ik ben toevallig bij het boekje terecht gekomen en ben samen met mijn vriend aan de slag gegaan.
Het boek is erg simpel en zeker voor de 'luie' afvaller!
geen gedoe met punten of calorieen tellen, maar gewoon de dagen volgen. En honger hebben we zeker niet gehad!!
belachelijk is dat ze in de uitzending precies de fruitdag eruit pikken, zeker niet verder gekeken naar de pizza, patat, uitsmijters en weet ik wat nog meer!
Het werkt voor ons super. We zijn ieder 17 kilo afgevallen en hebben onze ouders er ook aan gebracht. M'n moeder is inmiddels oo 17 kilo kwijt, m'n schoonmoeder ongeveer 20kg en m'n schoonvader zo'n 3okg!
en dan beweren dat het niet werkt! Dat gedoe over bewegen vind ik ook zo'n onzin. Ieder normaal denkend mens weet dat het altijd beter is om te sporten. Nou ben ik zelf niet zo'n sportfanaat en ook bij mij werkt het. Ook kun je op een gegeven moment een beetje je eigen weg gaan volgen en ook lekker uit eten gaan ed, maar als je aanleg hebt om aan te komen moet je altijd op blijven letten ongeacht het dieet dat je volgt. Wij komen in ieder geval niet meer aan en vooral omdat dit dus geen dieet is, maar een manier om je eetgewoonten te veranderen.
niemand komt aan sonja bakker, want het is gewoon een superwijf met een supermethode!!!
en wie dat niet gelooft; succes met punten tellen en je shakes.