van hen: dagvaarding volgt. Ik ben benieuwd.

JannyVanGentevoort

Ongelezen bericht door JannyVanGentevoort »

t23cjJij hebt groot gelijk! Liever dood dan bloot zeg ik altijd. Ik besteed inderdaad liever een klap geld aan een rechtzaak om mijn recht te halen dan dat ik belazerd word voor een paar honderd euro. Ik betaal dus mooi niet. Maar inmiddels zullen ze, na de uitzending van gisteravond, wel een toontje lager zingen. Wat ik overigens na heel veel zoeken en "googelen"nog nergens gevonden heb, zijn mensen die daadwerkelijk door hen gedagvaard zijn. bestaamn die eigenlijk?

Janny van Gentevoort

www.JannyVanGentevoort.nl

JannyVanGentevoort

Ongelezen bericht door JannyVanGentevoort »

Jij hebt groot gelijk! Liever dood dan bloot zeg ik altijd. Ik besteed inderdaad liever een klap geld aan een rechtzaak om mijn recht te halen dan dat ik belazerd word voor een paar honderd euro. Ik betaal dus mooi niet. Maar inmiddels zullen ze, na de uitzending van gisteravond, wel een toontje lager zingen. Wat ik overigens na heel veel zoeken en "googelen"nog nergens gevonden heb, zijn mensen die daadwerkelijk door hen gedagvaard zijn. bestaamn die eigenlijk?

Janny van Gentevoort

www.JannyVanGentevoort.nl

gastvrouwtje

Ongelezen bericht door gastvrouwtje »

Dezelfde praktijken worden uitgevoerd door "Identity Security" te Rotterdam. (kvk 24437226)
Ze rekenen 200 euro voor een domeinnaam, nadat ze je eerst benaderd hebben op dezelfde wijze als eu webdomains doet.

Zouden dezelfde criminelen, want dat zijn ze gewoon, onder deze naam opereren, of is dit gewoon een ander malafide bedrijf vraag ik me af.

In elk geval, oppassen bij dit bedrijf.
Registreer je domein gewoon elders, ik zag yourhosting al voorbij komen in de reacties, maar het kan nog veel goedkoper, gewoon even goed zoeken op internet.

Gesloten