Hangt af van de persoon ben ik een man of een vrouw,ik ben een man,en gun het niemand om verkracht te worden,het is vernederend,en je leven zal ernstig beschadigd zijn.Dit is natuurlijk een belachelijke vergelijking, je kunt ook te ver gaan.
Ons leven is ook ernstig beschadigd alles waar we voor hebben gespaard is in eenklap weg behoord toe aan dexia als het aan Strengers ligt
En bij een volgende uitspraak door een andere rechter en een andere gedupeerde word een uitspraak gedaan door een rechter die niet aan een bestaande wet sleutelt en niet de wet verkracht,en daardoor de gedupeerde wel in het gelijk en dexia de wetsovertreder veroordeeld tot terug betaling van de inleg.
Maar heb je de pech dat je als gedupeerde Strengers treft die op eigen houtje wetten gaat aanpassen,dan geeft dat een gevoel van onmacht en vernedering.
Stel je het volgende eens voor:
Er staat een 10 rijen gedupeerden in één rechtszaal voor 10 verschillende rechters,en je hoort 9 van de tien rechters uitspraken doen in het vordeel van de gedupeerden,en je zal dan in de rij staan van die ene rechter Strengers,dan heb je dus gewoon pech.
Deze rechter houd er gewoon een eigen wet op na,en ik vind het zeer verdacht,deze rechter heeft er een groot belang bij dat dexia zo weinig mogelijk schade op loopt,of hij is omgekocht,bedreigt,of familie,maar één ding is zeker het klopt van geen kant.
alleen ik kan het niet bewijzen,maar het is wel bewezen dat de wet voor Strengers weinig waarde heeft.