LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaring Hudson Reed
Re: ervaring Hudson Reed
Ik heb de gok genomen. Voor ons design douchepaneel (240 euro) waren de prijzen wel erg laag. Zondag besteld, woensdag (degelijk verpakt) in huis.
Eenvoudige installatie (ik was nog even bang voor afwijkende maten bij de koppelingen, maar dat was onterecht) , kind kan de was doen.
Fraaie materialen, ik had een minpunt (1 x plastic koppeling waar ik liever een stalen had gezien) maar wat kan/mag je nu voor deze prijs verwachten?
Kortom, ik ben zeer tevreden met de uitvoering en alle mogelijkheden die dit paneel biedt. Zal later nog wel wat melden over de duurzaamheid, maar vooralsnog maak ik mij daar helemaal niet druk over.
Eenvoudige installatie (ik was nog even bang voor afwijkende maten bij de koppelingen, maar dat was onterecht) , kind kan de was doen.
Fraaie materialen, ik had een minpunt (1 x plastic koppeling waar ik liever een stalen had gezien) maar wat kan/mag je nu voor deze prijs verwachten?
Kortom, ik ben zeer tevreden met de uitvoering en alle mogelijkheden die dit paneel biedt. Zal later nog wel wat melden over de duurzaamheid, maar vooralsnog maak ik mij daar helemaal niet druk over.
-
Wij hebben eind november een wandkraan besteld bij Hudson Reed. Direct geld overgemaakt, maar je voelt hem al aankomen: Geen kraan te bekennen.
Meermaals contact per e-mail en telefoon. Steeds hetzelfde antwoord: wordt doorgegeven aan de boekhouding. Daarna wordt het heel stil.
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en wellicht ook al eens zoiets aan de hand gehad? Tips zijn welkom.
Meermaals contact per e-mail en telefoon. Steeds hetzelfde antwoord: wordt doorgegeven aan de boekhouding. Daarna wordt het heel stil.
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en wellicht ook al eens zoiets aan de hand gehad? Tips zijn welkom.
ik heb twee keer wat besteld en alle twee de keren binne 14 dagen in huis.
de tweede keer miste ik alleen twee steunen, heb daarvoor in 4 maanden tijd 14 mailtjes voor moeten sturen .
kreeg elke keer wel antwoord, en inmiddels heb ik ook de steunen binnen.
je moet bij dit bedrijf geduld hebben en volhouden.
de tweede keer miste ik alleen twee steunen, heb daarvoor in 4 maanden tijd 14 mailtjes voor moeten sturen .
kreeg elke keer wel antwoord, en inmiddels heb ik ook de steunen binnen.
je moet bij dit bedrijf geduld hebben en volhouden.
-
Ik heb inmiddels de kraan binnen. Daarna nog een badkraan besteld en die was binnen een week binnen. Dus we zullen maar zeggen dat het allemaal pech was.
Wij hebben een douchepaneel besteld bij Hudson Reed van € 240,00.
Dit bedrag is op 18-2 overgemaakt maar nu hebben we al 4x contact gehad met het kantoor in Engeland (het enige tel.nr. waar je naar kan bellen) en zij zeggen het geld nog niet binnen te hebben. (vandaag is het 27-02).
Ik ben zeer benieuwd of het allemaal wel goed komt met de order.
Tot nu toe lees ik alleen maar positieve berichten.
Heeft iemand ervaring met een late levering net als ons?
Dit bedrag is op 18-2 overgemaakt maar nu hebben we al 4x contact gehad met het kantoor in Engeland (het enige tel.nr. waar je naar kan bellen) en zij zeggen het geld nog niet binnen te hebben. (vandaag is het 27-02).
Ik ben zeer benieuwd of het allemaal wel goed komt met de order.
Tot nu toe lees ik alleen maar positieve berichten.
Heeft iemand ervaring met een late levering net als ons?
Hoi Allemaal,
Ik zie hier allemaal een hoop positieve reacties (gelukkig!)
Het scheelt zo enorm veel dat wij er ook aan zitten te denken om van Hudson Reed producten te kopen.
