LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marquardt-Kuechen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Atomic-NI
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 okt 2006 21:27

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Atomic-NI »

@Jetol

Dus in Aken hebben ze ook (een) Nederlands-talige verkoper(s), als dat zo is is dat wel handig voor mij.

Het enige wat me tegen zal zitten is dus het Duits, dus een Nederlands-talige verkoper/adviseur zou ideaal zijn.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Jazeker er is daar een dame die perfekt Nederlands spreekt als je de Nedelandse website aanklikt zie je haar foto haar naam is Andrea
gr j.tol

Robus
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2005 19:39

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Robus »

jetol
Al geweest?

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

HI
Jazeker goed ontvangen alle tijd genomen dame heeft erbij gezeten die vloeiend Nederlands spreekt in vergelijk met de keuken planner die op de Marquardt site zit is er wel een prijsverschil in er zijn wel bijkomende kosten apparaten b.v siemens zijn een stuk voordeliger montage is voordelig en een l opstelling van 4,60 bij 2,60 met graniet afwas ,afzuiger ,magnetron ,yskast ,vriezerspoelbak verlichting alles in de duurdere prijsklasse komt op ongeveer 12500 euro inkl bezorgen op dag 1 en afmonteren op dag 2 lijkt mij een goede aanbieding gaarne reaktie van de kenners vr gr

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door scheuj »

Jeltol,
Zou je hier op het forum de typenummers en de Marquardt prijzen van de apparaten willen zetten??? Het lijkt mij nl. wel aardig om deze prijzen eens te vergelijken met die van de bekende webwinkels.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Heb ik zelf ook al gedaan met de web winkels scheelt het 22,3 procent als je de verzend kosten erbij telt nog meer vr gr jel tol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

wij hebben siemens apparatuur op dit moment in de aanbieding
alle apparaten ongeacht wat het is kost 1 euro per stuk....in samenkoop met een keuken....




















snap je hem???

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hallo Loesjes
kijk even op marquardt topic zie je een aanbieding die ik heb gekregen je mag voor dat geld ook leveren en instaleren of iedere andere bonafide keuken zaak in Nederland vr gr jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

ik kan je specificatie niet vinden.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

loesjes

4 of 5 naar boven geplaatst om 14.02 uur
spreek je vr gr jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

dat is geen specificatie, met die gegevens kan niemand een correcte offerte, prijsindicatie maken
minimaal nodig, merk keuken, type, uit welke kasten je opstelling bestaat, werkblad soort ( graniet alleen is veel te algemeen) dikte werkblad, afwerking spoelbaksoort, apparatuur types accessoires en ga zo maar door.
wil je een prijsvergelijk, wees dan duidelijk met je informatie.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

loesje
kan je hele offerte en alles door sturen maar over deze site i het wat moeilijk communiceren hoe kan ik je op een andere manier bereiken
gr jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Als je mijn eerdere berichtgeving hebt gevolgd dan moet je weten dat ik geen email adres afgeef. mijn reden hiervoor is dat ik op geen manier hier reclame probeer te maken voor mijn eigen bedrijf. Ook niet via het email cirquit.

ik denk dat je heel simpel met je offerte ( die dan hoop ik wel volledig is) naar een keukenzaak kan stappen en vragen waar zij je die keuken voor aan kunnen bieden.

mijn reactie naar jou toe was omdat ik je wel aan had willen geven door middel van de door jouw verstrekte gegevens of je inderdaad een superscherpe offerte in handen hebt of dat het ook hier in nederland beslist haalbaar is voor die prijs.

Ik zie genoeg offertes van collega's onder ogen en ik weet wel dat de prijzen voor gelijkwaardige onderdelen heel dicht bij elkaar ligt. Als er al een heel groot verschil in prijs zit, dan zit er in 99 % van die gevallen ook verschil in gebruikte onderdelen.
Mijn aanwezigheid op dit forum is slechts beperkt in het proberen adviseren en mee te denken met de consument en is nimmer bedoelt om reclame te maken voor mijn eigen bedrijf. Ik hoop dat je dit standpunt begrijpt.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Loesjes
bedankt voor je uigebreide uitleg had graag van je expertise gebruik gemaakt maar ik kan je terughoudendheid begrijpen ik zal een advertentie op marktplaats zetten met duitse keuken aangeboden voor 1000 euro incl.apparatuur met mijn gegevens wil je hierop reageren dan hoor ik je wel. vr gr
jeltol

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door scheuj »

die reageert niet want hij weet ook wel dat hij nooit onder de prijs door kan die de duitsers neerleggen.(zie de topic over Next125 uit Duitsland). Daarin heb ik Ome Ben uitgedaagd om te wedden dat hij de duitse prijzen niet aan zou kunnen. Eerst wilde hij wel maar toen het serieus ging worden haakte hij af.
Laatst gewijzigd door scheuj op 13 nov 2006 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

ten eerste die hij is een zij

ten tweede, zonder een totale opgave van onderdelen kan er nooit beoordeeld worden of het inderdaad een superscherpe prijs is die de duitser hebben neergelegd.

We weten onderhand wel scheuj dat jij pro duitse keukenzaken bent maar ook jij kan deze offerte niet beoordelen of het superscherp is want ook jij hebt de volledige opgave niet.

Wasbeertje
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:47

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

Dit is de zaak van Loesje ;)

http://www.bkbbolsward.nl/keukens2.html

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

wou je reclame maken voor je zelf wasbeertje? maak dan eerst eens een mooie site... :roll:

Wasbeertje
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:47

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

:roll:
Laatst gewijzigd door Wasbeertje op 02 aug 2008 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door CvdH »

Ga gewoon naar Ikea mooie en betaalbare keukens !!

Gesloten