Pagina 2 van 2

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 27 dec 2006 14:11
door agro
(helaas met de mobiel natuurlijk)
Ik begrijp hieruit dat je helpdesk 09 nummer belt??
Je kan beter de storingsdienst bellen, je hebt namelijk een storing toch?
Is bovendien gratis ook met je mobiel 0800-0407. kies de optie particulier en daarna internetplusbellen.
Als je er met de persoon niet uitkomt die je aan de lijn krijgt vraag je naar de 2de lijn daar zitten de echte techneuten

succes toegewenst.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 30 dec 2006 22:01
door forrest
Ik heb een mailtje gestuurd naar de servicedesk van KPN met de volgende tekst:

L.S.



Ik heb nu enige tijd een abonnement op internetplusbellen, maar tot op heden is de levering van dit product niet conform contractafspraak.

Ik geef u hierbij nog een laatste mogelijkheid om deze dienst volgens
contract te leveren.

Indien dit niet binnen 1 maand (20-01-2007) naar tevredenheid is opgelost acht ik de overeenkomst met KPN als ontbonden.

Gaarne ontvang ik van u een bevestiging hiervan, indien ik deze niet krijg beschouw ik dit als een acceptatie van uw kant.

N.b. een cc van deze mail stuur ik naar trosradar aangezien zij ook al met problemen met uw bedrijf bezig zijn.

Einde mailtje.

Tot mijn verrassing hebben ze hierop gereageerd en mij een mailtje teruggestuurd met daarin een storingsnummer en de mededeling dat ze mijn probleem in behandeling genomen hebben.

Nu nog hopen dat ze het daadwerkelijk oplossen........ :lol:

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 31 dec 2006 09:10
door annabel65
zulke mailtjes heb ik vaak gekregen, maar vervolgens gebeurde er niets!

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 31 dec 2006 11:26
door lanse017
Forrest,

Ik kan je hiermee bevestigen dat RADAR-klanten preferent door KPN worden behandeld. Kijk, een groot bedrijf als KPN kan zich best permitteren om een paar ontevreden klanten te hebben, men is toch wel benauwd wanneer het er veel worden en deze klanten hun ontevredenheid via het internet luid rond gaan bazuinen.

Planet trekt zich van niets en niemand wat aan; niet van mails, telefoontjes en zelfs niet van aangetekende brieven. Speel het via RADAR en de media, garanties heb je niet, maar een kans op succes allicht.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 05 jan 2007 21:49
door picasso
Het is toch van de zotte dat KPN maar kan doen waar ze zin in hebben.
Ze beloven dingen die ze niet kunnen waarmaken, dit riekt naar bedrog. en wij maar iedere maand betalen voor hun ergerlijke dienstverlening.
Is dit niet nakomen van beloftes geen reden om van het abonnement af te komen. Kan een jurist dit s.v.p. eens uitzoeken?
Hoeveel mensen zijn er wel niet met klachten over InternetPlusBellen en er gebeurt niets. Ze nemen niet eens het fatsoen om hun ontevreden klanten te woord te staan, laat staan te compenseren voor hun abnominabele slechte dienstverlening.
Als je als eens iemand, via een omweg, aan de telefoon krijgt zijn ze ook nog brutaal en vinden het normaal dat je 3 kwartier gewacht hebt om je vervolgens door te verbinden met de desbetreffende dienst die dan de telefoon weer niet aannemen omdat ze weten wat ze te horen krijgen, daar hebben ze natuurlijk geen zin in.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 05 jan 2007 22:07
door lanse017
Ik zou vanavond tussen half acht en half tien thuis worden teruggebeld door een mevrouw van Planet.

Wat denk je?

Niet gebeurd dus.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 06 jan 2007 19:31
door bjorn4548
De beste manier om iemand aan de lijn te krijgen, is 's morgens om 8 uur meteen te bellen naar 0800-0505, voor IPB van KPN en Planet en Surfen&Bellen van HetNet.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 06 jan 2007 22:17
door bruindj
Ik heb nu (6 januari) nog geen enkele reactie op het doorgeven van mijn verhuizing begin SEPTEMBER. Wel al gemaand het probleem op te lossen en daarna het contract laten ontbinden. Ook niets van gehoord, maar ik laat nu de betalingen gewoon terugboeken (kreeg wel een mailtje dat ze ons gaan afsluiten whoehahaha), zie ze wel in de rechtzaal als ze aan het contract willen vasthouden (heb echt mijn best gedaan en ben aardig gebleven tegen de kpn/planet medewerkers, zie ook http://www.internetminbellen.nl).
Enfin, heb begin december de locale kabelaar maar opdracht gegeven om internet + telefonie te leveren. Het grote wonder geschiedde: twee weken later arriveerde de doos, 15 minuten later deed het internet het weer. Telefoon duurde iets langer, de batterij was leeg ;-).

