LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Special Sports,Fitness First en andere.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mkersten
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2006 14:45

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door mkersten »

beste,

we zijn verhuisd naar België en waren lid van een sportschool in Landgraaf; we hebben schriftelijk afgemeld [niet aangetekend] en telefonisch; maar men blijft automatisch afschrijven; heb inmiddels incasso gestopt via giro; men wil nu een incassobureau inschakelen; men stuurt nog steeds de post naar oude adres; verhuizen naar buitenland is goede reden;

wat mij totaal niet bevalt is de zeer onklantvriendelijke manier van te woord staan; er valt met die mensen niet normaal te communiceren;

wat hiertegen te doen? men weet overigens niet waar ik nu woon [denk ik]; men stuurt post naar vroeger adres; adres bekend maken of ze lekker laten zoeken?

wie weet raad ??

styleloos
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2006 20:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door styleloos »

met het incassobureau heb ik inmiddels ook kennis gemaakt! Wij hebben onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Omdat het om een bedrag ging van 266 euro hebben ze dat aan ons uitbetaald! Zodoende kreeg die sportschool toch hun geld alleen hebben we het niet zelf betaald! Liever had ik ze niks gegeven! Want het lijkt wel of er op sportscholen helemaal niet meer normaal gedaan kan worden.
Ik weet niet wat u moet doen ! Maar misschien kunt u wat raad vragen bij een consumentenbond of rechtswinkel

styleloos
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2006 20:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door styleloos »

Ik denk dat je je adres beter niet bekend kan maken!!!!!! Dan sturen de nieuwe bewoners het wel terug naar de sportschool!! Wat moeten ze er dan nog mee doen????? Tja het is misschien allemaal niet zo netjes maar dan moeten die sportscholen zich ook maar eens netjes gaan gedragen!!! :twisted:

beun
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2006 13:40

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door beun »

Ook ik ben lid van health city en wil er mee stoppen.
Sinds ik lid ben is de contributie al 3 keer verhoogd, dit lijkt me een geldige reden om onder het contract uit te komen.

Weet iemand of dit zo is?

Vriendelijke groet.

styleloos
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2006 20:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door styleloos »

3 keer verhoging dat is nogal wat!! Ik vind het wel een geldige reden maar dat zullen ze zelf wel niet vinden! Maar ik weet nog wel een goeie smoes! Je zegt gewoon dat je geen werk meer heb dus weinig inkomen en je kan het niet meer betalen !! Is dat niet genoeg zeg je dat je ook je huis al uit moet van de schulden nou dan willen ze er misschien wel heel snel onderuit!! Maar laten we eerlijk zijn het is toch allemaal belachelijk dat mensen smoezen moeten gaan verzinnen als ze van een contract van de sportschool af willen! TIP LEES HET CONTRACT EENS GOED DOOR ER ZULLEN TOCH GELDIGE REDENEN INSTAAN OM ONDER HET CONTRACT UIT TE KOMEN!

beun
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2006 13:40

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door beun »

Nou, ikke naar Health City met het verhaal over die prijsverhoging, maar... Health City is dus wel zo slim ook de prijsverhoging in het contract te zetten. Stelletje slimerikken. :twisted:

Ik ga er wel weer lid worden, maar niet zonder de voorwaarden door te krassen.

Groet Teun.

styleloos
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2006 20:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door styleloos »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
WEG MET DE SNEAKY VOORWAARDEN EN KLEINE LETTERTJES!!!!!
Die sportscholen mogen ook maar alles!!!

