Pagina 2 van 2

Re: ENECO HOROR VERHAAL

Geplaatst: 18 aug 2006 17:13
door dvdmania
psies je hebt het door.

neem aan dat je nu je leven gaat beteren ?

Re: ENECO HOROR VERHAAL

Geplaatst: 18 aug 2006 17:37
door puma73
Kiz schreef in eeen eerdere bijdrage:
Waarschijnlijk heeft Eneco jou de kosten genoemd voor een herijking "op basis van kosten ongelijk", dat is wel heel wat anders dan "ff de meter nakijken"
Dit heeft niks met service te maken. Als dvdmania meent dat de meters niet kloppen dan kun je dat op de wijze die kiz beschreef laten doen.
En daar moet je al sinds jaar en dag voor btalen en heeft niks met de service te maken.

Dan nog even over jou opmerking over gerland, ik ben ook geen fan van gerland, maar de bijdragen van gerland snijden wel hout en gerland heeft behoorlijk kennis van zaken.

Re: ENECO HOROR VERHAAL

Geplaatst: 19 aug 2006 00:00
door Bob Schurkjens
Ik heb ook Eneco (regio Utrecht). Mijn dubbele meter check ik wekelijks. Deze heeft bijna twee weken continu op piektarief gestaan terwijl ik dag- en nachtstroom afneem. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen om dit weer in orde te krijgen.

Uit zichzelf doet Eneco niks; ze vinden het allemaal wel best. Waarschijnlijk is de hele wijk waar ik woon benadeeld en wellicht nog een groter gebied. De metermonteur heeft het zegel verbroken, de meter geïnspecteerd en geen defect kunnen constateren. Het lag dus aan de centrale aansturing. Nooit meer wat van gehoord, geen correctie op de nota, niets. Op zich gaat om niet meer dan een paar euro, te weinig om je druk om te maken. Maar het zegt genoeg over de Eneco bedrijfscultuur.

Re: ENECO HOROR VERHAAL

Geplaatst: 19 aug 2006 00:54
door chat
Zolang er bij jou in de buurt niemand reageert heeft eneco ook niet door dat er een zekering van de tariefsturing er uit ligt.
Dan blijft de meter gewoon op het standaard tarief staan.

Goed dat je het gemeld hebt anders was er tot aan de meter opname wel zo gebleven.

Het compenseren is een ander verhaal, hier aan kunnen ze je wel tegemoed komen. (als ze willen)