LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedwongen verkoop korting Kado

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001

Re: gedwongen verkoop korting Kado

Ongelezen bericht door aert0001 »

Neen Albert, ik heb inderdaad nooit een alias gebruikt, nooit, ik ben ik, open vizier, eerlijk, vashoudend.
En waar ik voor vecht?
voor mezelf en mijn gezin, maar ik kan best een hele hoop mensen laten delen van mijn voordelen en mijn zaak, zo snijdt het mes aan twee kanten, en ik sta klaar voor ieder slachtoffer van Dexia om mijn ervaringen te delen.

Ton

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Ik geloof je Ton mijn omstandigheden waren anders destijds :oops:

Succes Ton :wink:

aert0001

Ja je omstandigheden waren indertijd heel anders,
en ik begrijp ook best e.e.a.

prettig weekend,

vond het fijn even wat van je te horen, per slot van rekening hebben we ook al een Dexia geschiedenis samen.

T :wink: n

Albert

Het had wel wat toen.......saamhorigheid was leuk toen...mis het vaak :P

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Graag wil ik even hier op inhaken, ik zou zo dolgraag hier mijn ervaring met Dexia willen vertellen. Helaas heb ik een zwijgplicht, mag er niets over zeggen, ik ben helemaal klaar met Dexia tot grote tevredenheid voor mij en mijn man. Het enige wat ik wil zeggen, heb je geen tijd meer om af te wachten hoe de hele procedure gaat lopen, doe een persoonlijke schikking. Ik ben me er van bewust dat dit niet voor iedereen geldt, iedere situatie is anders. Mijn echtgenoot en ik hebben vrede met hetgeen we bereikt hebben, met medewerking van onze advocaat.

En over aliassen gesproken, ik had er geen een, poste altijd onder mijn eigen naam, ik had en heb niets te verbergen. Ook ik was vasthoudend om door te procederen, ben er van terug gekomen door omstandigheden, het is goed zo als het nu is.

Groet en iedereen weltrusten.
Anne.

Albert

Je bent lief anne, misschien wilde je weleens posten onder een alias maar wist je niet hoe het werkte :lol:

Fijn dat je eruit bent met Dexia :wink:

anne_

Dat wilde ik soms wel, is me nooit gelukt :wink: :wink:

Albert

Hahahahaha lief :lol: Ik wist het ook niet hoe je dat moest doen...was blont :lol:

aert0001

Anne en haar man hebben de Dexia periode helemaal afgesloten, door lef en realiteitsbesef hebben ze er een hele mooie schikking uit kunnen halen.
jammer genoeg is een schikking niet voor iedereen aanwezig, veel mensen kunnen niet eens schikken, de schulden zijn te hoog, of het principe té sterk,
Een schikking is mooi, maar je moet er wel achter kunnen staan,
Dexia heeft veel, héél veel slechte tijden gebracht voor veel van haar slachtoffers, dat gaat niet zomaar uit zichzelf weg.

T :( n

B17

Ongelezen bericht door B17 »

Het zal ongetwijfeld bekend zijn dat Korting Kado of Profit Effect
produkten zijn die door de Consumentenbond zijn aangeprezen
als veilige produkten, eis ook altijd de effectennota's want ook bij deze
twee indentieke produkten hangt een ranzige geur.

B17

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

In haar bericht van 29 okt 01:16 laat Anne weten met Dexia tot een gunstige privé-schikking te zijn gekomen maar van Dexia een "zwijgplicht" te zijn opgelegd. Dit werd even later bevestigd door Aert0001 (Ton).

Ik ben blij voor Anne en hoop dat zij en haar gezin de moeilijke tijd snel zullen kunnen vergeten. Eén ding moet mij wel van het hart. Ondanks die zwijgplicht moet het voor Anne toch mogelijk zijn om ten bate van de andere gedupeerden haar "geheim" uit te laten lekken. Dat niet te doen getuigt van weinig solidariteit met haar (voormalige) lotgenoten! Daarom: Anne, bel Piet eens op en vertel hem in grote lijnen wat jij bij en met Dexia hebt bereikt. Piet is echt wel in staat om jouw naam er helemaal buiten te houden zodat je later geen problemen krijgt. Misschien kunnen dan ook andere gedupeerden hier hun voordeel mee doen.

