LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
medium
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 apr 2006 12:55

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door medium »

Voor advies raadpleeg de site van PAL broker want je doet het niet goed volgens mij vraag naar meneer Piet Koremans.

broker
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2006 22:33

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door broker »

Het moet me toch echt van het hart. Jouw reactie hierboven is er een van: Laat de kastanjes maar door anderen uit het vuur halen, heb ik lekker geen onkosten en profiteer later lekker (gratis) van de behaalde resultaten.
Jammer
Ben ik niet met u eens. Ik ben van mening dat mijn zaak bij leaseproces geen winner is, omdat leaseproces niet van de laatste stand van zaken uitgaat. Tenslotte heb ik mijn zaak al meer dan een jaar geleden aangemeld en is er sindsdien toch wel wat gewijzigd.

En dus wil ik de kosten van een verloren proces uitsparen. Niemand praat erover in de diverse forums maar je kan een zaak ook verliezen. Dat kost ook geld en daar heb ik al voldoende van verloren tot nog toe.

Ook moeten nog vele uitspraken komen op andere (wettelijke) vlakken voordat er volgens mij kan worden overgegaan tot het massaal toewijzen van claims.

Maar dan moet m'n belangenbehartiger natuurlijk wel de laatste informatie zoals bijvoorbeeld bekend werd bij de recente uitzending van RADAR meenemen in mijn proces. Dat kan hij niet want mijn proces is al gestart (en ondertussen ook weer stopgezet) . En u weet ook dat je geen nieuwe feiten kan toevoegen aan een reeds opgestart proces. Vandaar dus mijn beslissing.

Natuurlijk ga ik weer naar een advocaat, maar wel met de meest accurate informatie. Dat is nauwelijks gratis te noemen denk ik zo.

broker
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2006 22:33

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door broker »

Voor advies raadpleeg de site van PAL broker want je doet het niet goed volgens mij vraag naar meneer Piet Koremans.
medium..voor een goed advies ben ik altijd te vinden.. dank u

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door faeks »

Dat kan hij niet want mijn proces is al gestart (en ondertussen ook weer stopgezet) . En u weet ook dat je geen nieuwe feiten kan toevoegen aan een reeds opgestart proces. Vandaar dus mijn beslissing.
Natuurlijk ga ik weer naar een advocaat, maar wel met de meest accurate informatie.
Kun je dan zomaar weer opnieuw beginnen? Bijzonder... :P

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door Navarre »

Voor advies raadpleeg de site van PAL
Voor een eenzijdig advies ben je daar inderdaad op de juiste plek.
Broker volgens mij doe je er goed aan zolang je er nog gratis onderuit kan.
Waarom niet de laatste ontwikkelingen meenemen in een rechtzaak als je daar de mogelijkheid voor hebt.
Samen staan we sterk is een mooie frase, maar uiteindelijk zal ieder voor zich toch tot een oplossing moeten komen.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door Navarre »

Kun je dan zomaar weer opnieuw beginnen?
Dat zal toch wel kunnen? Als je de ene zaak opgeeft en op andere gronden opnieuw begint lijkt me dat geen probleem.
Maar misschien dat de rechter dat anders ziet.....

donjaa
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 mei 2006 22:10

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door donjaa »

Je kunt een lopende zaak beëindigen met argumenten maar geen nieuwe zaak meer heropenen om het zelfde feit 8)

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door Navarre »

Geen idee of de zaak van Broker al voor is gekomen, dus misschien zat hij in wachtkamer, dan is er totaal geen probleem met die opzegging.
Is dat niet het geval, dan zal hij inderdaad op andere gronden dan de eerdere moeten procederen, ook geen probleem denk ik, er zijn zat ingangen, toch?
Of je op al die gronden in het gelijk wordt gesteld is een tweede natuurlijk.

donjaa
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 mei 2006 22:10

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door donjaa »

Zijn/haar keus :lol:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door faeks »

Navarre, als je al procedeert kun je misschien stoppen. Maar dat kost moeite en geld. Volgens mij kun je nooit eenzelfde zaak op basis van nieuwe argumenten zomaar 'laten' heropenen.
Correct me if i'm wrong, maar zo is het mij verteld... Ik denk dat het is zoals Donjaa zegt.
Geplaatst op 11 Sep 2006 23:51 door donjaa


--------------------------------------------------------------------------------

Je kunt een lopende zaak beëindigen met argumenten maar geen nieuwe zaak meer heropenen om het zelfde feit

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door Navarre »

Kan heel goed zijn zoals jij het stelt Faeks, dan is het voor Broker te hopen dat hij of zij nog in de wachtkamer bij Leaseproces zat.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Opzeggen vertrouwen Leaseproces

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 11 Sep 2006 21:30 door keja


--------------------------------------------------------------------------------

Ben kan de tweelingzus zijn van Pluutje

Onmogelijk, Pluutje is veel knapper en eerlijker! :)

Gesloten