Nee.80 20 % regel gaat niet op. Gewoon een standaard wat op trainingen verteld wordt.
Logica.
Voor eeniedere die € 1500 per maand verdient zijn er schakels die tesamen minimaal hetzelfde verdienen.
Wanneer je echt de structuur weet van een normaal mlm bedrijf, dan weet je dat!
Dus er zit geen groei meer in over de hele linie, wil je zeggen?Grote van de groep blijft ongeveer hetzelfde maar het is dan weer ververst met nieuw aanhang,
Klinkt beter? IS beter!Zoals ook de opmerkingen; naast je huidige werkzaamheden. Ze weten wel dat de meesten er niet veel mee verdienen. (veilige aspect,klinkt beter)
Juist!Als het zo goed is, en je werkzaamheden volledig opstort dat moet je toch meer kunnen verdienen.Wanneer je in 24 uur 10 mensen benaderd of 10 mensen in een week, Dat scheelt. Maar het is uiteindelijk wel bekend dat de meesten niets doen en nee zeggen. Het was toch zo goed.?????
Verreweg de meesten doen niks tot weinig.
Overigens SBI voor welke mlm bedrijf werk je?
Ik werk voor geen één bedrijf.
Ik ben een zelfstandige!
Waar ik mee samenwerk heb je nog niet kunnen distileren uit de postings?
Doe dan nog maar wat onderzoek.
Dan zullen er wel meer antwoorden bij staan op je beweringen!
ben je al in positie dat je alleen van mlm degelijk van kunt leven.
Nee.
De opa van mlm.Ja ik ben benieuwd naar je mlm bedrijf inclusief compensatieschema.
Waar het plan ZO in elkaar steekt dat het financieel ALTIJD beter is voor diegene aan wie jij die plannen laat zien.... dan voor jou!!!!
SBI