LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
flycatcher

Re: InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door flycatcher »

Beste mensen,

Ook wij zitten bij de KPN en wij kunnen geen andere profider krijgen i.v.m. met wonen op een camping.
Bij ons begon het in mei 2006, wij vroegen of we ook in aanmerking konden komen voor bellen en surfen. Dat was geen probleem en die jongen zou ons inschrijven.
Wij zaten toen via ADSL en een losse telefoon abonnement, het was geen probleem,maar nu komt het; die jongen doet in plaats van omzetten ons afsluiten en zo hadden we op 18 juli geen internet meer.
Wij bellen en toen kwam aan het licht dat wij afgesloten waren en niet ingeschreven voor bellen en surfen! Wij hebben ons probleem uitgelegd, maar we waren afgesloten en er zat nu een sloop op ons ADSL adres en dat duurde nog 2 maanden voor we in aanmerking kwamen voor internet.
U begrijpt wel dat wij erg gefrustreerd waren, na vele keren bellen bleek dat wij dit opnieuw moest aanvragen bij Hetnet.
Dit kon pas nadat de sloop van ons ADSL af was gehaald, door de bijzondere hulpvaardigheid van de hetnet hulpdesk bleek dat wij inmiddels Surfen en Bellen al 3 keer hadden aangevraagd.
3 aanvragen kon niet en dus werd ALLES geannuleerd! Toen er op onze naam niets meer aangevraagd of open stond hebben we Surfen en Bellen nog een keer aangevraagd. Eind september 2006 bleek er een hulpvaardige monteur achter de helpdesk te hebben plaatsgenomen die ons in 5 minuten op internet had! Dit was een tijdelijke internet verbinding via een ADSL omweg van KPN
Er werd gezegd tegen ons dat die sloop nergens op sloeg, want ze halen een blokje eruit en zetten er een nieuw in. Wij hadden binnen 2 dagen weer op internet gekund.

U snapt natuurlijk wel dat wij het meer dan zat waren maar we hadden eindelijk weer internet.
Toen kregen wij brieven met onze nieuwe accounts en nieuwe email adressen.
We hebben duidelijk aan gegeven dat wij heel graag gebruik wilde blijven maken van ons oude email adres.
De nieuwe email adressen bleven maar komen en wij bleven maar bellen. Eindelijk kwam in september de experiabox, wij konden vanaf nu ongestoord op internet. Nou het feest moest nog gaan beginnen.
Hetnet had uiteindelijk door dat 5 email adressen overdreven was, dus werd alles geannuleerd. ( zoals het goede gebruik van Hetnet is) Wij konden dus wel op internet, maar konden geen email binnen halen.
Ons oude email adres moest gereanimeerd worden, dat duurt maar 10 werkdagen .
Na 4 weken hadden wij ons oude email adres terug en wilde ons tijdelijke email adres integreren in ons oude email adres?!
FOUT van ons, het oude email adres werd weer geannuleerd, gereanimeerd en na slechts 3 weken weer terug gegeven.

Nu is dus zo dat ik of kan bellen of kan internetten, gelijktijdig kan gewoon niet. Van die reclame klopt ook niets van “wij sluiten u aan” nou ze sluiten u gewoon af!

Wij hebben op een gegeven moment door gegeven dat ze eens mensen moesten neer zetten die wat wisten.

Wij hebben ook gezegd dat als je nergens werk kan vinden, dan kun je bij de KPN werken want je hoeft alleen maar te zeggen; “ weet ik niet “
Wij hebben op een gegeven moment een nummer gekregen van een klachten centrum hier in de buurt met een gratis nummer van de desk nou toen zijn wij in contact gekomen met dat centrum en wij hebben intussen toch maar mooi 2 bosjes bloemen en 50 euro bel tegoed gekregen EN het eerste half jaar gratis.
Niet te hard juichen, we zijn er nog niet.
Nu hebben wij het probleem dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn en als wij zelf bellen, wij van de KPN maar 14 minuten mogen bellen, want daarna wordt de verbinding verbroken.
Leuk is dat als er iemand in de kennissen kring op sterven ligt! Het is godgeklaagd hoe ze met mensen om gaan, het interesseert ze niks . Je blijf gewoon in de **** zitten. Leve de KPN ! , nou als wij de kans hadden zouden wij naar een andere provider gaan, maar dat kan hier niet.
Wij willen even melden dat als je iets te gefrustreerd overkomt bij de mensen van de KPN/ Hetnet ze alles gewoon stop zetten en dan kan je weer van voor af aan beginnen.
Wij kunnen er nog veel meer over vertellen. De stapel papieren die de presentatrice naast haar had liggen van verschillende klanten, hebben wij alleen al voor ons zelf ontvangen.
U snapt dat wij heel erg kwaad zijn, wij hopen dat u aan ons verhaal ook wat heeft.
Ons antwoord is: we moeten gewoon vol houden en zorgen dat we langste adem hebben.
Met vriendelijke groeten,

