LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Teak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door 16again »

Wettelijk mogen ze 50% aanbetaling vragen
Bij het CBW aangesloten meubelzaken mogen maximaal 25% aanbetaling vragen.

Het staat de consument vrij om te proberen minder aan te betalen, of elders verder te shoppen...

Fleur13
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2009 13:26

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Fleur13 »

ik snap al deze onzin niet hoor, TopTeak is een teak winkel die gewoon aangesloten is bij CBW en dit is een waarborg voor de klanten. Veel dingen die op internet verspreid worden en waar onjuistheden in staan zijn tevens in strijd met de wet, te weten Laster cq smaad, Artikel 261 en 262 van het Wetboek van strafrecht. Dus als mensen problemen hebben met een winkel die aangesloten is bij het CBW waarborgfonds, dan kunnen de mensen daar terecht. Maar ik weet dat de mensen bij TopTeak echt niet de beroerste zijn en ten aller tijde een oplossing zullen voordragen in het geval het nodig is, dus mensen probeer het eens op een normale manier af te handelen ipv dingen op internet te zetten waarvan het meeste niet klopt

Jim Luy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2009 12:21

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Jim Luy »

Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Top Teak, Wij hebben een tafel besteld die standaard in de showroom staat, wij hebben alleen een andere maat nodig , deze maat staat overigens wel op het kaartje.... dus geen speciale order of zo iets.... maar het lukt heren en dames maar niet voor ons de juiste tafel te leveren. Ze Liegen, stellen uit en laten je onnodig op en neer rijden van huis naar de winkel (40km), om de juiste tafel te komen bekijken alvorens levering.
In de winkel staan altijd alleen maar jonge meisjes die van niets weten...
Ik heb nu afgelopen zaterdag mijn aanbetaling teruggevorderd.... deze zou vandaag teruggestort worden... want ze hadden geen geld in kas ( ja ja...) Even afwachten dus.
Mijn advies.... koop hier niets, betaal nooit aan bij dit soort zaken, en kijk niet meer naar de pfaffs, want wie dit soort zaken promoot deugd ook niet ha ha.....

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door sjoegel »

CBW aangesloten zegt niets. Iedereen kan er lid van worden als je maar betaald. zelfs Poppeliers is er lid van en als er een slecht bedrijf is met veel klachten dan is het poppeliers wel. CBW=wassen neus.
Tip; vraag bij Top teak eens om een FSC label tafel.... Fffe watte ? :lol:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

CBW aangesloten zegt niets. Iedereen kan er lid van worden als je maar betaald. zelfs Poppeliers is er lid van en als er een slecht bedrijf is met veel klachten dan is het poppeliers wel. CBW=wassen neus.
Tip; vraag bij Top teak eens om een FSC label tafel.... Fffe watte ?
Sjoegel weet niet waar hij het over heeft. CBW maakt juist een wereld van verschil. Een klant kan zijn klacht deponeren bij een onafhankelijke geschillencommissie. Wanneer deze het met de klant eens is dan wordt linksom of rechtsom het probleem opgelost.

barryonthemove
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2009 20:29

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door barryonthemove »

[Verwijderd door Moderator (reclame, kopiëren lange stukken tekst uit andere bronnen)]
Laatst gewijzigd door barryonthemove op 23 okt 2009 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Barry, wanneer komt je eerste roman uit? :wink:

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door witte angora »

Teakmeubels kun je toch overal kopen? Waarom dan via internet bestellen?

In de winkel zie je precies wat je krijgt, via internet moet je maar afwachten. :?

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Heb nog wat teak in de aanbieding na een verbouwing, staat op zolder enorm leuk te zijn en komt niet bij Topteak vandaan :mrgreen:

stofzuigertje

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Barry,

Dit is meer reclame dan een mening...
Ook als het bedrijf goed is zullen vele juist gaan twijfelen na plaatsen van meerdere keren hetzelfde lange stuk...

Vooral omdat elders in Zuid Nederland iemand actief was waar ik liever niet kom.
Ik was zelf in Deurne, en op vakantie (park Bikkels) gekeken en zag goede meubels maar de verkoper was erg opdringerig...

