Pagina 2 van 2
Re: Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
Geplaatst: 22 nov 2006 12:40
door Laurent
Ik vind die upc toch echt de slechtse kabelmaatscapy die er is. ????????????
Daarom heeft UPC 2,5 miljoen klanten ??
Re: Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
Geplaatst: 23 nov 2006 21:21
door truckertje
ook wij hebben een upc abonnement
en ik ben zeer tevreden
geen problemen en een goeie helpdesk
Re: Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
Geplaatst: 24 nov 2006 11:03
door agro
geen problemen en een goeie helpdesk
Hoezo?
Waarom bel je de helpdesk dan als je geen problemen hebt?
Re: Waarom geen UPC internet en bellen nemen?
Geplaatst: 24 nov 2006 14:19
door Chima
Ben een half jaar geleden overgestap van KPN naar UPC. Heb nu Chello Light met daarbij Telefonie freetime. Daarmee bel je na 19:00 uur gratis naar alle andere vaste nummers.
Ik heb 1 keer 2 dagen zonder telefoon gezeten en verders nooit geen problemen ondervonden. Die ene keer dat ik de helpdesk nodig had ben ik goed geholpen.
Zowel KPN als UPC kennen zo hun problemen. Een collega van mij heeft Internet + Bellen van KPN en heeft zowat elke week storing op zijn telefoon. Maar ik ken ook mensen die veel problemen met UPC hebben (gehad).
Dus tja.....het blijft toch een beetje een gok.