LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] senseo koffiezetapparaat
Re: senseo koffiezetapparaat
Hallo,
Ons senseo-apparaat is stuk. We hebben het apparaat op 2 september '04 naar Modern gebracht om het te laten repareren. Modern gaf aan dat dit ongeveer 3-4 weken zou duren. We konden bellen met een nummer om te horen hoe het er met onze reparatie voorstond. Dit geprobeerd: het enige wat we te horen krijgen is dat het apparaat ter reparatie aangeboden is aan de fabrikant. Hier kunnen we dus niets mee. Ondertussen zijn we op vakantie geweest en ongeveer 4 weken nadat we het apparaat weggebracht hebben ter reparatie hebben we Modern gebeld: geen nieuws, het apparaat is nog niet terug bij Modern. Dus maar weer wachten op een telefoontje dat het apparaat klaar is. 28 oktober opnieuw Modern gebeld. Het apparaat was nog niet terug. Zij zouden een berichtje sturen naar Philips en over drie dagen zouden we gebeld worden hoe het ervoor stond. Op maandag (1 nov. 04) werden we gebeld door Modern uit Tilburg. Zij deden een onderzoek naar reparaties van Modern. Aangegeven dat we het apparaat nog niet terug hadden en dat het al bijna 2 maanden duurde. Zij zouden er achteraan gaan en dezelfde week nog terugbellen. Niets gehoord. Vandaag (8 nov. '04) opnieuw Modern gebeld: ze hadden 2 dagen geleden bericht gehad van Philips. Philips kon nog niets zeggen over de reparatie. Geen nieuws dus en nog steeds ons apparaat niet terug. Philips zou deze week aan Modern laten weten hoe het ervoor staat. Modern raad ons dus aan nog even af te wachten.....
Kortom: wij wachtten nu al ruim 2 maanden op ons senseo-apparaat. Ze mogen ons ook best een nieuw apparaat sturen hoor!
Ons senseo-apparaat is stuk. We hebben het apparaat op 2 september '04 naar Modern gebracht om het te laten repareren. Modern gaf aan dat dit ongeveer 3-4 weken zou duren. We konden bellen met een nummer om te horen hoe het er met onze reparatie voorstond. Dit geprobeerd: het enige wat we te horen krijgen is dat het apparaat ter reparatie aangeboden is aan de fabrikant. Hier kunnen we dus niets mee. Ondertussen zijn we op vakantie geweest en ongeveer 4 weken nadat we het apparaat weggebracht hebben ter reparatie hebben we Modern gebeld: geen nieuws, het apparaat is nog niet terug bij Modern. Dus maar weer wachten op een telefoontje dat het apparaat klaar is. 28 oktober opnieuw Modern gebeld. Het apparaat was nog niet terug. Zij zouden een berichtje sturen naar Philips en over drie dagen zouden we gebeld worden hoe het ervoor stond. Op maandag (1 nov. 04) werden we gebeld door Modern uit Tilburg. Zij deden een onderzoek naar reparaties van Modern. Aangegeven dat we het apparaat nog niet terug hadden en dat het al bijna 2 maanden duurde. Zij zouden er achteraan gaan en dezelfde week nog terugbellen. Niets gehoord. Vandaag (8 nov. '04) opnieuw Modern gebeld: ze hadden 2 dagen geleden bericht gehad van Philips. Philips kon nog niets zeggen over de reparatie. Geen nieuws dus en nog steeds ons apparaat niet terug. Philips zou deze week aan Modern laten weten hoe het ervoor staat. Modern raad ons dus aan nog even af te wachten.....
Kortom: wij wachtten nu al ruim 2 maanden op ons senseo-apparaat. Ze mogen ons ook best een nieuw apparaat sturen hoor!
Re: senseo koffiezetapparaat
Modern is sowieso een *** zaak... Sorry, maar de ervaring is er zoooo slecht mee...
Re: senseo koffiezetapparaat
En natuurlijk niet vergeten om bij 2 kopjes koffiet tegelijk 2 pads in het apparaat doen
Re: senseo koffiezetapparaat
weten jullie ook dat je hem niet met azijn ed mag ontkalken maar met citroen zuur ,bv het merk hg heeft sinds kort een produkt wat hier voor geschikt is ,
de azijn schijnt nl iets aan te tasten in je senseo
de azijn schijnt nl iets aan te tasten in je senseo
Re: senseo koffiezetapparaat
Hi Ik had de oude. Perfecte lekker koffie. Ook bij mij is de ring vervangen. Ik heb inmiddels een andere gekocht. Een rooie. Vond mijn vriendin leuker..tsja..En op een of andere manier is de smaak niet meer lekker. Ik heb er spijt van dat ik die andere heb weggedaan.
Re: senseo koffiezetapparaat
Ze hebben nu ook van Bosch een soort senseo apparaten.
Iemand hier al ervaring mee?
Iemand hier al ervaring mee?
