LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Biomagnetic Pseudoscience and Nonsense Claims
The following is a short excerpt from an updated version of a paper titled "Magnetotherapy, the Latest Magic Touch" presented at the Ninth European Skeptics Conference, in La Coruna, Spain, September 4-7, 1997.
Miguel A. Sabadell

...

Their claims. -- The following collection of nonsense claims about magnetotherapy has been compiled from booklets and radio programs. In parenthesis are my comments, perhaps cynical but . . . who could help it?

...

Osteoporosis is caused by the absence of the Earth's magnetic field. Space agencies use magnetotherapy to help their astronauts recover. (Absolutely false. Osteoporosis occurs during space flight because of weightlessness. There is no more stress on the weight-bearing bones of the body when in orbit, and so calcium tends to be absorbed in the bloodstream. The same thing happens on Earth to patients who are in bed for long periods of time, and to people who have to keep one leg suspended or non-weightbearing due to disease or fractures. The "cure" for this problem seems to be to provide exercises that will periodically stress these bones, such as running on a treadmill or doing squatting exercises. Some investigators have tried electrical stimulation on legs to promote bone growth, but it has not worked so far.)

In 1777, two French medical doctors, Androy and Thouret, gave their approval to magnetotherapy in a session of the Royal Society of Medicine. (I don't know if it was actually passed; it seems so. In the eighteenth century, therapies included unguents, purges, and bleedings. As with homeopathy, such a harmless and inoffensive treatment was better than real medicine!)

http://www.csicop.org/si/9807/magnet2.html
Laatst gewijzigd door mlmangel op 28 sep 2006 15:49, 2 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

En aderlaten "ongevaarlijk" vinden is hetzelfde als aderlaten "ondersteunen".......? :shock:

Wie van ons tween rukt iets uit het verband?

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Komt-ie weer met een hele riedel van één persoon! (Die aderlaten niet zó gevaarlijk vindt! :lol: )
SBI

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Walter van V »

ja kom je met iets uit 1777 op de proppen.......

en wij zouden oude onderzoeken en zaken aanhalen...
Deze meneer zegt letterlijk dat in die tijd, 1777, het minder gevaarlijk was deze "geneeswijzen" te volgen dan je te verlaten op echte medicijn!!
ja dan heb je het dus over zaken uit 1777......

jooooo dit wordt steeds leuker! zo oud is zelfs mlm nog niet...!

en ik schei er nu hier mee uit. het op slot zetten van diverse topics door de moderatie is een duidelijke boodschap lijkt mij.

Veel succes boys en girls, met werving van nieuwe downline en andere afzetgebieden... voorlopig lopen ze bij mij de deur plat (zonder dat ik er moeite voor hoef te doen, ik ga ook in mijn eigen toko maar weer eens nee verkopen tegen nieuwe ""klanten"").
oftewel : ik heb het een beetje te druk voor dit gedraai waar jullie maar geen genoeg van schijnen te krijgen..
Sterke ruggegraat en een goede nachtrust toegewenst!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

17.34 uur.....?
en een goede nachtrust toegewenst? :shock:

Net zo schocking als je verhaaltje van "nee verkopen" tegen klanten.....!

En te druk om geld te verdienen?
Dan hebben wij nog een leuke mogelijkheid voor je!

Sta je open voor ideeen?
(Oef... een beetje stomme vraag...! :oops: )

Succes jongen... en dat je maar niet wakker mag liggen van ons..... :wink:

vr. gr. So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

----------------------- Weetje van de dag 1939 -----------------------


Tuurlijk! Donald Trump wil best een seminar over vastgoed komen geven.
Kosten per minuut: 16 000 dollar (excl. BTW).
Goh....., wordt dat allemaal betaald door de mensen die niks verdienen??? :wink:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Goh....., wordt dat allemaal betaald door de mensen die niks verdienen???
Nee, dat wordt aan hem betaald door de mensen die juist wél aan mlm verdienen, met geen ander doel dan het imago op te poetsen. En dat heeft weer als doel de schaapjes binnenboord te houden die met flesjes zeep van 17 euro rond lopen en zich nooit afvragen waarom ze er nou maar 100 euro per maand aan over houden bij inlevering van hun vrije tijd. Of in dit geval zijn het dan ACN formuliertjes, maar het principe is overal gelijk; het werkvolk doet het voor een habbekrats en bij de VanAndels, de Hughes', de Provenzano's, de Redpaths, de Trumps en de van Breukelens, en de boekjes- en bandjesverkopers rolt de zilvervloot binnen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

@ Econixhelaas....,
Nee, dat wordt aan hem betaald door de mensen die juist wél aan mlm verdienen, met geen ander doel dan het imago op te poetsen.

