| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Oplichting" Debitel
Re: "Oplichting" Debitel
Talli ik weet niet waar je mee bezig bent maar je punt is duidelijk......je eerste post al...Dit heeft niks te maken met oplichting etc... je plaatst daar wel je verhaal. Nogmaals lees wat ik eerder gezegd heb.... Je gaat te ver....
-
Tallie1979
Dit is nog niet alles, ik heb het inmiddels op diverse fora gezet.. Niet alleen hier, ook elders.. Debitel heeft mij grandioos in de steek gelaten, er word meerdere malen beloofd dat ik word teruggebeld, maar er word geen enkele afspraak nagekomen..
Ik wilde een abonnement aanvragen met Dual kaart. Dit omdat mijn carkit een dual kaart systeem heeft. Bij bellen naar de klantenservice gaf de medewerker aan dat deze kaart bij aanvang van abonnement gratis bij geleverd zou worden.
Ik een abonnement aangevraagd, bij aanvang van abonnement moest ik voor de dual kaart 50 euro gaan betalen. Ik aangegeven dat klantenservice gezegd heeft dat deze kaart gratis was bij een abonnement..
Nu een eens wist men niets meer van deze afspraak. Ik moest de dual kaart appart betalen ( bij vodafone is deze gratis bij een abonnement. ) Gelukkig was mijn aansluiting nog niet actief, en heb de abonnement heel snel beeindigd,
En een abonnement bij Vodafone aangevraagd. Die leverde de kaart wel meteen mee met de simkaart ( en gratis),
Bah als je de klantenservice van Debitel niet mag geloven, geloof ik graag dat de rest ook bagger is.
Ik een abonnement aangevraagd, bij aanvang van abonnement moest ik voor de dual kaart 50 euro gaan betalen. Ik aangegeven dat klantenservice gezegd heeft dat deze kaart gratis was bij een abonnement..
Nu een eens wist men niets meer van deze afspraak. Ik moest de dual kaart appart betalen ( bij vodafone is deze gratis bij een abonnement. ) Gelukkig was mijn aansluiting nog niet actief, en heb de abonnement heel snel beeindigd,
En een abonnement bij Vodafone aangevraagd. Die leverde de kaart wel meteen mee met de simkaart ( en gratis),
Bah als je de klantenservice van Debitel niet mag geloven, geloof ik graag dat de rest ook bagger is.