Pagina 2 van 2

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 27 okt 2006 14:31
door vrijheid8
De medewerker bestaat echt !!!
Inmiddels heeft er een eerste uitwisseling plaatsgevonden van feiten. Gaat wel even duren. Houd jullie op de hoogte van de vorderingen.
Kijken of we nu wel een oplossing kunnen vinden.

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 27 okt 2006 15:11
door Laurent
wie is de zg Medewerker dan wel, een anoniem persoon of een advocaat ????

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 27 okt 2006 15:42
door vrijheid8
In dit geval een echte medewerker van NUON. het feit dat hij me wist te vinden via een "oud" nummer (nu xxxxxx hierboven) was al aardig. Ik heb ondertussen even gecheckt op zijn naam en telefoonnummer en hij werkt echt bij de NUON.

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 27 okt 2006 20:40
door Laurent
Ik waag het te betwijvelen, een luis in eigen pels bij Nuon aanwezig, niet te geloven :evil: iemand die salaris aanneemt vernageld zijn baas Nuon. cc: naar Nuon

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 27 okt 2006 21:04
door Ali Bensalah
Is toch allang bekend dat het gewoon een taskforce (om even bij goed Nederlands te blijven) binnen de CCC's is die imago schade moet beperken (en in dezelfde moeite ook zoveel mogelijk klanten tevreden)!!!!
Lezen jullie nog wel eens wat anders als je eigen verhaaltjes vraag ik me af?

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 28 okt 2006 10:09
door Ron 2
een luis in eigen pels bij Nuon aanwezig
"De medewerker" is een (of meerdere) door Nuon zelf aangestelde persoon die zoals Ali Bensalah zegt imagoschade moet bepreken (lijkt me onbegonnen werk met hun imago).

Maar ook al zou hij/zij het geheel uit eigen beweging doen snap ik nog die domme uitspraak niet. Nuon verklooit alles en iemand die dan nog een laatste poging doet zaken recht te breien is een luis in eigen pels??

Nee Laurent, al diegenen bij Nuon die ongeintereseerd en arrogant de boel fout laten lopen zijn de luis in de pels.
Het is droevig dat er dan een "de medewerker" nodig is (al of niet in opdracht van Nuon zelf) maar in principe is hij/zij/hen juist degene die het meest waard is voor Nuon en de klant.

Zoals ik ook bij onderwerpen over UPC zie ben jij bij voorbaat altijd voor het blunderende bedrijf en is het altijd eigen schuld, dikke bult voor de klant.

Re: NUON levert gratis extra spanning!

Geplaatst: 28 okt 2006 10:33
door Chanmaster
Eneco, Noan, Essent, namen van leveranciers alwaar het niet (helemaal) zo gaat zoals het zou moeten al doen ze allemaal hun best het goed voor elkaar te krijgen. De oorzaak van de administratieve onvolkomenheden moet vaak worden gezocht in de organisatievorm.
De opsplitsing van administratieve afdelingen van de idverse bedrijven en systemen is hiervoor de oorzaak en de klant hoe dan ook gedupeerde. Zoals de "medewerker" doet is natuurlijk troubleshooting.
Natuurlijk heeft elk der leveranciers er baat bij uit de negatieve publiciet te blijven. Maar welke onderneming kan het zich veroorloven om een half jaar gratis stroom te leveeren? Het mag niet eens! Overigens, u moet er wel belasting over betalen dus dat gratis is ook maar beperkt.
Kijk, wanneer een energieleverancier een aanbieding doet dan mag deze geen betrekking hebben op levering van producten waarvan de prijsbepaling bij derden gelegen is. Deze derden bepalen dit intergaal.
Om de economische waarde van het product op peil te houden wordt deze geindexerd. Dat halve jaar gratis stroom kan en mag dus ook helemaal niet. Bovendien komen ze niet kijken op uw meter wanneer u start en over zes maanden terug om wederom de standen op te nemen.
Ik betracht deze wijze van werving derhalve als misleidend.