Fam kester
Laatst gewijzigd door flycatcher op 04 dec 2006 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Riko

Ongelezen bericht door Riko »

Ik heb jaren xs4all.nl gehad geweldige provider (KPN) maar die bieden zo veel diensten, waarvoor je betaalt en geen gebruik van maakt. Ik heb nu Qfast (ADSL2 10MB/!MB met gratis 500 belminuten. Werkt perfect. 29,95 abonnement Belbudget nemen bij KPN en no problem.

johnnyboy

Ongelezen bericht door johnnyboy »

Sinds juni 2006 heb ik internetplusbellen en ik wou dat ik er nooit aan begonnen was. De eerste maand werkte het helemaal niet: mijn nummer kon niet worden geladen in de experia box en ik was niet "geporteerd". In augustus zat ik zelfs een hele week zonder telefoon, omdat 1 van hun servers het had begeven. Oeverloos bellen met hun dure helpdesk leverde ook al niets op, behalve kosten. Mails werden met een standaard antwoord afgedaan.
Uiteindelijk heb ik alle mails uitgeprint en opgestuurd naar HetNet, afdeling klantreacties, postbus 2728, 3800 GG Amersfoort en dat had wel effect: ik werd gebeld door een medewerkster met wie ik een schadevergoeding heb kunnen regelen (en nu maar hopen dat ze zich aan haar woord houdt).
Dus: mail of bel niet met KPN/HetNet. Het kost u alleen maar tijd, geld en ergernis. Gewoon schrijven naar bovengenoemd adres en uw kosten declareren.

spridget

Ongelezen bericht door spridget »

gewoon één groot drama, google maar eens ...

Cornel40

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Heb op 3 december (koopzondag) bij de primafoon een internetplus contract afgesloten, maar na het lezen van alle klachten, wil ik dit alsnog annuleren. Kan dat ?

Volgens de voorwaarde zou een contract binnen 7 werkdagen kosteloos geannuleerd kunnen worden. Heb nog geen pakket oid ontvangen, ook niks geactiveerd. wel heb ik primafoon de machtiging gegeven dat ze mij 42 euro abbonements kosten mogen afschrijven.

Cornel40

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Internet plus bellen is nu geannuleerd/opgezegt, wordt hopelijk (niet vervolgt) :wink:

djanus

Ongelezen bericht door djanus »

Ik vond het stoer van de directeur internet van KPN dat hij daar gisteren ging zitten. Maar, het was maar een half verhaal. Hoe komt hij er nou bij dat de problemen die nu spelen geen technische problemen zijn? KPN heeft ZELF op donderdag 9 november een update gedaan van de firmware van de modem. Deze blijkt niet te functioneren. Het gevolg: ik zit al 25 dagen zonder telefoon!! En daarbij heb ik al 8 keer a 30 minuten met de helpdesk gebeld (met mobiele telefoon). Reken maar uit. Belachelijk verhaal. En, oh ja, wij zijn inmiddels doorgedrongen tot het "super" klantteam waar de directeur het over had. En het klopt, aardige jongen, zeer behulpzaam, belt ook terug op het moment dat hij dat heeft afgesproken (uitzonderlijk). Maar...NIETS. Hij weet het ook niet...

Dus, nee, het is niet alleen de service maar ZEKER ook de techniek van de modems die corrupt is. Oh ja, het schijnt dat KPN de fabrikant van de modems (siemens) al de deur heeft gewezen wegens wanprestatie. Helaas zit ik nog steeds opgezadeld met een niet-werkende Experia Box...

