LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
edwin1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2006 13:55

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door edwin1968 »

Hallo,
Las je bericht over rs-exclusive in apeldoorn.
Heb hier zelf ook slechte ervarigen mee, en de manier van zaken doen, zijn ronduit slecht.
Heb zelf in 2003 hiermnee te maken gehad, toen ik daar een renault megane scenic kocht, waar ik achteraf niet echt teveel voor betaald heb, maar wel mijn inruilauto gewoon weggegeven heb, omdat bedrijf gelogen had over het bouwjaar( 1997 i.p.b. 1999).
Heb koop eerst nog willen stoppen, maar dan moest ik wel even 1000 euro vergoeding betalen, en de manier waarop dit gebracht wordt, met de wetenschap dat persoon bekend is met mijn naam en adres, toch maar besloten om het te doen.
Auto zelf is verder gelukkig ook na 3 jaar niets mis mee (gelukkig maar), want als je van hun gammele garantiebepalingen afhankelijk bent, vrees ik dat je achteraf nog meer moet betalen.

Kort gezegt, "blijf weg bij die criminelen!!"

jokemichel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2006 00:33

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door jokemichel »

hoi ik wou dat ik dit allemaal eerder had gelezen ik heb namelijk ook een probleem met dit bedrijf ik ging daar ook naartoe naar dat ik een advertentie had gevonden over een renault espace voor 7250 euro ik gebeld of ze ook auto's inruilde ja dat was geen probleem ik daar heen bleek de auto die ik gezien had niet 7250 maar 11.000 te kosten want er kwam nog bpm overheen en volgens hem stond dat in de advertentie ik had zelf een ford galaxy ghia uit 98 en hij wilde 6000 euro voor mijn auto geven uiteindelijk kwamen we tot een deal dat 3750 bij betaald moest worden voor een espace uit 2000 ik acoord gegaan het zou ongeveer twee weken duren want de papieren moesten nog in orde gemaakt worden ik heb na twee weken elke dag gebeld tot ik na 4 weken te horen kreeg dat ze de autopapieren niet in orde kregen en dat de auto niet door ging ik moest maar even langskomen hij deed mijn een aanbod voor een andere auto maar dan moest ik 5500 bij betalen dat wilde ik niet en de auto die hij aanbod was niet goed ook hij zei dat ik er maar over na moest denken en als ik het niet wilde moest ik maar even bellen dan zou hij 250 euro handgeld op mijn rekening overmaken ik gebeld na twee dagen en toen kreeg ik te horen of ik niet goed bij mijn hoofd was want hij had zo gezegd kosten gemaakt en ik kreeg mijn handgeld niet terug en hij was onbeschoft en bedreigend nou ben ik daar niet bang voor want hij dreigt maar ook al heeft hij mijn adres achteraf ben ik blij dat ik er geen auto gekocht heb maar wat mijn wel verbaast is dat zo bedrijf gewoon door kan gaan met dit soort praktijken ik belde trouwens laatst weer naar hem voor mijn handgeld en toen kon hij ineens toch weer de auto leveren nou daar pas ik dus voor en ik ben ook nog niet klaar met hem

karina36
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2007 09:01

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door karina36 »

hallo ik heb hele goede ervaringen met rs autobedrijf in apeldoorn ze hebben me heel goed geholpen als er iets met de auto was maakte ze hem gelijk :D ik kan er verder niks over zeggen prima bedrijf

weetikwel
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2008 21:39

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door weetikwel »

Veel oneerlijkheid, valse beloftes en erg onprofessioneel.....jammer voor zo'n familie bedrijf. Heeft waarschijnlijk geen lang leven meer beschoren!!!

celrox
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2010 19:41

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door celrox »

problemen worden door ze opgelost, heb ik zelf ondervonden
Laatst gewijzigd door celrox op 25 jun 2010 19:38, 3 keer totaal gewijzigd.

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door Abarth »

opeens diverse topics weer bovenin door een persoon die zich vandaag geregistreerd heeft.
gemeld

RSsucks
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 mei 2009 19:28

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door RSsucks »

Na een goed gesprek met de eigenaar is een oorzaak van vele problemen duidelijk geworden. Inmiddels is daar afscheid genomen van een medewerker die nogal wat problemen heeft veroorzaakt.

Derhalve wil ik een ieder, die problemen heeft of heeft gekend, adviseren contact op te nemen met RS zodat er voor een passende oplossing voor uw probleem kan worden gezorgd.
Laatst gewijzigd door RSsucks op 22 feb 2012 12:51, 2 keer totaal gewijzigd.

riddert
Berichten: 2144
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door riddert »

Sempron538 schreef:Naar aanleiding van het autobedrijf Rs Autobedrijf in Apeldoorn kom ik hier weer op terug om mensen er toch voor te waarschuwen dat dit bedrijf totaal onbetrouwbaar is.
( Ja meneer zal mijn vanavond wel weer bellen om mijn te verzoeken de advertentie te verwijderen) Dit doe ik dus niet meer.)

Meneer heeft mooie praatjes terwijl de onderhoudsboekjes en kentekenbewijzen achter in de kluis zitten, het is ook lekker makkelijk om zometeen waarschijnlijk aan te komen met stempels van garages nagemaakt uit Duitsland om mijn zo te laten geloven dat de auto dealer is onderhouden.

Nu ook weer, ik bel meneer vandaag is de auto al klaar? Nee nu moet er weer wat gerepareerd worden, maar hij zegt niet wat, nou ik moet die hele auto niet meer, je koopt toch immers ook geen wasmachine, als je weet dat er nog van alles mee moet gebeuren beetje vreemd toch?

Dat de auto is geïmporteerd is, weet ik inmiddels ook, dealer onderhouden?? Ja ga toch weg de dealer weet van niets, sterker nog hij staat niet eens ergens in het systeem.

