[Logisch dat het kind niet naar de WC mocht, DE WC staat in het kantoor en daar zijn privezaken, door diefstal en inbraak wordt dit met de dag niet meer toegelaten???? NIEMAND is te vertrouwen zelfs een kind van 4 niet DAT misschien wel door ouders op onderzoek wordT gestuurd
Smitje is zeker afgeleid van Bart Smit, werk je nu inderdaad als vakkenvuller bij Bart Smit??? Is je toch al eerder gevraagd in een ander forum? Helaas gaf je er geen antwoord op. Komt toch niet echt serieus over al die taalfouten. Misschien leuke tip voor Sinterklaas? Verkopen ze toch ook bij Bartje Smit, dvd's met speloefeningen. Erg leerzaam. Ik word, jij wordt, hij/zij/het/u wordt, wij/jullie/zij worden... maar: Pas op: het is: word jij! Dus het kind wordt (3e persoon enkelvoud) op onderzoek "gestuurd"!.
Ik geef toe, mijn kind is levensgevaarlijk, is een geroutineerde wildplasser aan het worden. Heeft al 1 keer een plasje tegen een boom gedaan in het bos. Nu dat stelen nog... Verkopen ze daar ook dvd's voor bij Bartje? Wel grappig zo'n w.c. in het kantoor. Een peepshow is er denk ik dan niets bij...
.
Nee, dat was absoluut!!! niet het geval. Iedereen!!! mocht komen. Er was zelfs een wedstrijd, het filiaal dat de hoogste omzet had, won een gratis avondje uit. Dit is mij door het personeel verteld. Er is zelfs reclame voor gemaakt op het schoolplein door het personeel.En wees blij dat je op die kortingsavond mocht komen die is eigenlijk alleen bedoeld voor familie en vrienden
Kopen via internet is misschien (andere forum) inderdaad een veel betere optie.Heb het al geprobeerd, super relaxed, een echte aanrader! Veel minder arbeidsintensief, lagere personeelskosten, geweldig, want goedkoper voor beide partijenl. Dan kunnen al die winkeliers en al dat winkelpersoneel! (veel door jullie gereageerd op dit forum, overigens wel gezellig hoor) opgelucht ademhalen. Blijven de ondankbare consumentenhonden lekker thuis, maar bestellen relaxed via internet en pakken vervolgens de cadeautjes zelf mooi in. Dan kan het inmiddels overtollig geworden personeel zijn boeltje pakken omdat al die rotconsumenten niet meer in de winkel komen en kan de winkelier vervroegd van zijn dan wel erg magere zelf gespaarde pensioen genieten en zich afvragen hoe dit toch zo ver kon komen...Wees dankbaar dat je naar die avond mocht komen en dat je kados waren ingepakt !