wat je ermee doet moet je zelf weten...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Kan zijn dat ik het niet goed begrepen heb maar als jullie daar een hond vandaan hebben, dan weet je toch waar de goede(?) man/vrouw woont????heey ik zoek ook G J hooyer in harskamp wij hebben daar een duitse herder vandaan.
maar ik kan ook nog niks vinden
Naar boven
En wat is er mis met een kruising? Heb mijn hele leven op 1 keer na alleen kruisingen gehad. Alle zeer gezonde en goede honden. En gedrags problemen komen 90% van de tijd voort uit de opvoeding en ervaring die een hond tussen de 7 en 12 weken. En laat nu net de Hond met stamboom een "zwakke" hond zijn geweest.Mijn advies, koop nooit een kruising, zolang mensen kruisingen kopen zullen er kuisingen gefokt worden wat zeer slecht is voor de honden die daar uitvoort komen (gedragsprobleem en gezondheidsproblemen)
Kruisingen verkopen (mits het een foutje is) is per definitie al bijna broodfok.
Nogal zo'n bijdrage die ik niet begrijp. Alles was in orde en omdat de man een tweede nest aanbied is hij ineens verdacht en moet men "voorzichtig" zijn, Wat een kulBen in aanaraking geweest met deze man, meneer Hooijer uit harskamp. Had het idee dat alles in orde was en heb een pup bij hem gekocht. Kruising rhodesian x labrador. Ben gaan speuren na onderstaand stukje. De beste man geeft zich uit onder zijn eigen naam. Hooijer Harskamp, maar ook onder [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. De dag nadat ik mijn pup heb opgehaald heeft hij een nieuw nestje aangeboden op marktplaats. Nu een kruising argentijnse dog x labrador. Voorzichtigheid is geboden dus.