Het trieste is dat als je je probleem bij de normale weg neerlegd dat er weinig mee gedaan wordt (iets optimistischer opgelost) zoals je kunt zien aan de diverse topics die gestart worden. (klanten zijn vaak al kapitalen aan kosten en tijd kwijt zonder enig resultaat)
Vervolgens is er dan wel een luisterend oor die de zaken ook daadwerkelijk uitzoekt en wordt er daadwerkelijk actie ondernomen door even het contractnr door te geven.
Dit kan toch gewoon ook bij een call center, daar zijn die lijnen voor. Dit mag gewoon geen verschil maken in hoe het afgehandelt wordt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eneco help
-
- Berichten: 913
- Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32
Re: eneco help
Denk zelf niet dat je in het algemeen mag stellen dat het indienen van een klacht via de normale weg zinloos is omdat er toch niets mee gedaan wordt en zeker niet dat alles wat je hier op het forum leest representatief is voor de dagelijkse gang van zaken tussen consument en energiebedrijf.Het trieste is dat als je je probleem bij de normale weg neerlegd dat er weinig mee gedaan wordt (iets optimistischer opgelost) zoals je kunt zien aan de diverse topics die gestart worden
Op het moment dat je er goed uitkomt met je energieleverancier ga je dat in de regel niet posten hier op het forum dus enige relativering van wat je hier op het forum leest is zeker op z'n plek.
Overigens is het ook niet altijd zo dat een interventie van medewerker tot het door de consument gewenste resultaat leidt ben ik bang.
Dat er problemen zijn is duidelijk en dat interventie van medewerker eigenlijk niet nodig zou moeten zijn ook maar voorlopig moeten we het er maar even mee doen.