Re: InternetPlusBellen
Geplaatst: 04 dec 2006 22:34
Beste mensen,
Ook wij zitten bij de KPN en wij kunnen geen andere profider krijgen i.v.m. met wonen op een camping.
Bij ons begon het in mei 2006, wij vroegen of we ook in aanmerking konden komen voor bellen en surfen. Dat was geen probleem en die jongen zou ons inschrijven.
Wij zaten toen via ADSL en een losse telefoon abonnement, het was geen probleem,maar nu komt het; die jongen doet in plaats van omzetten ons afsluiten en zo hadden we op 18 juli geen internet meer.
Wij bellen en toen kwam aan het licht dat wij afgesloten waren en niet ingeschreven voor bellen en surfen! Wij hebben ons probleem uitgelegd, maar we waren afgesloten en er zat nu een sloop op ons ADSL adres en dat duurde nog 2 maanden voor we in aanmerking kwamen voor internet.
U begrijpt wel dat wij erg gefrustreerd waren, na vele keren bellen bleek dat wij dit opnieuw moest aanvragen bij Hetnet.
Dit kon pas nadat de sloop van ons ADSL af was gehaald, door de bijzondere hulpvaardigheid van de hetnet hulpdesk bleek dat wij inmiddels Surfen en Bellen al 3 keer hadden aangevraagd.
3 aanvragen kon niet en dus werd ALLES geannuleerd! Toen er op onze naam niets meer aangevraagd of open stond hebben we Surfen en Bellen nog een keer aangevraagd. Eind september 2006 bleek er een hulpvaardige monteur achter de helpdesk te hebben plaatsgenomen die ons in 5 minuten op internet had! Dit was een tijdelijke internet verbinding via een ADSL omweg van KPN
Er werd gezegd tegen ons dat die sloop nergens op sloeg, want ze halen een blokje eruit en zetten er een nieuw in. Wij hadden binnen 2 dagen weer op internet gekund.
U snapt natuurlijk wel dat wij het meer dan zat waren maar we hadden eindelijk weer internet.
Toen kregen wij brieven met onze nieuwe accounts en nieuwe email adressen.
We hebben duidelijk aan gegeven dat wij heel graag gebruik wilde blijven maken van ons oude email adres.
De nieuwe email adressen bleven maar komen en wij bleven maar bellen. Eindelijk kwam in september de experiabox, wij konden vanaf nu ongestoord op internet. Nou het feest moest nog gaan beginnen.
Hetnet had uiteindelijk door dat 5 email adressen overdreven was, dus werd alles geannuleerd. ( zoals het goede gebruik van Hetnet is) Wij konden dus wel op internet, maar konden geen email binnen halen.
Ons oude email adres moest gereanimeerd worden, dat duurt maar 10 werkdagen .
Na 4 weken hadden wij ons oude email adres terug en wilde ons tijdelijke email adres integreren in ons oude email adres?!
FOUT van ons, het oude email adres werd weer geannuleerd, gereanimeerd en na slechts 3 weken weer terug gegeven.
Nu is dus zo dat ik of kan bellen of kan internetten, gelijktijdig kan gewoon niet. Van die reclame klopt ook niets van “wij sluiten u aan” nou ze sluiten u gewoon af!
Wij hebben op een gegeven moment door gegeven dat ze eens mensen moesten neer zetten die wat wisten.
Wij hebben ook gezegd dat als je nergens werk kan vinden, dan kun je bij de KPN werken want je hoeft alleen maar te zeggen; “ weet ik niet “
Wij hebben op een gegeven moment een nummer gekregen van een klachten centrum hier in de buurt met een gratis nummer van de desk nou toen zijn wij in contact gekomen met dat centrum en wij hebben intussen toch maar mooi 2 bosjes bloemen en 50 euro bel tegoed gekregen EN het eerste half jaar gratis.
Niet te hard juichen, we zijn er nog niet.
Nu hebben wij het probleem dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn en als wij zelf bellen, wij van de KPN maar 14 minuten mogen bellen, want daarna wordt de verbinding verbroken.
Leuk is dat als er iemand in de kennissen kring op sterven ligt! Het is godgeklaagd hoe ze met mensen om gaan, het interesseert ze niks . Je blijf gewoon in de **** zitten. Leve de KPN ! , nou als wij de kans hadden zouden wij naar een andere provider gaan, maar dat kan hier niet.
Wij willen even melden dat als je iets te gefrustreerd overkomt bij de mensen van de KPN/ Hetnet ze alles gewoon stop zetten en dan kan je weer van voor af aan beginnen.
Wij kunnen er nog veel meer over vertellen. De stapel papieren die de presentatrice naast haar had liggen van verschillende klanten, hebben wij alleen al voor ons zelf ontvangen.
U snapt dat wij heel erg kwaad zijn, wij hopen dat u aan ons verhaal ook wat heeft.
Ons antwoord is: we moeten gewoon vol houden en zorgen dat we langste adem hebben.