Oh, wat een doodzonde....! :(
Bovendien kun je van zoiemand toch wat leren.... (Jij niet natuurlijk.... Jij BENT al zó goed....! :lol: )
En dat heeft weer als doel de schaapjes binnenboord te houden die met flesjes zeep van 17 euro rond lopen
Hmmmm.
Weet niet waar jij die rommel zo duur koopt? Fa Duim?
Wordt het toch eens tijd dat je het haalt, (bezorgd krijgt) door een mlm-er!!!! :twisted:


Nou..., dat was het dan weer..... :cry:
Denk jij echt dat de CEO's van grote bedrijven jou elke dag bellen om financiele adviezen?
:shock: :? 8) :lol:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Hier kan de mlmangel nog een puntje aan zuigen.....

Cynische opmerkingen worden gewoon gepubliceerd op de site van Trump (/ Kiyosaki)........

http://donaldtrump.trumpuniversity.com/ ... tem=205404
Posted By: Little Totoy (17/10/2006 10:09:35 PM)
Comment: I saw these 2 on Larry King Live and I couldn't believe it. The Trumpster hangin' out with RK? Yeesh. In that interview Trump wasn't looking too happy, I think he was attracted to RK's success with his Rich Dad books but I guess he didn't realize until it was too late, what an idiot RK really is.
Posted By: In crew (17/10/2006 2:02:15 PM)
Comment: All Kiosaky's 'rich dad poor dad' books can be summarised in one paragraph.This is the guy who talks instead of act.What is he doing together with DT?
Posted By: jme4538 (18/10/2006 11:57:47 AM)
Comment: FYI: The stock market works on the same principles as slot machines. Cheers.
So be it
En hun "argumenten" zijn al net zo goed onderbouwd als die van WeetEcoffnix..... :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Ik had eigenlijk wel verwacht dat onze onpartijdie onderzoeker..., mlmscammer, wel de volgende boodschap zou hebben geplaatst....!
Zoals men zien kan, houden mlm-ers "scammers" goed in de gaten!!!! :lol:
www.mlmwatchdog.com
Great learning tool to see wat a headhunting pyramid looks like!
Do NOT join a compagny that looks like this! Look en Learn!
http://www.gaswithcash.com/
So be it
Laatst gewijzigd door So be it op 10 nov 2006 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Tja...., een verkeerde voorstellng van zaken....?

Dacht het wel........ wanneer je dit voorstelt..., BLIJFT voorstellen als een "prutsmethodiekje"...... :lol:

QUIXTAR EXTENDS SUPPLY CHAIN PERFORMANCE WITH WEBMETHODS
Leading Online Retailer Leveraging Real-Time Access to Purchase Order and Inventory Information to Enhance Supply Chain Operations.

FAIRFAX, Va. - November 20, 2006 - webMethods, Inc. (Nasdaq: WEBM), a leading business integration and optimization software company, today announced that www.quixtar-inc.com (Quixtar Inc.), a subsidiary of Alticor Inc., recently implemented components of the webMethods Fabric™ product suite to improve supply chain agility and performance. Quixtar is the industry`s 20th largest online retailer and the overall leader within the health and beauty category, according to Internet Retailer "Top 500 Guide" rankings.
http://www.internetretailer.com/pressRe ... p?id=20571

In April the Top 50 retailer delivering the highest efficiency rating was Quixtar, which enabled shoppers to access online content at about 41.99 information bytes per second, according to Gomez Inc.

Quixtar was followed by Dell (31.61 bps), Zappos (31.01 bps), Netflix (28.65 bps), Amazon.com (21.49 bps), Target (20.71 bps), Redcats (20.00 bps) and Toys “R” Us (17.85 bps).
http://www.internetretailer.com/dailyNews.asp?id=18612


gerespecteerde mensen respecteren Amway.......
http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1luMiI

So be it

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

SBI....ben je tegen jezelf aan het l*llen? Niemand hoort je meer.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door jor »

Verplicht nummertje voor zijn sponsors. Hij moet elke dag en ook als laatste steeds zorgen dat Zijn reactie gelezen word. Heeft Jan,Sorry, So be it geleerd op de cursus manipuleren. :D

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Irritant hè...., steeds die ECHTE bewijzen dat het goed gaat met mlm.....?