Ik wil graag als bij Ikea zelf kijken zonder gelijk te kopen en die worden daar zo weg gejaagd.
Dus als je verkoper bent of tevreden klant....
Verwijder de dubbel geplaatste... en plaats alleen nieuwe berichten als iemand reageerde.

barryonthemove
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2009 20:29

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door barryonthemove »

zeurpieten heb je altijd wij hebben onze gehele woninginrichting bij topteak gekocht , gewoon geweldig!!! en goedkoop

barryonthemove
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2009 20:29

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door barryonthemove »

Onderwerp: RE: Topteak


Beste, topteak medewerkers

Graag wil ik laten weten dat de levering prima is verlopen. Het dressoir is zeer mooi. nog mooier dan ik had kunnen dromen
Jullie medewerker heeft ook onze salontafel ter plaatse kunnen repareren, waarvoor dank!

Vriendelijke groeten,
Fam. Van Barel

stofzuigertje

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Barry,

Ik zag Uw tekst meerdere malen erg lang hierboven en die aanpassen of verwijderen is mogelijk omdat het op reclame lijkt wat verboden is...

Dubbel plaatsen word ook vaak door redactie verwijderd en een IP blokkade is mogelijk..
Het lijkt of U verkoper of eigenaar bent in plaats van klant.

De laatste berichten dat het goedkoop en goed was mag dus wel...
en ik vond het ook niet duur, maar de verkoper was te opdringerig en wilde gelijk verkopen...
dus daarom nooit terug gegaan...

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door sjoegel »

Barry werkt daar inderdaad. Hij is hoofd klachten. Als je aan hem vraagt; waar is de WC ? Dan zegt hij dat hele riedeltje op !

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Ik roep iedereen op die op enigerlei wijze gedupeerd is door topteak en /of beterteak dit te mailen naar [email protected]. Beschrijf de klacht, en indien aanwezig bestelbon bijvoegen. Vooral mensen die aanbetaald hebben maar niets ontvangen hebben worden uitdrukkelijk opgeroepen te reageren. Wellicht is e.e.a. alsnog op te lossen. Topteak BVBA bestaat nog. Als U daar al iets koopt, weiger dan om aan te betalen, omdat ook de toekomst van die BV(BA) onzeker i

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

topteakgedupeerden schreef:Ik roep iedereen op die op enigerlei wijze gedupeerd is door topteak en /of beterteak dit te mailen naar [email protected]. Beschrijf de klacht, en indien aanwezig bestelbon bijvoegen. Vooral mensen die aanbetaald hebben maar niets ontvangen hebben worden uitdrukkelijk opgeroepen te reageren. Wellicht is e.e.a. alsnog op te lossen. Topteak BVBA bestaat nog. Als U daar al iets koopt, weiger dan om aan te betalen, omdat ook de toekomst van die BV(BA) onzeker i
Je doet alsof je iets kunt betekenen voor "gedupeerden".

Je verbergt je echter achter een yahoo adres.

Wie ben je ?
Toon eens aan wat je intenties zijn en dat je geen verborgen agenda hebt.

Tot die tijd roep ik iedereen op om geen informatie te mailen naar onbekenden.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door sjoegel »

Crazyme heeft gelijk. Je moet je minimaal even voorstellen. Zodat mensen je motieven en of drijfveren kennen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door trebelski »

De opmerking van crazyme ( en sjoegel)is/zijn zeer terecht. Zelf volledig anoniem via een Yahoo-mailadres welke nimmer te achterhalen is zou ik ook niemand aanraden hier gegevens aan af te staan en al helemaal geen bestelbonnen en dergelijke.

erik.e
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2011 11:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door erik.e »

Niet geheel onverwachts denk ik is bij top teak wijnegem nu ook de deur gesloten onder de noemer nieuwe inrichting en collectie
Weet ook niet wat er nog te geloven valt maar krijg sterk de indruk dat er weer veel mensen gedupeerd zijn door deze grote vriend.

Sanne020
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2011 16:01

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Sanne020 »

Wij hebben ook problemen met Topteak gehad. De ligbedden hadden bouten die gewoon niet pasten. Gelukkig hadden we nog niet alles betaald dus die konden ze mooi weer meenemen. helaas vielen bij een aantal stoelen al snel de bouten eruit omdat ze te kort zijn. Wij kregen echter geen reactie en hebben uiteindelijk zelf de stoelen maar gemaakt, op 1 na die is gewoon onbruikbaar. En de keren dat we iemand aan de telefoon hadden was diegene niet bepaald behulpzaam.
Ik zag inderdaad dat ze failliet zijn en wat dubieus is, er wordt nu topteak spul aangeboden op Marktplaats. Vraag me af of het dezelfde lui zijn. http://tuin-terras.marktplaats.nl/tuinm ... nieuw.html
Maar voor mensen die een aanbetaling hebben gedaan is er het CBW. Volgens mij krijg je dan je geld terug. Ik zou altijd even informeren.

Gesloten