LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

De Haene Sunparcs. 2006 op 12 km1 van Oostende

Het gras is te hoog
zwembad ligt er goor bij
geen fatsoenlijk restaurent
het hele park moet dringend geschilderd worden
tuinstoelen kapot
koelkast stinkt
naast het park ligt een opslagplaats voor stacaravans lijkt meer op een sloopbedrijf.
drukke verkeersweg met veel lawaai gedurende de nacht

wie heeft het over klagen??m.i zijn dit ernstige problemen, toch ????

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

hoi

Nicole ben het helemaal met je eens.
Nederlanders willen vaak voor een dubbeltje op de eerste rij zitten :P
en gaan dan appels met peren vergelijken.

Ook ik blijf naar sunparks gaan

groetjes jermen

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

jermen2

zie mijn klachtenlijst anno 2006 over de Haan Bij Oostende, die lijst kun je toch geen zeurlijst noemen en voor een duppie op de 1* plaats willen zitten, BIJ SUNPARCS WIL IK NERGENS ZITTEN, ALLEEN ONZE JURIST IS ERMEE BEZIG.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hoi Laurent

anno 2006????? Ik las dat je er in 2003 geweest was???

Ennuh niemand verplicht je toch om naar sunparks te gaan?

Liep jij dan steeds door het gras? er zijn ook paden hoor

Ach ja een jurist had gewoon je beklag daar ingediend!
Na drie jaar hoef je toch echt niet meer aan te komen hoor
groetjes jermen

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hahahaha een jurist...nou nou Laurent, jij maakt het helemaal spannend :lol:
Hou ons vooral op de hoogte oke? Dan hebben wij ook nog 's iets te lachen ;)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

Dit verhaal loopt al 3 jaar bij die club, ik ben er terug geweest om foto,s te maken, zie mijn eerdere bevindingen. Dames blijf maar lachen in de ellende van Sunparcs.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

Sorry hoor maar denk je nou echt iets te kunnen doen via een jurist?

Je maakt er wel werk van zeg niks anders te doen

jermen

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

en wie weet kan je er nog een gratis weekje de Haan uitslepen :D

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

Toch niet een week doorbrengen op dat verlopen park met ernaast een sloopbedrijf en drukke verkeersweg aan de voorkant. Genieten jullie maar ervan.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

OOOOOOHHHHHH Laurent

Ik las in een ander stukje van jou dat je vutter bent.

Tja dan heb je natuurlijk alle tijd om zo'n onzinnige actie te ondernemen die al drie jaar duurt :lol:
Zou zeggen ga wat anders doen heb je misschien veel meer lol.

jermen

maddox
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2006 11:55

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door maddox »

wat een zeurkous is die laurent.
we weten nu wel dat je het slecht getroffen hebt en dat je nix beters te doen hebt dan 10 keer hetzelfde verhaal op te schrijven ( get a life)
ik ben zelf in 3 parken ( de haan , oostduinkerke en vielsalm)geweest en moet zeggen dat we tot nu toe nooit klachten hebben gehad.
komop zeg, wat kun je verwachten als je 99 euro voor een weekend betaald per huisje.
ook wij hebben ondertussen een selectpas en gaan zeker weer terug naar sunparcs.
als je zoals wij lekker in het laag seizoen gaat is het lekker rustig en worden de huisjes goed schoon gehouden.
in centerparcs is het ook wel eens een zooitje in huisjes , dus het is overal wel wat.
en als je meer comfort wil moet je een luxe huisje nemen, maar ja daar moet dan wel meer voor betaald worden ( logish toch)

Sparrow
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 dec 2006 08:52

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Sparrow »