Wij willen graag een wandkraan, badkraan en radiator kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? zijn het wel degelijke producten?? Want als er een lek onstaat door een wandkraan heb je dat niet zo maar even opgelost. Dan kunnen we beter een duurdere kraan kopen.
alvast bedankt!!
Ik zie hier allemaal een hoop positieve reacties (gelukkig!)
Het scheelt zo enorm veel dat wij er ook aan zitten te denken om van Hudson Reed producten te kopen.
Wij willen graag een wandkraan, badkraan en radiator kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? zijn het wel degelijke producten?? Want als er een lek onstaat door een wandkraan heb je dat niet zo maar even opgelost. Dan kunnen we beter een duurdere kraan kopen.
alvast bedankt!!
-
vol verbazing heb ik het forum gelezen over negatieve ervaringen met Hudson Reed.
We hebben afgelopen week enkele kranen en een radiator besteld bij dit bedrijf.
Binnen 5 werkdagen kwam alles compleet en keurig verpakt hier bij ons aan.
Dus hierbij wil ik alleen maar aangeven, dat het zeer zeker ook keurig kan verlopen.
En Essybess, het is enorm mooi materiaal. Erg degelijk, keurig verpakt.
Het ziet er allemaal erg goed uit.
We hebben afgelopen week enkele kranen en een radiator besteld bij dit bedrijf.
Binnen 5 werkdagen kwam alles compleet en keurig verpakt hier bij ons aan.
Dus hierbij wil ik alleen maar aangeven, dat het zeer zeker ook keurig kan verlopen.
En Essybess, het is enorm mooi materiaal. Erg degelijk, keurig verpakt.
Het ziet er allemaal erg goed uit.
Bedankt voor de reactie Hilde. Gelukkig dat het bij jou zo goed gelopen is. Wij zitten er ook echt aan te denken.
Ik las alleen laatst ergens dat de kranen soms blijven druppen omdat de keramische schijven niet goed blijken te zijn. de mensen die de kranen al hebben geïnstalleerd, hebben jullie problemen??
Lekages of druppende kranen? een lekke wandgemonteerde kraan is geen pretje. kan je alles weer uit je net nieuw betegelde muur halen.
Ik las alleen laatst ergens dat de kranen soms blijven druppen omdat de keramische schijven niet goed blijken te zijn. de mensen die de kranen al hebben geïnstalleerd, hebben jullie problemen??
Lekages of druppende kranen? een lekke wandgemonteerde kraan is geen pretje. kan je alles weer uit je net nieuw betegelde muur halen.
Heeft iemand meer informatie voor mij over de installatieonderdelen van de armaturen van Hudson Reed? Bijvoorbeeld bij een wandkraan van Hansgrohe dien ik ook een inbouwelement te installeren in de muur. Echter, bij wandkranen van Hudson Reed kan ik informatie hierover niet op de site vinden.
Daarom vraag ik mij af:
- zit deze erbij (ik verwacht van niet)?
- hoe weet ik of er nog extra onderdelen nodig zijn en welke dit zijn (dit i.v.m. kosten)?
Heeft iemand wand- of badrandkranen gekocht bij Hudson Reed en hier ervaring mee? Alvast bedankt voor de informatie!
Daarom vraag ik mij af:
- zit deze erbij (ik verwacht van niet)?
- hoe weet ik of er nog extra onderdelen nodig zijn en welke dit zijn (dit i.v.m. kosten)?
Heeft iemand wand- of badrandkranen gekocht bij Hudson Reed en hier ervaring mee? Alvast bedankt voor de informatie!
wij hebben een badkraan gekocht bij hudson reed en zijn zeer tevreden binnen 5 dagen geleverd redelijke prijs en goed materiaal Georg[/b]
Ik heb een Design-radiator bij deze firma besteld,Heb direct via overboeking afgerekend en had hem binnen 4 dagen in huis!!!
Helemaal compleet en keurig verpakt via DHL afgeleverd.
Kwalitatief ziet hij er goed uit en ben dan ook zeer tevreden!!