Tijl Uilenspiegel

Ongelezen bericht door Tijl Uilenspiegel »

hihi stoute procesvoerder, je mag iemand niet aanzetten tot onwettige daden hoor.
:oops:

Procesvoerder

Ook een mogelijkheid is natuurlijk dat Anne ons een sprookje vertelt.

Sprookjes, daar weet een "Tijl Uilenspiegel" ook alles vanaf ...

anne_

Eén ding moet mij wel van het hart. Ondanks die zwijgplicht moet het voor Anne toch mogelijk zijn om ten bate van de andere gedupeerden haar "geheim" uit te laten lekken. Dat niet te doen getuigt van weinig solidariteit met haar (voormalige) lotgenoten!
Deze toon bevalt me niet procesvoerder, en deze nog minder.
Ook een mogelijkheid is natuurlijk dat Anne ons een sprookje vertelt
Sprookjes vertel ik aan mijn kleinkinderen en leren lezen is een kunst. Hier zul je het mee moeten doen procesvoerder. Verder reageer ik niet meer jou.

De groeten.

bluts

Ongelezen bericht door bluts »

Hallo B17.

Je vertelt van een effectennota die je moet vragen bij Kado en Profit effect. Doel je hier op een bewijs van aan - en of verkoop?
Als dat zo is kan ik het volgende berichten, zowel van de aankoop als van de (gedwongen) verkoop heb ik geen enkel bewijs gekregen. Hierover heb ik aangetekende correspondentie gevoerd, maar ik zit nog steeds te wachten op deze bewijzen.
Zouden ze dan toch geen bewijzen kunnen overleggen? Als dat zo is kan het contract dan niet worden vernietigd??

groet,
bluts.

B17

Ongelezen bericht door B17 »

In de geruchtmakende uitzending van de laatste Tros Radar,
werd gezegd, zijn de aandelen wel gekocht en op naam uitgeschreven, daar klopt dus naar alle waarschijnlijkheid geen hout van (Ik dacht bijschrijving op naam volgens art. 17 van Wge). Bij aankoop moet er een effectennota getoond kunnen worden. Anders is er alleen maar
op onbehoorlijke wijze een hoog rentebedrag voldaan voor gebakken lucht.

Dus gewoon procederen als je je voelt dan je door de bank bent beet- genomen, met die onwerkelijke rendementsuitspraken.

Er is genoeg juridische argumentatie voor handen om er een beter regeling uit te slepen.

B17

Procesvoerder

Ik kan dan alleen nog maar de gevolgtrekking maken dat de "gunstige schikking" van Anne beter met een flinke korrel zout kan worden genomen.

Ook "de groeten".

oneliner

Ongelezen bericht door oneliner »

De één eet zout en de ander drinkt er een borrel op :lol:

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Procesvoerder;

Anne heeft een schikking met zwijgplicht. Je kunt natuurlijk je bedenkingen hebben over het feit dat DEXIA iemand zwijgplicht oplegt vanwege een persoonlijke schikking.

Maar het is tamelijk arrogant van een medegedupeerde om te stellen ach dat kun je toch wel even zo en zo laten weten wat dexia met je geregeld heeft.

Met het risico dat Anne opnieuw in de problemen komt met die boevenbank.

Dat zouden we toch geen van allen willen.

En neem maar van mij aan dat Anne Integer is en dat zij en haar omgeving meer voor dit hele drama hebben betekend dan jij in je stoutste dromen kunt vermoeden.

Als Anne zich hiervoor niet sterk had gemaakt zouden zeer belangrijke zaken niet eens bekend geworden zijn.

En ik leg jou ook niet uit welke dat zijn omdat we met een miljardenbedrijf in conflict zijn. En dan zijn belangen niet altijd door een simpele Procesvoerder te begrijpen.

anne_

Dank je wel Ad voor je support.

De essentie van mijn bericht was;
Het enige wat ik wil zeggen, heb je geen tijd meer om af te wachten hoe de hele procedure gaat lopen, probeer dan een persoonlijke schikking.
enz.

Voor sommige is lezen blijkbaar moeilijk.

Groet, Anne.

Gesloten