Re: senseo koffiezetapparaat
Als ik alle problemen zo lees, ben ik blij dat ik nooit zo'n theezetter voor de koffie gekocht heb. (wel beschouwd heeft het apparaat meer van een theemachine dan een koffiezetter, vergelijk de pads maar met theezakjes)
Re: senseo koffiezetapparaat
Maar dit ligt dus echt aan modern, ditzelfde heb ik meegemaakt met m'n videorecorder, 3 maanden duurde het voordat ik deze terug had en daar heb ik heel wat voor af moeten bellen en iedere keer weer langs modern gaan en hun dan weer bellen, dan kreeg ik weer een briefje mee waar op stond dat ze hadden gebeld.Geplaatst op 08 Nov 2004 17:30 door Marleen
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ons senseo-apparaat is stuk. We hebben het apparaat op 2 september '04 naar Modern gebracht om het te laten repareren. Modern gaf aan dat dit ongeveer 3-4 weken zou duren. We konden bellen met een nummer om te horen hoe het er met onze reparatie voorstond. Dit geprobeerd: het enige wat we te horen krijgen is dat het apparaat ter reparatie aangeboden is aan de fabrikant. Hier kunnen we dus niets mee. Ondertussen zijn we op vakantie geweest en ongeveer 4 weken nadat we het apparaat weggebracht hebben ter reparatie hebben we Modern gebeld: geen nieuws, het apparaat is nog niet terug bij Modern. Dus maar weer wachten op een telefoontje dat het apparaat klaar is. 28 oktober opnieuw Modern gebeld. Het apparaat was nog niet terug. Zij zouden een berichtje sturen naar Philips en over drie dagen zouden we gebeld worden hoe het ervoor stond. Op maandag (1 nov. 04) werden we gebeld door Modern uit Tilburg. Zij deden een onderzoek naar reparaties van Modern. Aangegeven dat we het apparaat nog niet terug hadden en dat het al bijna 2 maanden duurde. Zij zouden er achteraan gaan en dezelfde week nog terugbellen. Niets gehoord. Vandaag (8 nov. '04) opnieuw Modern gebeld: ze hadden 2 dagen geleden bericht gehad van Philips. Philips kon nog niets zeggen over de reparatie. Geen nieuws dus en nog steeds ons apparaat niet terug. Philips zou deze week aan Modern laten weten hoe het ervoor staat. Modern raad ons dus aan nog even af te wachten.....
Kortom: wij wachtten nu al ruim 2 maanden op ons senseo-apparaat. Ze mogen ons ook best een nieuw apparaat sturen hoor!
Ik haal dus ook niks meer bij modern.
Re: senseo koffiezetapparaat
Ik heb al 4 jaar een senseo zonder problemen. Ook nog nooit de ring vervangen.
Re: senseo koffiezetapparaat
Ik heb al 2 jaar Senseo koffiezetapparaat en hij werkt tot nu toe prima !
Re: senseo koffiezetapparaat
Ik heb een Senseo in combinatie met van die Ecopads, nooit geen vastloper gehad, en als je die dingen goed vult, (totdat ze een beetje bol staan, dan het dekseltje met een beetje moeite kan worden dichtgeklikt) heb je een prima bakje koffie, die ook lekker op sterkte is!,
Er is wel degelijk met die dingen te werken, alleen..., een gulden regel!,
HOU DIE PADS SCHOON!!!, dan heb je nóóit geen problemen met die dingen!,
De boel loopt vast omdat er koffiepoeder aan de onderkant van de pad verzameld tijdens het zetten, en dan het gaatje, die voor de cremalaag zorgt, verstopt,
M.a.w. een Senseo die niet meer open te krijgen is!,
Dus schoon werken en hygiene is alles!, ook bij de Senseo!.
Er is wel degelijk met die dingen te werken, alleen..., een gulden regel!,
HOU DIE PADS SCHOON!!!, dan heb je nóóit geen problemen met die dingen!,
De boel loopt vast omdat er koffiepoeder aan de onderkant van de pad verzameld tijdens het zetten, en dan het gaatje, die voor de cremalaag zorgt, verstopt,
M.a.w. een Senseo die niet meer open te krijgen is!,
Dus schoon werken en hygiene is alles!, ook bij de Senseo!.
Re: senseo koffiezetapparaat
Ook ik heb de aller eerste senseo.
Bij mij loopt het water er al vanaf het begin langs in plaats van door de pads.
Ik heb in het begin een nieuwe ring gehad maar het probleem bleef.
Ik heb zelf de oplossing voor dit probleem ontdekt als je koffie gaat maken gewoon licht boven op het deksel drukken tot dat je ziet dat de koffie door loopt en er mislukt geen enkel kopje koffie meer.
Bij mij loopt het water er al vanaf het begin langs in plaats van door de pads.
Ik heb in het begin een nieuwe ring gehad maar het probleem bleef.
Ik heb zelf de oplossing voor dit probleem ontdekt als je koffie gaat maken gewoon licht boven op het deksel drukken tot dat je ziet dat de koffie door loopt en er mislukt geen enkel kopje koffie meer.
Re: senseo koffiezetapparaat
goed ontkalken dan werkt ie weer top.
ik gebruik daar voor een ontkalker van melita.
klein groen flesje die tip heb ik hier ook opgedaan.
en goed schoonhouden.
de mijn was laatst vacuum gezogen maar met een mes er tussen was ie zo weer los.
ik gebruik daar voor een ontkalker van melita.
klein groen flesje die tip heb ik hier ook opgedaan.
en goed schoonhouden.
de mijn was laatst vacuum gezogen maar met een mes er tussen was ie zo weer los.
Re: senseo koffiezetapparaat
voor amreg waarschijnlijk heb je de verkeerde padhouder er in