Het gras is te hoog
zwembad ligt er goor bij
geen fatsoenlijk restaurent
het hele park moet dringend geschilderd worden
tuinstoelen kapot
koelkast stinkt
naast het park ligt een opslagplaats voor stacaravans lijkt meer op een sloopbedrijf.
drukke verkeersweg met veel lawaai gedurende de nacht
Laurent wees eens eerlijk. Sunparks zijn parken waar je voor een mooie (lage) prijs toch een leuke tijd kunt hebben en het gevoel hebt dat je weg bent van huis. Ik vind dat ze dit heel mooi doen voor zo'n prijs. En de ''problemen'' die jij noemt kun je verwachten voor zo'n prijs.
En het feit dat er een drukke verkeersweg is en een ''sloopbedrijf'' heeft niets met het park zelf te maken. Ik bedoel als jij bij wijze van spreke een week naar Las Vegas zou gaan voor 2000 euro (4* hotel etc.) en het hotel ernaast zouden ze aan het verbouwen zijn zou je dat hotel waar jij verblijft dan ook aanklagen, omdat ze het hotel ernaast aan het verbouwen zijn? Kom op dat kun je toch niet menen!!
Ik bedoel maar aan te geven dat sommige ''problemen'' van jou niets met het park te maken hebben en andere kun je verwachten voor zo'n prijs.
- Het gras is te hoog? Iedereen heeft zijn eigen idee over hoe hoog het gras moet zijn, vraag je volgende keer toch een grasmaaier?
- Zwembad ligt er goor bij? Tsjah voor een park als sunparcs kun je geen 5* zwembad verwachten met 6 glijbanen, wildwaterbaan, 6 verschillende baden etc. Het water is altijd schoon!
- Geen fatsoenlijk restaurant? Dit garandeert sunparks ook niet! Er zijn namelijk eetgelegenheden in het park voor mensen die iets in het park willen eten en geen zin hebben om zelf te koken of ergens buiten het park te eten. Mijn ervaring is: top italiaans restaurant, lekkere burgerexpres, en prima buffetten. Als je dit niets vind dan kun je een restaurant zoeken buiten het park niemand verplicht je iets!
- De overige ''problemen'' spreken voor zich.. mensen als u denken dat alles perfect moet zijn (voor 100 euro voor een midweekje voor een 8 persoonsbungalow).
Sunparks kun je neit vergelijken met CP maar dat willen ze ook niet!

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

De prijzen voor het eten in het park zijn stevig: voor een buffet betaal je 19,90 euro per persoon. Toch bijna 44 gulden weet u nog?
Vertel er dan wel even bij dat het hier gaat om een lopend warm en koud buffet en dat je mag eten zoveel als je wilt.
Dan vind ik 19,90 euro een zeer redelijke prijs hoor.
Oke, de drankjes betaal je apart, maar dat is volgens mij overal zo.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hoi Sparrow

Helemaal gelijk wat je schrijft.
Prijs kwaliteits verhouding is goed zeker nu de meeste huisjes zijn opgeknapt.
Helaas is op dit soort forums vaak alleen de klager aan het woord en word je als medewerker van het park verdacht als je iets positiefs schrijft.
Trouwens het zwembad vinden mijn kinderen fantastisch, wildwaterbaan, glijbanen, black hole, allemaal harstikke coole atracties die je bijv. bij Landal niet hebt omdat je daar een gewoon zwembad hebt.
Sunparcs is dus een leuke middenmoot, het personeel is trouwens harstikke aardig, als het druk is duurt het wat langer maar wat mij betreft ik ben op vakantie en neem er dan ook de tijd voor als ik ergens wat ga drinken of eten.
En die 19,95 euro voor de maaltijd tja waar is het niet duurder geworden ?Voor de invoering van de euro was het goedkoper en kreeg je er ook je drinken bij dus waar ligt de schuld qua prijzen denk bij de euro.
Maar je krijgt wel een buffet en kunt zoveel eten als je wilt.
Groetjes jermen

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

een wildwaterbaan in Parc de Haan?????

jij bedoelt een leeglopend zwembad , zelfs het rondlopende ongedierte zwemmen er niet in.

Spaarow , las je minder betaalt mag het van jou een troep zijn ??????.

Wat een onzinnige opmerking ; :? :lol:

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Pfff Laurent..je zou een boek moeten gaan schrijven met als titel:
Ik verveel me!
Jouw verhalen worden steeds spannender :lol:

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

hoi laurent

Als je op een topic sunparks kempense meren reageert lees je dus ook dingen die op kempense meren aanwezig zijn en niet op de haan.
Lezen dus!
groetjes jermen

Gesloten