ben het met sepa eens, Dixons is verot, het is niet zo dat er 1 rotte appel bij zit, het is juist andersom er is 1 appelboom met volgens mij 160 appels waarvan hopelijk als je goed je best doet je een paar goede appels kan plukken, de rest is door en door verot,
Heb zelf de ervaring dat het ligt aan de mensen die er al langer werken,
toen ik voor het eerst terug kwam met mijn laptop was er iemand net nieuw daar, en ik werd echt keurig gehopen, tot dat de bedrijfsleider zich er mee begon te bemoeien en het andere vaste langer werkende personeel, van af toen ging het fout, maar daar is nog een topic over
Ik vind zelf niet dat ze alles moeten contoleren, dat kan je niet echt gaan verwachten, want normaal krijgen ze die laptops gewoon goed aangeleverd, en zou het uitpakken en opstarten moeten zijn,
Af en toe zit er dan een kapote tussen en dat kan gebeuren.
Maar dat haalt niet weg dat dixons verotte service geeft,
Het probleem ligt er ook aan dat men wel wil dat de pc's worden gecontroleerd, maar niet waar jij zelf bij staat, dus gaat er van uit dat het gebeurt voor je het koopt. maar daar bij komt ook nog eens dat je wel wil dat er genoeg mensen in de winkel zijn, en dan de prijsen lager zijn.
Kort om al die eisen samen kan niet,
Het is of geen controle (dus hun hebben geen extra mensen nodig) en een goedkopere laptop met rotservice.
Of wel controle maar dan een duurdere laptop.
En nee buiten tijden dat de winkel om werkt ook niet, want ookal heb ik een hekel aan die lui, ik hoop toch echt voor hun dat ze ook een sociaal leven hebben.