Mike24793

Ongelezen bericht door Mike24793 »

Ik ben benieuwd wat jij daar zo stoer aan vindt... Het is sowieso niet stoer om in een klaagprogramma te zitten waar je een beetje wordt aangeklaagd op vanalles.
Laatst gewijzigd door Mike24793 op 05 dec 2006 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

kroon57

Ongelezen bericht door kroon57 »

Ik heb sinds 7 november IPB en heb vanaf die tijd alleen maar ellende. Het internet werkt prima, maar het telefoongedeelte is een drama. Ik had ineens een ander telefoonnummer gekregen. Mensen die een familielid in amersfoort belden, kregen mij aan de lijn en mensen die mij wilden hebben kregen een familie in Breda aan de lijn. Op dit moment kan ik helemaal niet meer bellen en gebeld worden. alle telefoonnummers zijn nu helemaal afgesloten. Als ik wil bellen krijg ik een ingesprektoon.
Konstant gebeld en gemaild met KPN en het enige wat ik te horen krijg is dat we maar geduld moeten hebben en dat er aan gewerkt wordt. Dan moet het nummer geporteerd worden en dat is er een softwarematig probleem. Het eind resultaat is dat de KPN het volgens mij ook niet meer weet.
In het begin met het 0900 nummer gebeld, maar de laatste weken met 0800-0407. Dit is wel gratis maar je moet wel geduld hebben. Maandag 4 december totaal 57 minuten aan de telefoon gehangen. Uiteraard voor niets, want ik heb nog steeds geen telefoon. Tot twee maal toe schriftelijk en twee maal telefonisch de belofte gehad dat we erug gebeld zouden worden, maar ook dat ik niet gebeurd.
Tijdens de uitzending van 4 december bij radar wordt er voor de zoveelste keer iets belooft door een medewerker van KPN, maar ik moet het nog zien. Ik zie het er van komen dat ik dit jaar niet meer kan bellen of gebeld kan worden op mijn vaste telefoonaansluiting. Wat een drama.
Ik overweeg om onder de aansluiting van IPB uit kan komen, maar dat zal ook wel een probleem geven.

Mike24793

Kortom; mooie reclame, slechte service.

djanus

Ongelezen bericht door djanus »

@Mike24793

He Mike, stoer is het als iemand uit vrije wil iets gaat doen waarvan hij weet dat het niet een pretje zal worden en zeker niet makkelijk. Die directeur heeft ballen getoond door zich sowieso daar te tonen. KPN had zich er ook makkelijk met een schriftelijke reactie vanaf kunnen maken.

Dus, stoer die Directeur Internet van KPN.

Mike24793

Ik heb zijn ballen niet gezien ;)
Persoonlijk en schriftelijk is idd wel een verschil.

Ach, 1 ding, het is netjes dat ie naar Radar gekomen is.

nnamzug

Ongelezen bericht door nnamzug »

Ik kan alleen maar zeggen dat het een groot toneelstukje is geweest van KPN. Ik heb zelf langere tijd gewerkt bij KPN en ben vanaf het begin betrokken geweest bij het IPB-project van KPN. Ik ben er uiteindelijk zelf weg gegaan net als veel andere medewerkers omdat we het zat waren nog langer mensen te verneuken. Het IPB-project is niet het enige KPN project geweest waarop ik werkzaam ben geweest, ook bij andere KPN projecten is de insteek van KPN hetzelfde. Als de klant eenmaal binnen is, dan maakt het allemaal niets meer uit in de ogen van KPN hoe de klant behandeld word.

KPN heeft in het IPB project grofweg lopen blunderen en dat valt gewoonweg niet goed te praten. En toen wij als medewerkers de klanten van KPN op een gegeven ogenblik eerlijke antwoorden gingen geven, toen waren de spreekwoordelijke rapen gaar en werden er zelfs mensen volledig ten onrechte aan de straat gezet.

Jammerlijk genoeg ontdekte ik gisteren te laat dat KPN een item had in radar, anders had ik namelijk ver van te voren Radar op de hoogte gebracht van de ware stand van zaken.

Gesloten