Ik moet wel zeggen dat nadat ik via google bij trosradar heb gekeken over ervaringen met deze firma, ik tot besluit van aankoop ben overgegaan gezien de vele positieve reacties.
mvrgr,
Rody!
Helemaal compleet en keurig verpakt via DHL afgeleverd.
Kwalitatief ziet hij er goed uit en ben dan ook zeer tevreden!!
Ik moet wel zeggen dat nadat ik via google bij trosradar heb gekeken over ervaringen met deze firma, ik tot besluit van aankoop ben overgegaan gezien de vele positieve reacties.
mvrgr,
Rody!
ik lees met name reacties mbt kranen en radiatoren, etc. heeft iemand ervaring met de vloerkleden van hudson reed?
alvast bedankt voor de antwoorden...
alvast bedankt voor de antwoorden...
-
Volgend jaar Mei wordt onze nieuwbouwwoning opgeleverd.
Was daarom al wat aan het rondsurfen op internet en kwam zo op de Hudson site.
Nou is mijn vraag is de 60% korting altijd?
Of moet ik het nu bestellen?
Gr Ruud
Was daarom al wat aan het rondsurfen op internet en kwam zo op de Hudson site.
Nou is mijn vraag is de 60% korting altijd?
Of moet ik het nu bestellen?
Gr Ruud
-
Ook wij zijn aan het twijfelen om hier iets te bestellen Ruud.
Ons huis word in juni opgeleverd en ook de badkamer casco.
Ik vind de prijzen zo laag dat het bijna eng is....toch, maar zie veel goede reacties en ook mijn vraag is over die 60% korting, zal dit er altijd staan????standaard korting???
Ik hoop nog wat ervaringen van vorige schrijvers te lezen...die in nov 2007 hun reactie hebben geplaats en later nog hun gebruiks ervaringen hier zouden vermelden.
Gr Linda
Ons huis word in juni opgeleverd en ook de badkamer casco.
Ik vind de prijzen zo laag dat het bijna eng is....toch, maar zie veel goede reacties en ook mijn vraag is over die 60% korting, zal dit er altijd staan????standaard korting???
Ik hoop nog wat ervaringen van vorige schrijvers te lezen...die in nov 2007 hun reactie hebben geplaats en later nog hun gebruiks ervaringen hier zouden vermelden.
Gr Linda
in aug. een douchekolom van Hudson Reed gekocht, nu blijkt dat de thermostaat kraan die erop zit kapot is. Dit is vastgesteld door een cv monteur, wij dachten namelijk dat het aan de cv lag dat wij geen warm water hadden? Douchekolom is splinternieuw en 1 keer gebruikt, nu moet ik per mail gaan vragen hoe dit opgelost gaat worden, liefste wil ik de douchekolom terugsturen en het geld terug, hoef van deze firma ook niets anders meer.
hoop dat dit correct afgehandeld wordt, anders zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.
hoop dat dit correct afgehandeld wordt, anders zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.
-
Ik was steeds aan het twijffelen of ik hier producten zou bestellen of niet, het is zo goedkoop dus dacht steeds, kan er geen bult aan vallen mocht het fout gaan.
Toch contact opgenomen met Sanidump (goede ervaring) gevraagd of zij ook Hudson Reed leverden en kreeg te horen dat dit niet het geval was en dat ze iedere maand wel een aanvraag hiervan kregen. Meneer heeft me uitgelegd dat ze navraag bij andere engelse leveranciers hebben gedaan naar dit product en kregen als antwoord dat Hudson Reed producten gemaakt zijn voor de druk van Engeland en niet geschikt zouden zijn voor onze hogere druk. Ik begin er toch maar niet aan, ik weet niet wat dat aanricht op langere termijn.
Gr Linda
Toch contact opgenomen met Sanidump (goede ervaring) gevraagd of zij ook Hudson Reed leverden en kreeg te horen dat dit niet het geval was en dat ze iedere maand wel een aanvraag hiervan kregen. Meneer heeft me uitgelegd dat ze navraag bij andere engelse leveranciers hebben gedaan naar dit product en kregen als antwoord dat Hudson Reed producten gemaakt zijn voor de druk van Engeland en niet geschikt zouden zijn voor onze hogere druk. Ik begin er toch maar niet aan, ik weet niet wat dat aanricht op langere termijn.