Roebi
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2006 12:36

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Roebi »

Ik zit momenteel ook met een probleem met een sportschool. Ik was net lid geworden van fit for free. Een erg goedkope sportschool, maar niks in het reglement over opzeggen bij overmacht. Helaas ben ik meteen ziek geworden bij het begin van mijn jaarabonnement. Ik heb pfeiffer gekregen en wordt maar niet beter. Ik wil het niet eens opzeggen, maar alleen vooruit schuiven tot ik weer beter ben. Het is toch niet eerlijk dat ik moet betalen voor iets waar ik door overmacht geen gebruik van kan maken. Op mijn eerste verzoek hebben ze vast negatief gereageerd. Ik heb nog een vriendelijk mailtje gestuurd en hoop hierop een wat leukere reactie. Maar zo te lezen bij jullie is er niet veel hoop. Mijn vader zegt dat ik de betaling moet stopzetten, maar ik ben bang voor de kosten.
Als ze zelf niks met me willen regelen, ga ik het toch maar eens via de ombudsman en dat soort dingen proberen.
Ik vind het echt belachelijk. Het is al geen pretje om pfeiffer te hebben. Ik ben student en heb al erg weinig geld en heb nu ook al mn bijbaantjes moeten opzeggen omdat ik door mn ziekte niet kan werken. Moet ik lekker wel betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Alsof ik nog genoeg energie heb om me met dit soort onzin bezig te houden. En dan te bedenken dat ze tegen een vriend van me hebben gezegd dat je het wel na 3 maanden niet komen kan stil zetten. En dan nu glashard ontkennen.....

Het allerbelachelijkste vind ik van sportscholen dat je vaak niet eens een proefmaandje kan proberen, maar meteen een jaar moet....

Roebi
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2006 12:36

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Roebi »

Hier nog een link naar een zaak van de ombudsman:
http://www.deombudsman.nl/site/content/ ... tentID=485

styleloos
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2006 20:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door styleloos »

Je moet de sportschool gewoon bellen en zeggen dat je geen baan meer heb door de pfeifer ontslagen en dus geen geld!! Geen geld geen betalingen!!
Ga anders heel diep spitten in hun reglement en zoek de zwakheden!! Waar staat dat je een jaar lid moet blijven bij ziekte!! Het is vervelend zeker als je ziek bent en je moet je ook nog eens bezig houden met dit soort zaken!!
Ik wens je veel succes en tip voor de volgende keer! Kijk of ze met strippenkaarten ofzo werken geen abonnement meer misschien iets duurder maar als je er van af wilt dan is dat met zo'n strippenkaart geen probleem. Ik doe het nu ook zo en dat bevalt me best en die paar euro meer is dan jammer als ik ziek ben meld ik af en mijn sporturen blijven gewoon staan voor de volgende keer.
Hou je taai en beterschap

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Jonjo »

Dan ook het energie bedrijf bellen met de smoesjes die aangegeven worden? Dus ook maar niet betalen bij de super enz enz. Wordt wakker.

Jac uit E.
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2006 10:08

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Jac uit E. »

Ook ik heb alweer een jaar of 2 geleden minder goede ervaringen met het opzeggen bij Fitness First.

Heb eerst een brief geschreven dat ik het lidmaatschap wilde stoppen.
Toen deze blijkbaar niet was aangekomen heb ik een fax gestuurd.
Ook dit hielp niet dus ik heb nogmaals een brief en een fax gestuurd die vanwege een brand ook nooit waren aangekomen ....

Toen kreeg ik plotseling een brief van incassobureau Intrum Justitia (volgens mij ook geen onbekende van Radar....) dat ik Fitness First nog geld verschuldigd was.

Toen wij Intrum Justitia hierover opheldering vroegen bleek dat Fitness First zélf incassobrieven verstuurde op het briefpapier van Intrum Justitia. Ook al een vreemde zaak.

Gelukkig had ik nog faxjournalen waarmee ik kon aantonen dat ik 2 keer een fax had gestuurd en werd ik vervolgens met rust gelaten.

Ik vraag mij af hoeveel maandbetalingen Fitness First op deze wijze in de loop der jaren inmiddels onterecht heeft geïncasseerd??

Als je daar voor het eerst binnenloopt wordt je met alle egards ontvangen maar als je wil opzeggen lijkt het wel een soort sekte waar je niet eenvoudig afscheid van kan nemen!