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 07 jan 2007 02:25
door ikbenik
We weten dat het administratiesysteem van KPN niet in orde is!

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 07 jan 2007 11:22
door bruindj
inderdaad, het is oud nieuws. Een vriend van me ging een aantal jaren geleden verhuizen en heeft zelf een huis gebouwd. KPN beweerde dat de lijn het prima deed terwijl er GEEN KABEL was getrokken naar het nieuwe huis (het perceel van het oude huis was gesplitst). En hij heeft hemel en aarde moeten bewegen, want volgens de computer deed hij het.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 07 jan 2007 11:32
door annabel65
ik heb ook een klacht ingediend bij de consumentenbond. En wat denk je? Er werd zeer snel op gereageerd door KPN! Krijg nu 2 maanden abonnementsgeld terug zeggen ze. Dat heb ik nog niet, maar heb goede hoop!

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 07 jan 2007 13:56
door bjorn4548
Zelf heb ik IBP sinds vorig jaar, ik dacht maart. In november had ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice tot wanneer mijn contract loopt ivm de opzegging die ik wil gaan doen. Na een tijdje heb ik een mailtje terug gehad waarin staat dat mijn contract loopt tot 22 februari 2007, dus dat ik voor 22 januari 2007 moet opzeggen.
Na meerdere malen gebeld te hebben en alleen maar in de wacht te hebben gestaan (soms na een uur in de wacht werd spontaan de verbinding verbroken) of te horen hebben gehad dat het te druk is en dat ik het later maar moet proberen had ik afgelopen dinsdag 2 januari succes. Direct om 8 uur had ik het gratis nummer gebeld (0800-0505) en zowaar direct iemand aan de lijn.
Hier werd mij echter verteld dat mijn contract niet loopt tot 22 februari, maar 2 februari.. Echter was ik volgens de mevrouw nog niet te laat. Ze zou de opzegging invoeren, en ik zou hier direct een bevestigingsbrief van ontvangen.
Maar tot nu toe nog niets ontvangen, het zal mij benieuwen...

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 07 jan 2007 14:07
door MAXIEM
Dag bjorn4548,

Ga er maar vanuit dat er niets is ingevoerd en dat je geen schriftelijke bevestiging krijgt. Ik zou morgen weer eens bellen om je status te checken.

Sukses, groeten, Maxiem

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 09 jan 2007 19:09
door bjorn4548
Maxiem,

Vanochtend om 8.45 gebeld en zowaar meteen verbinding!
De opzegging staat wel in het systeem. Vanaf 22 februari gewoon weer analoge lijn. Alleen die brief heb ik nog niet...we wachten nog maar even af!

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 09 jan 2007 20:02
door MAXIEM
Dag bjorn 4548,

Dat had ik niet verwacht gezien de omissies die dit bedrijf de laatste tijd maakt. Hou in elk geval het op tijd krijgen van de bevestigingsbrief goed in de gaten.

Sukses en vriendelijke groet, Maxiem.

Re: KPN-internetplusbellen

Geplaatst: 10 jan 2007 09:36
door lammertc
Mijn lijdensweg met KPN is nog niet over. Na maanden lang ellende met IPB, zie http://www.dse.nl/~lammert/kpn.htm krijg ik vandaag een afschrijving van ADSL GO, -wat ik niet eens had-
voor de periode van 21/12 tm 1/1-2007
Nog eens ADSL GO voor de periode van 1/1 tm 1/2/2007 ??????
En vervolgens IPB voor de maand januari 2007.
Volgens mij zijn ze een draadje kwijt bij KPN.
Ik dacht even correct te doen om de "klantenservice" te bellen om te vragen wat hier de reden van was. Nou dat heb ik geweten zeg. De "Juffrouw"had waarschijnlijk een zeer slechte nacht gehad, want ik kon mijn verhaal nog niet eens afmaken. Het enige wat ze er uit kon brengen was "dat is onze werkwijze meneer en daar ga ik geen discussie over houden". Toen ik toch wat meer wilde weten kwam weer hetzelfde verhaal eruit. Ik heb de juffrouw een prettige dag gewenst en heb een vragenformulier op de KPN site ingevuld. Wat een ballentent zeg

Quote:
Na maanden van ellende met ipb dacht ik per 1-1-2007 verlost te zijn van KPN. Tot mijn stomme verbazing presteert u het om mij nĂ¡ 1-1 te factureren voor ADSL GO (wat ik niet eens had) en IPBGO voor de maand januari 2007. U zult begrijpen dat ik hier niet mee accoord ga en dit onmiddellijk heb gestorneerd. Uw "klantenservice" heb ik ook gebeld met deze opmerking, maar deze komt niet verder dan een intelligente opmerking dat dit de werkwijze van KPN is, en dat er geen discussie over mogelijk is. Geen wonder dat KPN klanten kwijt raakt.
Ik wacht op uw correcte factuur van 1.59 euro