LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Waar woon jij ?, ik ken wel een paar medewerkers van Essent .
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geloof dat maar niet, dat hij/zij het in de vrije tijd doet.Ik vind het helemaal toppie dat medewerker in zijn/haar vrije tijd medelanders wil helpen.
Dit gebeurt in opdracht van en in de tijd van Nuon.
Voor degene die er mee geholpen wordt prima natuurlijk, het zou alleen niet nodig moeten zijn als Nuon zijn zaakjes wat meer op orde had.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
ik heb ook mijn klantnummer gegeven en inderdaad word er kontakt met je opgenomen als er daadwerkelijk na dit kontakt ook een oplossing komt dat is natuurlijk altijd de vraag.
Wat ik wel weet is dat Nuon doet zijn best in de zin dat het me is opgevallen dat ze jou als klant zo vriendelijk mogelijk te woord staan en wat ik me kan herinneren van het verleden was dit wel is anders.
Zeker als hun weer is een fout hadden gemaakt en te beroerd waren dit uit te zoeken maar in dit geval proberen ze echt samen met je een oplossing te zoeken en wat die aanmaningen betreft herken dat heel goed, zal me niet verbazen als ze je zullen vertellen dat de betaling en de brief mekaar hebben gekruist want dat is altijd het standaard procedure maar goed, gewoon blijven doorgeven dat je het zat ben ten onrechte dreigbrieven te krijgen wetende dat je het geld al heb betaald.
Denk ook dat met al die grote instellingen en hun administratieve blunders het tijd word dat er ook boetes kunnen worden opgelegd aan de grote bedrijven die er een zooitje van maken denk dat dat enigzins wel zou moeten bijdragen aan het feit dat er dan minder fouten zullen worden gemaakt naar de kant naar de klant toe gezien het nu toch zo is dat jij als klant aan de korste eind altijd moet trekken.
En dat je tien klantenservice medewerkers kan hebben gesproken maar de oplossing vaak toch een hele poos op zich laat wachten in iedergeval als je in je recht staat moet je die gewoon halen en de aanhouder wint neem dat van mijn aan...
Wat ik wel weet is dat Nuon doet zijn best in de zin dat het me is opgevallen dat ze jou als klant zo vriendelijk mogelijk te woord staan en wat ik me kan herinneren van het verleden was dit wel is anders.
Zeker als hun weer is een fout hadden gemaakt en te beroerd waren dit uit te zoeken maar in dit geval proberen ze echt samen met je een oplossing te zoeken en wat die aanmaningen betreft herken dat heel goed, zal me niet verbazen als ze je zullen vertellen dat de betaling en de brief mekaar hebben gekruist want dat is altijd het standaard procedure maar goed, gewoon blijven doorgeven dat je het zat ben ten onrechte dreigbrieven te krijgen wetende dat je het geld al heb betaald.
Denk ook dat met al die grote instellingen en hun administratieve blunders het tijd word dat er ook boetes kunnen worden opgelegd aan de grote bedrijven die er een zooitje van maken denk dat dat enigzins wel zou moeten bijdragen aan het feit dat er dan minder fouten zullen worden gemaakt naar de kant naar de klant toe gezien het nu toch zo is dat jij als klant aan de korste eind altijd moet trekken.
En dat je tien klantenservice medewerkers kan hebben gesproken maar de oplossing vaak toch een hele poos op zich laat wachten in iedergeval als je in je recht staat moet je die gewoon halen en de aanhouder wint neem dat van mijn aan...
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Ik vraag mij nu echt af, na al jullie critiek te hebben gelezen, waar jullie mee bezig zijn! Dezen alle energieleveranciers maar zo dan bleef er van de service nog iets overeind.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
chanmaster vat het even niet wat bedoel je nou, wat vraag jij je af?
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Chanmaster grossiert in onduidelijke en nietszeggende uitspraken.
google chanmaster maar eens, dan zie je wel wat ik bedoel.
Is op het ene forum schuldhulpverlener en op een ander heeft hij in eens een cartunings bedrijf.
Wazig mannetje
google chanmaster maar eens, dan zie je wel wat ik bedoel.
Is op het ene forum schuldhulpverlener en op een ander heeft hij in eens een cartunings bedrijf.
Wazig mannetje
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
sorry hoor moest ff lachen puma73 inderdaad op google staat het vol van de reacties van chanmaster en van de meeste die hij heeft neergezet word je inderdaad niet echt wijs.
maar moet zoiezo vaak lachen om de dingen die mensen kunnen neerzetten zeker wanneer de schoen hun niet knelt het forum zou moeten heten i.p.v. tros radar het zou je maar gebeuren.
maar goed...thanx..weet in iedergeval als ik ooit weer met een echt probleem zou zitten die ik op het forum vermeld dat ik geen zinnig iets hoeft te verwachten van chanmaster.
greetz..jetje
maar moet zoiezo vaak lachen om de dingen die mensen kunnen neerzetten zeker wanneer de schoen hun niet knelt het forum zou moeten heten i.p.v. tros radar het zou je maar gebeuren.
maar goed...thanx..weet in iedergeval als ik ooit weer met een echt probleem zou zitten die ik op het forum vermeld dat ik geen zinnig iets hoeft te verwachten van chanmaster.
greetz..jetje