Hoop dat dit nader onderzocht gaat worden en ik adviseer iedereen om het lidmaatschap op te zeggen d.m.v. een aangetekend schrijven.

camerik
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2007 13:11

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door camerik »

Ben nu al maanden in touw met fitness first.
Ik betaal voor een lidmaatschap wat ik in ieder geval mondeling niet ben
overeengekomen. Ja kun je zeggen lees dan ook de kleine lettertjes.
Het gaat verder dan dit. Bij deze " dames " sportschool ben ik door een uiterst vriendelijk en behulpzaam meisje totaal misleid door dat wat wij mondeling overeenkwamen bij de aanvraag van dit lidmaatschap. Nu zoveel maanden later en vervelende fitness first ervaringen rijker kan ik niet anders concluderen dan dat deze misleiding een bewuste strategie is van het bedrijf Fitness First.

Ook in de administratieve afhandeling maakt de fitness first manager in den haag, mevrouw Boughan telefonisch afspraken met mij die zij vervolgens niet nakomt. Daarbij komt dat niemand van het bedrijf reageert op aangetekende brieven en mails en het hoofdbureau in Vught op haar beurt vervolgens heel makkelijk geneigd blijkt ( geen enkele rekening houdend met telefonische gemaakte afspraken) schriftelijk met incasso bureau's te dreigen. Ook de door mij ingeschakelde sociaal raadsman wordt door hen telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd (tot 5 keer toe naar ander telefoonnummer doorverwezen). Geen van hen ook niet de financiele administratie bleek informatie voorhanden te hebben over mijn zaak of op enigerlei wijze open te staan voor de verwarring en frustratie die zij met hun handelen bij mij als klant teweegbrengen.
Ik hoop met dit schrijven zoveel mogelijk dames te bereiken zodat zij twee keer nadenken en vooral de kleine lettertjes lezen zodat hen mijn heel vervelende ervaring met fitness first bespaard blijft.

Larss
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2007 23:48

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Larss »

Ik heb ook problemen met Fitness First. Ik ben tijdens een promotiepraatje voorgelicht over hoe fantastisch sporten is bij Fitness Firts. De voorzieningen, vers fruit, persoonlijke begeleiding etc. etc. In praktijk blijkt hier niets van te kloppen. Nu ik van mij abonnement af wil reageren zij niet en dreigen zij met een incassobureau. Ik heb mijn Rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en er loopt momenteel een zaak.

Ben jij Camerik, of iemand anders, bereid zijn of haar verhaal op papier te zetten? Mijn Rechtsbijstandverzekering vraagt namelijk om 2 onafhankelijke getuigenverklaringen. Je zou me er enorm mee helpen.

Hoor graag van je of iemand. Voor een ieder: laat je niet misleiden door Fitness First! Ga niet in op de promotiepraatjes maar check eerst goed of alles wel klopt.

camerik
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2007 13:11

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door camerik »

wil wel iets op papier zetten, over mijn ervaringen met dit bedrijf.
kun je mij een mail adres sturen.
groet karin camerik

Particulier Consument
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2007 02:22

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Particulier Consument »

Fitness first is grappig! prachtige sportschool, dat geef ik zonder meer toe, maar die prijzen..... en hun beleid..... Voor die 70 euro per maand krijg je nauwelijks begeleiding bij het sporten (zoek het maar uit mentaliteit.)als je binnenkomt ben je verliefd op alles wat je ziet en voel je jezelf al 100 kilo lichter maar kom op, dan beginnen ze als je interesse hebt over het inschrijfgeld...Mijn mond viel op hun mooie gelamineerde vloer. nu kon ze er die dag wel wat aan fixen zogenaamd, dus vriendin en ik gingen overstag. na het betalen van de eerste maand en het inschrijfgeld wat we hebben kunnen terugdringen naar 40 euro (voor wat?) ben ik naar huis gegaan. LEES ALTIJD BIJ IEDERE DEAL JE OVEREENKOMST!!!!! Heb ik gelukkig gedaan. ik had ook dat jaarabonnement en heb het veranderd de dag erna in een gold membership zodat ik na 3 maanden kon stoppen waaneer ik dat wilde (met 1 maand opzeg termijn natuurlijk). Ik ben blij dat ik dit had gedaan, helaas mijn vriendin niet die zit er nog steeds aan vast, maar ik had het na 3 maanden echt gezien daar. geen begeleiding, arrogante meiden die denken dat ze de wereld geschapen hebben daar rondlopen en dat was dan het personeel, ik werd er kotsmisselijk van

Ik dus opgezegd maar er stond nog een maand open die ik moest betalen. omdat ik die niet op tijd heb betaald en ik zelfs had gebeld dat ik die de volgende maand meteen zou overmaken, hebben ze me na 2 weken naar een incasso gestuurd. Toen kwam ik helemaal niet meer bij.