Ik WEET dat het zéér doet en ik weet dat jullie het TOCH niet kunnen laten het door te lezen.......

En DANNNNN maak je maar gewoon een opmerking over de persoon, Jor en Linda...., omdat jullie zakelijke argumenten niets voorstellen.... 8)

En Linda..... Jij was toch ook zo iemand die net op het nippertje ontsnapt is aan de "klauwen" van mlm....? :lol:

Prettige 2e kerstdag......

So be it. (voor jullie Jan...., of Piet..., of Karel.......)

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Jammer dat het topic weer ontaard in zo iets stomzinnigs als aderlatingen en het (on)nut hiervan.

Waarom nu die "echte" bewijzen dat het goed gaat met MLM ? Dat is toch onbelangrijk, Het gaat erom dat het goed gaat met jouw !

Als het bedrijf waar ik werk regelmatig recordwinsten behaald , zou ik denken dat ze mij maar wat beter moeten gaan betalen.

Dus SBI, hoe gaat het met jouw, kan je leven van MLM ? :lol:
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 27 dec 2006 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Hallo Racer,
Jammer dat het topic weer ontaard in zo iets stomzinnigs als adrelatingen en het (on)nut hiervan.
Men..., de meeste " mennen" tenminste, maakt het niet uit of het met mij goed gaat....
"Mewn" uit ondoordachte kreten dat het met mlm in het algemeen niet goed gaat.... en omdat ik begaan ben met de wat MINDER begaafden, wil ik nog wel eens enige uitleg geven, maar dat ontaard meestal weer in een persoonlijke opm. over mijzelf..., of mijn drielingbroers, Piet en Karel!!!! :lol:
Als het bedrijf waar ik werk regelmatig recordwinsten behaald , zou ik denken dat ze mij maar wat beter moeten gaan betalen.
Vreemde gedachtengang...... :?
Dus wanneer het jullie bedrijf goed gaat..., dan krijgen jullie afnemers grotere kortingen? :shock:
Apart bedrijf hoor....! Dan kunnen ze beter JOU wat meer betalen!!!
Dus SBI, hoe gaat het met jouw, kan je leven van MLM ?
Met mij?
FAN TAS TISCH!!!!!
Ik pluk er vele vruchten van en financieel mag het wel wat meer zijn want ik kan er nog helemaal niet van leven! :lol:

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

beste,
Quote:
Als het bedrijf waar ik werk regelmatig recordwinsten behaald , zou ik denken dat ze mij maar wat beter moeten gaan betalen.

Vreemde gedachtengang......
Dus wanneer het jullie bedrijf goed gaat..., dan krijgen jullie afnemers grotere kortingen?
Apart bedrijf hoor....! Dan kunnen ze beter JOU wat meer betalen!!!
Das toch wat ik zeg

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Das toch wat ik zeg
Je ziet, of hoort..., dus blijkbaar niet het verschil?

Laat maar zitten....... 8)

SBI

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

gerespecteerde mensen respecteren Amway.......
Ik heb het filmpje ''uitgezeten'' en wil er het volgende over zeggen.


Er wordt bij herhaling gesproken over independent bussines owners .
Ik ben het er niet mee eens dat je als deelnemer aan mlm kunt spreken over zelfstandig ondernemen.
Het opheffen van kleeneze bewijst dat deze ''zelfstandigen'' dus helemaal geen ''eigen'' zaak hebben, deze mensen staan dus met lege handen als het moederbedrijf besluit de stekker eruit te halen.

Ik begrijp niet zo goed dat veel pro-mlmers, blijven volharden dat je als mlmer een eigen zaak hebt, me dunkt dat het kleeneze-verhaal onomstotelijk aantoond dat dit niet het geval is.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Respected people respect Amway... oow mag ik een teiltje !!

Dit zijn geen respectabele mensen, in ieder geval niet in mijn view.
Geef mij maar hard werkende eerlijke mensen in plaats van gladde witte boorden dragende en omgekochte marionetten.
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 30 dec 2006 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten