LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gulden fl. = Euro € geworden!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Gulden fl. = Euro € geworden!

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 03 Sep 2006 15:05 door karr-2


--------------------------------------------------------------------------------
Liever dood dan iets later op je bestemming aankomen. Gewoon op tijd van huis vertrekken, dat bespaart je een hoop stress.
---------------------------------------------------------------------------

Maar goed dat niet iedereen op tijd van huis gaat
anders zit ik en Karr-2 ook weer in de stress :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Gulden fl. = Euro € geworden!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

maar die melk is niet te zuipen door dat pasteuriseren
en degelijke.Dus toch voor een dubbeltje op de eerste rang.
Zo en nu mag hij gesloten worden.
Bot, ik had het over houdbare melk. En die pasteuriseer je niet, die steriliseer je.

Waarom zou ik 50 cent of nog meer voor melk moeten uitgeven, wanneer ik hem 100 meter bij mijn woning vandaan voor 29 cent kan krijgen?

En waarom is dat perse voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? IK maak die prijzen niet, die maakt de Aldi en de Lidl.

Niet zover van de Aldi vandaan zit een Super de Boer (dat heb ik dus op veel meer plaatsen gezien....). Moet ik dus voor hetzelfde produkt bij de Super de Boer 43 cent gaan betalen, als ik dat produkt bij de Aldi voor 29 cent kan krijgen (smaak is precies hetzelfde).

Kies jij per definitie bij twee gelijkwaardige produkten (hoeveelheid, smaak) dus de duurste variant? Kun je me uitleggen waarom?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Gulden fl. = Euro € geworden!

Ongelezen bericht door bot321 »

waarom is dat perse voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? IK maak die prijzen niet, die maakt de Aldi en de Lidl.
===================================================

Was eigenlijk gericht tegen Karr-2.
Die heeft het daar altijd over als mensen klagen over iets
wat goedkoop is terwijl hij zelf niets anders doet.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Gulden fl. = Euro € geworden!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik bedoelde dat niet tov prijzen in de supermarkt, daar moet je altijd voor het goedkoopste gaan.

Mijn opmerking over het dubbeltje op de eerste rang is bestemd voor mensen die bv een internetprovider nemen voor 10 euro per maand en dan verwachten dat ze dezelfde snelheid en service krijgen als een abonnement voor 50 euro per maand.

Een subtiel verschil dus, maar dat ben ik wel gewend tov mijn uitspraken.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Gulden fl. = Euro € geworden!

Ongelezen bericht door bot321 »

ok Karr-2 verkeerd begrepen.Kan toch? :oops:
Dus niet meteen kwaad worden.

Gesloten