Gr Linda
Ook wij hebben in november een douchekolom van Hudson Reed gekocht, ook bij ons blijkt dat de thermostaat kraan kapot is. Het water wordt niet warm! Andere thermostaat kraan erop gezet van de Praxis voor 38.- en werkt perfect, niet dat dit onze keuze is maar werkt wel. Nu moet ik per mail, fax of bellen vragen hoe dit opgelost gaat worden, ook dat is niet erg maar wat mij mateloos ergert is dat na div. e-mails en faxen niet gereageerde wordt. Vandaag gebeld 24/12/08 maar niemand neemt op! Ik hoop dat dit correct afgehandeld wordt, zodat ik wel de vaste douche kan gebruiken, dan maar voorlopig met de praxis kraan en slang douchen
-
We staan te kijken van de redelijk positieve reacties over Hudson Reed. Wij kochten
vrijstaande badkraan: incompleet, niet aan te sluiten en erg slechte kwaliteit.
radiator: werkt goed als je eenmaal doorhebt hoe te bedienen, maar was wel beschadigd.
douchekranen: zien mooi uit, maar hoofdkraan lekt, is niet strak te bevestigen en voelt aan als tin, zo buigzaam en dun dat ik vermoed dat we ze binnen een jaar moeten vervangen.
vervelende is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. en niet reageren op onze mailtjes.
vrijstaande badkraan: incompleet, niet aan te sluiten en erg slechte kwaliteit.
radiator: werkt goed als je eenmaal doorhebt hoe te bedienen, maar was wel beschadigd.
douchekranen: zien mooi uit, maar hoofdkraan lekt, is niet strak te bevestigen en voelt aan als tin, zo buigzaam en dun dat ik vermoed dat we ze binnen een jaar moeten vervangen.
vervelende is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. en niet reageren op onze mailtjes.
Wij hebben vorig jaar een nostalgische thermostaat douch set gekocht. We krijgen de watertermperatuur na inatallatie niet warmer dan 35-36 graden. Na verloop van tijd wordt de temperatuur van het water steeds kouder tot onaanvaardbaar niveau. Ik heb hierover vervolgens meerdere malen met Hudson Reed telefonisch contact gehad. Na ieder telefoontje moest ik weer iets anders controleren, dus voordat er een adequaat antwoord kwam waren we een week verder. Conclusie wat dat we een nieuw menggedeelte (onderdeel van de kraan) zouden krijgen opgestuurd. Hier ging weer een week over heen, na telefonisch contact bleek de verzending niet verstuurd te zijn....weer een week verder. Ondertussen zaten we, met 2 kleine kinderen van 3 jaar, al 3 weken met steenkoud water. Het nieuwe onderdeel is geinstalleerd, het gaat een paar weken goed, maar nu hebben we weer hetzelfde probleem. '
Heel vervelend allemaal!
Wie herkend dit probleem en tot welke oplossing bent u gekomen?
Groet,
Denise de Zwart
Heel vervelend allemaal!
Wie herkend dit probleem en tot welke oplossing bent u gekomen?
Groet,
Denise de Zwart
Wij twijfelen al enkele maanden over de aankoop van een inbouwthermostatische doucchekraan. Erg mooi en bedenkelijk goedkoop! De revaringen met dit bedrijf blijken nogal tegenstrijdig!
Ik blijk meer vertrouwen te hebben in negatieve reakties dan in positieve. (Maar ja dan koop je dus nergens meer iets!)
Ben benieuwd hoe het jullie inmiddels is vergaan.
Daar laten we het toch van afhangen.
vriendelijke groet en succes!
Paul
Ik blijk meer vertrouwen te hebben in negatieve reakties dan in positieve. (Maar ja dan koop je dus nergens meer iets!)
Ben benieuwd hoe het jullie inmiddels is vergaan.
Daar laten we het toch van afhangen.
vriendelijke groet en succes!
Paul