Ik heb hun gebeld, aangezien je een maand vooruit betaald, had ik dus in principe nog geen achterstand, ik heb hun de mededeling gedaan dat ik die incassokosten niet ga betalen voor een maand die nog niet eens verstreken is, ik heb dat idem bij het incassoburo gedaan, ik heb de maand betaald, mijn pas en bewijs van opzegging aangetekend opgestuurd. en ik heb nooit meer iets vernomen van noch incasso, noch Fitness First. Na deze stierenpoep, kreeg ik een kaartje gestuurd in het nieuwe jaar, of ik terug wilde komen en de eerste maand was gratis en ik betaal dan geen inschrijfgeld. Nou, voor de prijs, de service en de begeleiding alleen al zien zij mij daar never meer terug. Dan maar touwtje springen in de tuin! Maar ik ben wel benieuwd of er in rotterdam wel leuke sportscholen zijn die betaalbaar zijn en het een beetje goed doen, want die zullen er best zijn. Laat het me weten!!!

creative_cognitive
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2007 10:27

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door creative_cognitive »

FF heeft in juli 2006 geld van mijn rekening gehaald terwijl ik pas maanden erna lid wilde worden. Ik kreeg het niet voor elkaar het netjes af te handelen want "het systeem had kinderfoutjes" en de medewerkster ging op vakantie. Zat ik mooi zonder geld!!!!
Dus toen besloot ik in juli 2006 dat ik helemaal geen lid meer wilde worden (ook niet vanaf september wat in het contract als ingangsdatum staat) en schreef een brief. Ik was weer te goed van vertrouwen, want per telefoon zou alles in orde komen, en nu krijg ik EINDELIJK een mail van de manager, dat ik "3 maanden gratis gebruik had kunnen maken" Tja als er enigszins gecommuniceerd zou zijn en ik even onprofessioneel zou handelen als zij doen.
Ik ben nooit meer goed van vertrouwen. Ik heb geen gebruik gemaakt van hun faciliteiten, zij hebben fouten gemaakt en ik eis mijn geld terug.




Een stukje uit mijn laatste brief:

In juli 2006 werd er ten onrechte geld van mijn rekening afgeschreven door Fitness First. Ik heb toen meerdere malen gebeld, maar geen resultaat. Zo ging de laatste keer dat ik in juli 2006 belde de medewerkster op vakantie, maar ik wilde dus nog helemaal niet lid zijn in juli (want ik had toen nog geen werk). Vandaar dat ik mijn lidmaatschap –die dus per september zou in gaan en niet juli- stopgezet voordat ik wettelijk lid zou worden.
Er is mij meerdere malen mondeling toegezegd dat ik het verschuldigde bedrag van jullie terug zou krijgen.
In januari 2007 heb ik, na het uitpluizen van mijn bankafschriften, opnieuw van een medewerker te horen gekregen dat ik het verschuldigde bedrag van 165 euro terug gestort zou krijgen.
In plaats daarvan krijg ik (maart 2007) een mail van de manager dat ik 3 maanden moet betalen alvorens op te zeggen en dat ik 3 maanden gebruik heb kunnen maken van Fitness First (dit laatste klopt niet, want ik ben niet geïnformeerd).
Ik heb geen enkele keer kunnen fitnessen en er zijn telkens opnieuw beloftes gedaan die niet waar gemaakt worden. Ik wilde jullie graag tegemoet komen door de administratie kosten voor mijn rekening te nemen, maar inmiddels heb ik zelf meer administratieve kosten gemaakt en ben ik het ZAT.

