@ Maarschalk,
Zooo. Ik ben even teruggefloten zeg.
Sorry......
Omdat ik niet aan de lopende band sta bij Philips zou ik er geen last van hebben. Als Philips onderuit gaat hebben de mensen die er werken geen baan meer. De toeleveranciers hebben minder inkomsten, de AEX krijgt een klap, daarnaast krijgen hun concurrenten meer macht en dus mer grip op de prijzen, krijgen de wereldwijde beurzen toch ook wel een lichte klap. Tja, als je dan nog steeds vindt dat je er geen last van hebt, acht, jij je zin.
Zelfs al zou dat een "zware"slag zijn voor de wereldeconomie (wat het niet ZAL zijn), dan is het nog geen zware slag voor mij, of de meesten andere andernemers.
Een
ECHTE ondernemer heeft, in mijn ogen, als voorbeeld, het lef om "klanten" OP TE ZOEKEN...., dit een tegenstelling tot een "doorsnee" ondernemer"die , wanneer iemand zijn winkel binnenloopt, vraagt:
Zegt u het maar......!"
Laten we eens gaan kijken naar jouw begrip van loonslaaf.
Nee. Niet mijn begrip van loonslaaf.
Ik zei het al eerder....
Er is NIETS mis met het hebben van een baan!
Je hebt jezelf verkocht? Werkelijk? In de eerste plaats kies je zelf voor waar je gaat werken. vervolgens weet je van tevoren waar je aan begint. Daarna heb je altijd het recht om weg te gaan.
Jezelf "verkocht" dus toch?
Als je "iets" verkoopt, krijg je er iets voor terug?
En bij een aantal banen heb je zelf de kans om in de te delen wanneer je werkt.
Goh..., lijkt wel mlm......
Je investeert (tijd en moeite) en blijft dan inkomsten krijgen omdat je je hebt ingespannen? Leuke definitie van mlm. Maar niet erg origineel...
En je krijgt er een hoop voor terug. Salairs, collega's dagvulling, pensioen, ziektekosten, andere onkostenvergoedingen enz.
Zit je toch niet blij te maken met een dooie mus!
Kijk eens naar de realiteit....
40 Jaar trouwe dienst!
Niet eens een gouden horloge meer!...
Pensioen?
Stap eens in de echte wereld!
Opa gaat zitten vissen bij het vijvertje onder bij de flat!
Hij heeft de centen niet om te gaan vissen in Ierland!
Om dit als slavernij te bestempelen vind ik nogal ver gaan.
Dat gaat ook te ver....
Net zogoed als jij te ver gaat om mensen te veroordelen die een andere toekomst willen kiezen en bereid zijn valse kritiek te verduren en spot van mensen zoals jij.....
de rest van ons heeft toch een iets ander beeld bij slavernij.
Klopt.
Dat is je zo geleerd!
Toen je in de wieg, voor die mooie etalage met vergulde rammelaars lag, is je al verteld dat zoiets voor jou niet weggelegd is......
En je hebt al bewezen "lichtgelovig" te zijn....
Misschien dat veertig jaar werken jou veranderd heeft, maar mij zal het niet doen geloven dat dit slavernij is.
Ja? Hoever ben je? Nog maar 30 jaar te gaan, misschien? Elke ochtend, vooral op maandag, zingend en fluitend naar je werk?
Quote:
Asociaal?
Nee.
Hij KAN niet beter.
Wanneer jij dat gaat doen, met je huidige instelling, durf ik
nu al te zeggen dat je een "a-sociale" werkgever zal worden.......
Je bent nu waarschijnlijk ook "a-sociaal" bezig.....
Je hebt waarschijnlijk op de kosten van je werkgever een opleiding gehad...., doet er je werkervaring op........, maakt dus gebruik van zijn knowhow, om straks, waarschijnlijk in dezélfde branche voor jezelf te beginnen!!!!!
En als hij inderdaad niet aan de verwachtingen voldoet zal hij ergens anders beter emplooy kunnen vinden.
DAT is nog maar de vraag!
Ik zie jou er voor aan dat je hem er uit flikkert omdat hij in mlm zit!.....
Dan wil ik hem niet elke dag een rotgevoel geven door hem een functie te laten vervullen die hij niet aankan.
Ja, ja.....
---------Een mlm-er KAN dat niet.....
Heb je eenmaal iemand ingeschreven... en vind je dat hij niet hard genoeg werkt naar je zin?
VETTE PECH!
Hij bepaald zelf hoe hard en hoe hij werkt. (Zeg dat eens tegen je baas? )
Maar vertel nog eens....
Waarom deugt mlm ook weer niet? ---------
Ik kan je zelfs twee redenen geven. De eerste is dat niet presteren personen hun gang kunnen blijven gaan.
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt. (Echt niet!)
Maar de tweede is er een die jij je aan mag gaan trekken. Wat heb jij aan kosten en investeringen als die persoon eenmaal in je downline zit en niets meer doet.? geen kosten. En daar loop jij over te klagen.
Wil je mij even laten zien WAAR ik daar over klaag....? Fijn!
De enige keren dat ik het ter sprake breng is wanneer julie weer de omzet van "mensen dieniksdoen" (Die omzet
IS er dus niet !!!
)bij de totale omzet van een bedrijf tellen.... en dan schamper beweren dat er gemiddeld dus niemand iets verdient!
(En dat BLIJF ik stom vinden!
)
En dan durf jij werkgevers asociaal te noemen?
Je weet donders goed dat dat niet zo is.
Maar wat geeft jou het recht over mlm-ers als mens te oordelen?
Je kunt stupide opmerkingen maken dat je het systeem stom vindt.
Trekt toch niemand zich iets van aan want je weet niets VAN het systeem!
Je kunt stupide opmerkingen maken dat je de producten slecht vindt!
Ook DAAR zal niemand zich wat van aantrekken want jullie geven steeds te kennen dat je nog geen 1% van de producten hebt getest!
Maar je beledigt constant de mensen ZELF!
So be it
@ Azalea,
Het gaat me er niet om wat je ermee verdient, maar wel of mensen er succesvol mee zijn. Dat is me nog steeds niet duidelijk
Waarom pleeg je daarvoor onderzoek op dit forum, Azalea?
Vind ik net zoiets als een onderzoek van M de Hondt waarbij ze 2 personen hun mening hebben gevraagd.....
Succes met je onderzoek.
So be it