@tjoektjoek
Die kennis bezit ik niet, anders zou ik dat zeker ook doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PackardHellBell
-
tjoektjoek
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24
Re: PackardHellBell
@ digitaaltje
Haha, ja... ik had er even geen rekening mee gehouden dat niet iedereen al van jongs af aan computers softwarematig omzeep hielp en vervolgens onder toeziend oog van vaders (het was zijn computer) de boel weer in orde moest krijgen
Haha, ja... ik had er even geen rekening mee gehouden dat niet iedereen al van jongs af aan computers softwarematig omzeep hielp en vervolgens onder toeziend oog van vaders (het was zijn computer) de boel weer in orde moest krijgen
-
jiping
Re: PackardHellBell
Ik heb ook geen goede ervaringen met de service van Packard Bell. Ik had een zogenaamde 1 jaar pick-up-and-return garantie maar dat is simpelweg gewijgerd.
Na een paar maanden ging de dvd-rom kapot, deed echt niets meer, vervolgens moest ik dan tegen de toen ongelooflijk hoge gesprekskosten eerst zelf vanalles proberen (en de eerste keer snap ik dat écht wel).We konden niets vinden dus kwam er iemand langs om een nieuwe dvd-rom in te zetten.(maar verder nergens naar kijken)
Na een maand wéér de dvd-speler kapot, weer alles aan de telefoon doorlopen voor ze je verder helpen, weer iemand er een nieuwe in komen zetten die na 2 weken wéér kapot was.
Het hele verhaal nog een keer.
Van de suggestie dat er inmiddels in een half jaar 3 kapot waren en dat mischien de computer zelf nagekeken moest worden wilden ze niets weten. Constant hetzelfde rondje, speler kapot, een uur aan de telefoon, monteur komt nieuwe erin zetten.
Toen tegen het einde van de garantie inmiddels ongeveer de zesde speler erin zat en ik mijn computer toch echt wel in orde wilde hebben konden ze alleen de suggestie maken voor een geldbedrag deze te verlengen.Ook de winkel waar we hem gekocht hadden (mikro) heeft altijd geweigerd te bemiddelen en schoof het door naar packard bell. Uiteindelijk is de computer nooit een keer meegenomen....
Naar mijn mening ook inderdaad Packard H
, wat dus geen persoonlijke aanval op tevreden PB gebruikers is maar mijn ervaringen met hun invulling van de garantievoorwaarden.
Na een paar maanden ging de dvd-rom kapot, deed echt niets meer, vervolgens moest ik dan tegen de toen ongelooflijk hoge gesprekskosten eerst zelf vanalles proberen (en de eerste keer snap ik dat écht wel).We konden niets vinden dus kwam er iemand langs om een nieuwe dvd-rom in te zetten.(maar verder nergens naar kijken)
Na een maand wéér de dvd-speler kapot, weer alles aan de telefoon doorlopen voor ze je verder helpen, weer iemand er een nieuwe in komen zetten die na 2 weken wéér kapot was.
Het hele verhaal nog een keer.
Van de suggestie dat er inmiddels in een half jaar 3 kapot waren en dat mischien de computer zelf nagekeken moest worden wilden ze niets weten. Constant hetzelfde rondje, speler kapot, een uur aan de telefoon, monteur komt nieuwe erin zetten.
Toen tegen het einde van de garantie inmiddels ongeveer de zesde speler erin zat en ik mijn computer toch echt wel in orde wilde hebben konden ze alleen de suggestie maken voor een geldbedrag deze te verlengen.Ook de winkel waar we hem gekocht hadden (mikro) heeft altijd geweigerd te bemiddelen en schoof het door naar packard bell. Uiteindelijk is de computer nooit een keer meegenomen....
Naar mijn mening ook inderdaad Packard H
