Re: KPN-Slim bellen!?!
Geplaatst: 31 mei 2007 10:33
Helaas, ik heb weer precies hetzelfde probleem met mijn telefoonverbinding: als je de hoorn opneemt en je kiest een nummer is het erbij behorende nummer altijd in gesprek, met welk nummer en op welk tijdstip je dat ook doet! Gebeld worden kan ook niet: via de GSM mijzelf gebeld via SLIM bellen, dan krijg je de in-gesprek-toon! Hoe kan dat nou? Er is helemaal geen sprake van een gesprek!
Je zult maar spoedeisende hulp nodig hebben zoals een 112 nummer!
Zou KPN hiervoor aansprakelijk gesteld kunnen worden?
Ja, maar nu verder. Hoe lossen we dat nu weer op? Via de helpdesk? Vergeet het maar: leidt tot niets anders dan geld verspillen door eindeloze wachttijden zonder iemand te spreken te krijgen. Mocht je tòch iemand aan de lijn krijgen dan snapt ‘ie het probleem niet. Dus via e-mail dan maar, heb ik al ervaring mee: bij dit ‘in-gesprek-probleem’ schreven ze dat ik mijn telefoon moest activeren! En dat terwijl ik drie maaanden probleemloos heb kunnen bellen. Wat een sukkel zeg die zo’n antwoord formuleert. SLIM zijn ze niet daar bij die KPN. Alleen de zakkenvullers: die wèl! Maar ja, die lossen mijn probleem niet op.
Een mailtje dan maar weer. Eens kijken wat ze er nu weer van bakken.
Als het nu niet snel wordt opgelost kap ik met die rommel van SLIM bellen!
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde provider? Ik wil èn internetten èn bellen, zo voordelig mogelijk maar wel betrouwbaar, want dàt woord, daar heeft KPN nog nooit van gehoord.
Je zult maar spoedeisende hulp nodig hebben zoals een 112 nummer!
Zou KPN hiervoor aansprakelijk gesteld kunnen worden?
Ja, maar nu verder. Hoe lossen we dat nu weer op? Via de helpdesk? Vergeet het maar: leidt tot niets anders dan geld verspillen door eindeloze wachttijden zonder iemand te spreken te krijgen. Mocht je tòch iemand aan de lijn krijgen dan snapt ‘ie het probleem niet. Dus via e-mail dan maar, heb ik al ervaring mee: bij dit ‘in-gesprek-probleem’ schreven ze dat ik mijn telefoon moest activeren! En dat terwijl ik drie maaanden probleemloos heb kunnen bellen. Wat een sukkel zeg die zo’n antwoord formuleert. SLIM zijn ze niet daar bij die KPN. Alleen de zakkenvullers: die wèl! Maar ja, die lossen mijn probleem niet op.
Een mailtje dan maar weer. Eens kijken wat ze er nu weer van bakken.
Als het nu niet snel wordt opgelost kap ik met die rommel van SLIM bellen!
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde provider? Ik wil èn internetten èn bellen, zo voordelig mogelijk maar wel betrouwbaar, want dàt woord, daar heeft KPN nog nooit van gehoord.