Pagina 2 van 2

Re: Opzegkosten KPN??

Geplaatst: 26 sep 2006 07:26
door RobbieP
toch denk ik dat je voor dit soort standaardvragen eerder een betrouwbaar antwoord krijgt via de klantenservice dan via deze site. Dat je daar dan even op moet wachten is dan misschien even jammer.

Re: Opzegkosten KPN??

Geplaatst: 27 sep 2006 22:10
door BjcK
Kortom wat er gebeurd is:

KPN heeft 1 maand opzegtermijn, maar je moet/kan zelf niet opzeggen als je wilt overstappen en een andere partij (hier Casema) het nummer gaat overnemen.

Casema zal dus bij jouw aanvraag van nummerportering (overzetten telefoonnummer van aanbieder naar aanbieder) rekening moeten houden dat jij een maand opzegtermijn hebt. En dus de portering inplannen voor een datum verderweg of minimaal 30 dagen in de toekomst.

Doen ze dit niet en porteren ze het nummer eerder, dan krijg je van KPN nog een nota voor de reseterende dagen/maanddeel.

Re: Opzegkosten KPN??

Geplaatst: 29 sep 2006 15:43
door sprokkel
Nog steeds geen bericht van kpn gehad, we zijn weer een week verder, het blijft daar dus een chaos met de adminisratie.