LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] montage-kosten hoogglanskeuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
maxx

Re: montage-kosten hoogglanskeuken

Ongelezen bericht door maxx »

Beste monteur,

Wij hebben iedere dag gewoon met 2 man gewerkt. Dan maar wat minder rendement, we hebben nooit te klagen gehad. En nooit de klant hoeven te vragen voor een tilletje van een werkblad van 70kg per meter.

Sowieso is de slijtageslag van het lichaam een stuk minder. Ach, nu bijna geen eelt meer op de handen, alleen nog op de vingers van het computeren.....

MVG

monteur

Ongelezen bericht door monteur »

zo zou het iedereen moeten doen
Succes

Zal een na gaan denken hierover.
Moet inderdaad aan de klant vragen om een tilletje( geen dwang)

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

Maxx bij ons hoeft een klant niet te tillen, helpen of wat dan ook hoor bij een keuken. Het graniet komt rechtstreeks vanaf de fabriek en wordt er door de monteurs van de fabrikant samen met mijn monteur op gelegd.
en door de goede planning die wij met die fabriek kunnen maken wordt het graniet altijd op de 2e dag van plaatsen er opgelegd. dus de klant hoeft niet te wachten op graniet o.i.d.

Nogmaals ieder heeft zijn eigen werkwijze, voor ons werkte 2 monteurs op 1 keuken niet prettig, wel weet ik van me klanten dat ze het heel prettig vinden dat er slecht 1 bedrijf ( 1 monteur en het gaat nu niet om dat het er 1 is of 2, maar meer dat er geen externe mensen worden aangetrokken)over de vloer komt die alles van de keuken regelt en maakt.

ik vond het alleen bot gesteld van je dat je zei dat een keukenmonteur niet tegelt, dat betwist ik. vandaar mijn berichtje.

Gesloten