Welke provider maakt het genoegen jouw en je buurvrouw Hoffie te mogen bedienen ?????, je hoeft je niet te schamen die naam te vermelden
Welk belang heb je hierbij om dat te weten, en welk belang dient het forum om dit te vermelden?
Ik kan je wel vermelden dat ik uitermate tevreden ben geen storingen en een supersnelle internetverbinding, en bovenal geen spookrekeningen, en dat voor een abbonnementsprijs waar upc met de beste wil van de wereld nog niet aan kan tippen, over de helpdesk kan ik geen oordeel geven ik heb ze tot heden nog niet nodig gehad vandaar.
Het is in ieder geval Internetplusbellen (er zijn meer aanbieders hiervan, qua service en kwaliteit lopen deze weinig uiteen van elkaar) als je dus wil overstappen (wat ik je ten zeerste aanraad) moet je gewoon met elkaar vergelijken en welke het je het best past die neem je. Simpel toch.
Blonde Agro, weer niet aan het werk??.
Gaat dit jou iets aan misschien?
Zou het kunnen dat ik pensioen heb, of mogelijk in de WAO beland ben, of in de VUT, of misschien mijn schaapjes op het droge heb (of je weet wat dat betekend heb ik mijn twijffels over) of op een andere manier niet meer aan het arbeidsproces hoef deel te nemen?
Als je volgens je beweringen zo goed weet wie of wat ik ben, waarom stel je dan zulk zo een onzinnige vragen?
En bovenal welk nut hebben deze?