renza
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2007 11:59

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door renza »

Ook hier een niet zo'n leuke ervaring met FF...
Ik ben door een vriendin die bij FF traint opgegeven voor een gratis proefles aldaar; een paar dagen geleden werd ik gebeld door iemand van deze sportschool om een afspraak te maken voor die gratis proefles, dus ik gister volgens afspraak in mijn sportpakkie daarnaartoe, dochtertje mee en naar de gratis kinderopvang gebracht (dat was overigens een prima ervaring), ik meldde me bij de balie en zei dat ik een afspraak had met een medewerker voor een gratis proefles, ik werd uitermate vriendelijk ontvangen en kreeg een formulier in mn handen gedrukt waarop ik eerst een aantal pers. dingen in moest vullen, je weet wel....leeftijd, motivatie, sportervaring en wanneer ik zou willen beginnen met sporten etc.

Vervolgens kwam degene met wie ik had afgesproken ook weer met een aantal formulieren en nam met mij mijn pers. ingevulde formulier door, er werd gevraagd naar mijn motivatie, het doel wat ik voor ogen heb en blablabla, vervolgens kreeg ik een uitgebreide rondleiding door de sportschool om vervolgens weer aan een tafeltje te belanden en aldaar een contract onder mijn neus geschoven kreeg, er werd mij gevraagd naar welke optie mijn voorkeur uitging te kiezen uit; een contract met een looptijd van een jaar voor ongev. €60 pm of een met een looptijd van 3 mndn voor ongev. €70 pm, redelijk overrompeld vroeg ik of ze ook nog piek en daluren hadden oid, maar daar werd overheen gepraat, toen ik vertelde dat ik niet zo'n snelle beslisser ben en doorgaans een contract mee naar huis neem om eea goed te lezen werd ook daar overheen gepraat en mij aangeraden dat het in mijn geval handiger zou zijn om een jaarabonnement af te sluiten omdat dat immers zo'n €10 pm zou schelen! Toen ik vroeg naar de opzegtermijn werd mij verteld dat dat een maand is, ik twijfelde nog even, de medewerker had dat door en vertelde mij goed getimed dat als ik in april nog een abonnement zou afsluiten ik slechts €29 inschrijfgeld geld zou moeten betalen ipv €135!!!, vervolgens werd mij nogmaals gevraagd om mijn handtekening te zetten....ik heb dus uiteindelijk getekend (stom stom stom %##$@@#!)voor een contract voor 3 maanden zodat ik dan iig niet gelijk voor een jaar vastzit.

Toen ik vertelde dat ik eigenlijk was gekomen in de veronderstelling dat ik een (gratis) proefles zou krijgen werd mij verteld dat ik een afpraak moest maken met een trainer, er werd gevraagd wanneer mij zou uitkomen en een afpraak gemaakt voor de volgende dag, dat was dus vandaag....
Het was de bedoeling dat ik gelijk zou betalen maar ik had daar niet op gerekend, ik dacht immers dat ik een proefles zou krijgen, er werd n beetje verbaasd gereageerd maar okay....dat betalen kon dan morgen wel als ik bij de trainer zou komen.
Toen ik mijn dochtertje had opgehaald bij de opvang werd er nog gezegd dat ik ook kon pinnen, ik voelde me best opgejaagd en brabbelde nog iets dat ik wel een pinpas bij me had maar dat daar niet voldoende saldo opstond.....

Thuisgekomen dacht ik nog eens na over de gang van zaken en voelde me eigenlijk best wel in het nauw gedreven, ik belde een vriendin op om mijn verhaal te doen, zij heeft in een ander filiaal van FF getraind en ging behoorlijk over de rooie toen ze mijn verhaal hoorde, van haar kreeg ik te horen dat er wel degelijk een andere abonnementsvorm is waarbij het piek- en dalurensysteem van toepassing is en dat dat een stuk goedkoper is! (ik had daar om gevraagd maar er werden mij slechts 2 opties gegeven qua abonnenment)

Ik belde op en kreeg te horen dat dat er idd wel is maar daar werd nogal lakoniek over gedaan...mjaaa...een dergelijk abonnenment is er wel maar dat was in mijn situatie toch niet gunstig en bovendien mocht hij er maar een paar van per maand weggeven....weggeven...????? Dat abonnenment kost €43 pm! Toen ik vertlede dat een dergelijk abonnement mij prima zou passen werd mij gezegd dat ik dat dan maar met de trainer overleggen dan zou mijn contract aangepast worden.