Met vriendelijke groeten,
Fam kester
Ook wij zitten bij de KPN en wij kunnen geen andere profider krijgen i.v.m. met wonen op een camping.
Bij ons begon het in mei 2006, wij vroegen of we ook in aanmerking konden komen voor bellen en surfen. Dat was geen probleem en die jongen zou ons inschrijven.
Wij zaten toen via ADSL en een losse telefoon abonnement, het was geen probleem,maar nu komt het; die jongen doet in plaats van omzetten ons afsluiten en zo hadden we op 18 juli geen internet meer.
Wij bellen en toen kwam aan het licht dat wij afgesloten waren en niet ingeschreven voor bellen en surfen! Wij hebben ons probleem uitgelegd, maar we waren afgesloten en er zat nu een sloop op ons ADSL adres en dat duurde nog 2 maanden voor we in aanmerking kwamen voor internet.
U begrijpt wel dat wij erg gefrustreerd waren, na vele keren bellen bleek dat wij dit opnieuw moest aanvragen bij Hetnet.
Dit kon pas nadat de sloop van ons ADSL af was gehaald, door de bijzondere hulpvaardigheid van de hetnet hulpdesk bleek dat wij inmiddels Surfen en Bellen al 3 keer hadden aangevraagd.
3 aanvragen kon niet en dus werd ALLES geannuleerd! Toen er op onze naam niets meer aangevraagd of open stond hebben we Surfen en Bellen nog een keer aangevraagd. Eind september 2006 bleek er een hulpvaardige monteur achter de helpdesk te hebben plaatsgenomen die ons in 5 minuten op internet had! Dit was een tijdelijke internet verbinding via een ADSL omweg van KPN
Er werd gezegd tegen ons dat die sloop nergens op sloeg, want ze halen een blokje eruit en zetten er een nieuw in. Wij hadden binnen 2 dagen weer op internet gekund.
U snapt natuurlijk wel dat wij het meer dan zat waren maar we hadden eindelijk weer internet.
Toen kregen wij brieven met onze nieuwe accounts en nieuwe email adressen.
We hebben duidelijk aan gegeven dat wij heel graag gebruik wilde blijven maken van ons oude email adres.
De nieuwe email adressen bleven maar komen en wij bleven maar bellen. Eindelijk kwam in september de experiabox, wij konden vanaf nu ongestoord op internet. Nou het feest moest nog gaan beginnen.
Hetnet had uiteindelijk door dat 5 email adressen overdreven was, dus werd alles geannuleerd. ( zoals het goede gebruik van Hetnet is) Wij konden dus wel op internet, maar konden geen email binnen halen.
Ons oude email adres moest gereanimeerd worden, dat duurt maar 10 werkdagen .
Na 4 weken hadden wij ons oude email adres terug en wilde ons tijdelijke email adres integreren in ons oude email adres?!
FOUT van ons, het oude email adres werd weer geannuleerd, gereanimeerd en na slechts 3 weken weer terug gegeven.
Nu is dus zo dat ik of kan bellen of kan internetten, gelijktijdig kan gewoon niet. Van die reclame klopt ook niets van “wij sluiten u aan” nou ze sluiten u gewoon af!
Wij hebben op een gegeven moment door gegeven dat ze eens mensen moesten neer zetten die wat wisten.
Wij hebben ook gezegd dat als je nergens werk kan vinden, dan kun je bij de KPN werken want je hoeft alleen maar te zeggen; “ weet ik niet “
Wij hebben op een gegeven moment een nummer gekregen van een klachten centrum hier in de buurt met een gratis nummer van de desk nou toen zijn wij in contact gekomen met dat centrum en wij hebben intussen toch maar mooi 2 bosjes bloemen en 50 euro bel tegoed gekregen EN het eerste half jaar gratis.
Niet te hard juichen, we zijn er nog niet.
Nu hebben wij het probleem dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn en als wij zelf bellen, wij van de KPN maar 14 minuten mogen bellen, want daarna wordt de verbinding verbroken.
Leuk is dat als er iemand in de kennissen kring op sterven ligt! Het is godgeklaagd hoe ze met mensen om gaan, het interesseert ze niks . Je blijf gewoon in de **** zitten. Leve de KPN ! , nou als wij de kans hadden zouden wij naar een andere provider gaan, maar dat kan hier niet.
Wij willen even melden dat als je iets te gefrustreerd overkomt bij de mensen van de KPN/ Hetnet ze alles gewoon stop zetten en dan kan je weer van voor af aan beginnen.
Wij kunnen er nog veel meer over vertellen. De stapel papieren die de presentatrice naast haar had liggen van verschillende klanten, hebben wij alleen al voor ons zelf ontvangen.
U snapt dat wij heel erg kwaad zijn, wij hopen dat u aan ons verhaal ook wat heeft.
Ons antwoord is: we moeten gewoon vol houden en zorgen dat we langste adem hebben.
Met vriendelijke groeten,
Fam kester