Even voor de duidelijkheid meneer mag mijn bellen, maar dan wil ik wel eerst het volgende weten en eventueel zien:

1. Onderhoudshistorie (Graag de naam van het bedrijf waar de auto als laatste is onderhouden, eventueel kopie via de mail mogelijk.)
2. Wat word er op het moment precies gerepareerd en waar mag ik dat weten?
3. Bij welk bedrijf heeft de auto de apk gehad (Graag duidelijk en eerlijk antwoord.)

Het spijt me als deze post voor u als ongewenst overkomt, maar u laat mijn geen andere keus, ik wil duidelijkheid en die krijg ik niet van u. Pas als ik antwoord heb op bovenstaande vragen gaat dit topic weer weg. Nogmaals ik wil de auto graag kopen, maar als ik geen antwoord krijg op mijn vragen ben ik bereid het contract te ontbinden en eis ik mijn geld terug, duidelijkheid moet er zijn, maar met een spelletje spelen komen we er niet, want ik ga alles na al al word ik ouder dan 100. Ik blijf doorgaan totdat ik duidelijkheid heb en krijg.

Als we samen niet tot een oplossing kunnen komen, laat ik de rest wel door mijn broer uitzoeken, hij is immers werkzaam bij de politie en wil best het 1 of ander gelijk rechtzetten.

Nogmaals mijn excuus als dit bericht ongepast is, maar u laat mij geen andere keuze.
Heb je de auto al gekocht, danwel betaald? Dit zijn zaken die je vantevoren, voor de aanschaf moet checken, niet achteraf. Dus als je er nog onderuit kunt, direct doen, er zijn zat auto's te koop.

Draxter
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:10

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door Draxter »

Gewijzigd
Laatst gewijzigd door Draxter op 02 mar 2012 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door thecure »

aanbetaling?? Ik heb nog nooit een aanbetaling gedaan voor een auto.. wanneer leren mensen het nou eens...

riddert
Berichten: 2144
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door riddert »

Altijd bijzonder om te zien hoe snel mensen (sempron538) binnen een dag van mening veranderen...

RSsucks
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 mei 2009 19:28

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door RSsucks »

Na een goed gesprek met de eigenaar is een oorzaak van vele problemen duidelijk geworden. Inmiddels is daar afscheid genomen van een medewerker die nogal wat problemen heeft veroorzaakt.

Derhalve wil ik een ieder, die problemen heeft of heeft gekend, adviseren contact op te nemen met RS zodat er voor een passende oplossing voor uw probleem kan worden gezorgd.

Mijn probleem is erkend, oprechte excuses zijn aangeboden en er is een passende oplossing gevonden, ook al is het leed reeds 2 jaar geschied.

irri63
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2013 13:52

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door irri63 »

Na een goed gesprek, medewerker onslagen? Wie dan? De eigenaar zelf? Of de zoon.
Die twee hebben in 2011 mij dus belazerd. Achteraf bellen dat de auto zo slecht was, ze hadden wel een alternatief.
Niet dus! weg 500 euro.
gebeld gemaild gefaxt. Niet thuis

tom81
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2014 10:15

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door tom81 »

Ook ik ben flink opgelicht door dit bedrijf. Een tijdje geleden kocht ik daar een auto van bijna €10.000.
de auto zou worden afgeleverd met een nieuwe apk, onderhouds beurt, en garantie. Zowel de onderhouds beurt als de apk en garantie stelden weinig voor daar. Nadat ik de auto had opgehaald kwamen er klachten naar boven.Geen pprobleem want ik had garantie, dacht ik. Maar helaas toen ik de auto weer op ging halen naar de reparatie. Kreeg ik een rekening van bijna €300 voor het vervangen van een lampje. Ik dacht dat het onder de garantie viel waarop zei een geplastificeerde versie van het koop contract lieten zien waarbij er al 1 zin was gearceerd waarin stond dat de garantie alleen was voor de onderdelen en niet voor het arbeidsloon. Deze zin was wat verborgen in het verhaal. Ik was niet de de eerste bij wie ze dat hadden gedaan want die versie van het koopcontract lag al klaar. Maar er waren nog veel meer klachten dus ben ik naar een echte volkswagen dealer gegaan. En daar werdt mij verteld dat de auto nooit had mogen worden goed gekeurd. Er werd mij verteld dat het gewoon gevaarlijk was om mee door te rijden. De dingen waarop die afgekeurd had moeten worden, de remschijven en blokken waren allemaal op en stonden echt op het punt van breken. De uitlaat moest volledig worden vervangen. De verlichting deed het niet of niet naar behoren. De ruiten wissers waren op. En 2 banden waren op. En dan nog de dingen waarop die niet zou worden afgekeurd maar die wel kapot waren zoals, de airbags, een lager in versnellingsbak, de accu, en nog wat kleinere dingetjes. Toen ik terug ging om verhaal te halen stonden er ineens 3 grote ongure mannen voor m'n neus die mij vertelden dat ik moest gaan, en ik werdt er aan herinnerd dat ze mijn adres hadden mocht ik moeilijk willen gaan doen. Kortom blijf gewoon weg bij dit bedrijf, het zijn de grootste oplichters/ criminelen die je maar kunt bedenken.

tom81
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2014 10:15

Re: LET OP!!! Opgelicht door RS Exclusive in Apeldoorn!!!!!

Ongelezen bericht door tom81 »

Het verhaal van degene die zichzelf "rssucks" noemt lijkt me heel sterk. Vooral wanneer je ziet dat diegene vanaf 2009 tot op heden om de zoveel maanden exact hetzelfde bericht plaatst. Het lijkt me een bericht vanuit daar.

Gesloten