Ik heb aan deze ervaring een unheimlich gevoel overgehouden, vanmorgen had ik dus die afspraak met de trainer, ik heb afgebeld (ingesproken want er werd tot 2 keer toe niet opgenomen), ik heb gezegd dat ik vandaag en anders morgen langs zou komen omdat ik nog wat vragen heb.

De vriendin die mij had opgegeven voor de proefles belde me en vroeg hoe het gegaan was, of ik lekker had gesport.....ik vertelde haar dit verhaal en zij was zeeeer verbaasd en voelde zich bovendien erg ongemakkelijk omdat dit haar bedoeling niet was geweest (uiteraard niet, haar valt niks kwalijk te nemen)
Ik heb zojuist het juridisch adviesburo gebeld en ook nog de ombudsman, er is mij aangeraden direct een aangetekende brief te sturen waarin ik nu al het contract opzeg, ik kom echter niet onder het betalen van die drie maanden uit helaas, das echt mijn eigen schuld.

Een uurtje geleden werd ik gebeld door degene die mij de rondleiding heeft gegeven met de vraag of ik nog was geweest, ik vertelde dat ik had afgebeld omdat ik toch nog een aantal vragen heb en omdat ik het vreemd vind dat mij in eerste instantie niks verteld was over andere (goedkopere) abonnenmenten waarop ik kreeg te horen dat hij dat n beetje vergeten was en dat ik daarom 2 weken gratis zou mogen trainen, ik antwoordde dat ik morgen langskom om eea nog ns door te nemen.

Al met al vind ik het een vage niet prettige manier van leden werven, ik baal ook dat ik zelf zo stom ben geweest om toch te tekenen, niks voor mij! Ik vraag collectanten naar hun legitimatie, ben altijd erg nuchter en trap hier dus toch in! Laat ook deze ervaring een waarschuwing zijn voor anderen....laat je niet overhalen, lees eerst op je gemak een contract door en dergelijke. Kennelijk zitten sommige sportscholen vreselijk om leden te springen en is dit hun methode om leden te werven....blah!

MaikelR
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mar 2007 19:59

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door MaikelR »

Beste Renza,

Ook ik werd min of meer gedwongen te tekeken, ik wilde het sporten liever nog even uitstellen maar ze kwamen telkens met iets anders aan en dat aanbiedingen die ze nu doen dan niet meer zouden kunnen.

Ik vroeg toen of ze geen ander abonnement hadden als de onbepertke, omdat ik het allemaal wel erg duur vond en dat was er wel maar die was volgens mij 76 euro per maand i.p.v 56 daarbij kon je dan elke maand opzeggen.

Voor de rest was er geen ander abonnement volgens hem, ik heb toen dus uiteindelijk getekend voor het abonnement van 56 euro.

Nu hebben ze in tussentijd het abonnementsgeld al 2x verhoogd, en ik ga nu voor het eerst samenwonen in belgie en dus zou ik het liefste hier vanaf komen.

Maar zo te horen en overal te lezen is dat niet mogelijk.,.

Maar misschien wel naar het nog goedkoper abonnement overschakelen? Maar dat hebben ze niet zeggen ze

Help..

blackcherrymousse
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2007 11:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door blackcherrymousse »

Nou als ik dit zo lees blijf ik liever weg van Fitness first.
Ik zou vandaag nog langsgaan maar heb er al geen zin meer in.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook niks verbaasd dit zo alles. Ze doen bij voorhand namelijk al moeilijk met het vrijgeven van de kosten..

Blijf ik maar bij mijn lokale gymzaal...

Gesloten