LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een blamage voor vele gedupeerden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
idem

Re: Wat een blamage voor vele gedupeerden

Ongelezen bericht door idem »

Zucht
Nee hé

Willem S. van Dalen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

:lol: yep leuk toch? we hebben elkaar al zo lang niet gezien.

ff serieus nou, geloof jij wat die b17 zegt? iedere gedupeerde die hier al een tijdje meeloopt kan toch hopelijk wel toegeven dat dat verhaal aan alle kanten niet deugt, of gaan jullie nu iedereen gelijk geven zolang ie maar anti dexia is de inhoud doet er nu helemaal niet meer toe?

:shock:

idem

dat verhaal aan alle kanten niet deugt
Blij dat je het eindelijk inziet.

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Hoe kom je erbij, mafkees "Willem S van Dalen" ? Ik heb mij de laatste tijd afzijdig gehouden maar ik laat me niet door een oplichter, die de namen "Willems" en "Van Dalen" heeft gekoppeld, vals beschuldigen. Ga je pro-Dexia nepberichten maar aan je soortgenoten proberen te slijten, HvdB/HvdC-kloon.

Willem S. van Dalen

Jij wisselt snel van alias zeg, denk je om je neus pinokkio, die moet nu wel 100 meter lang zijn inmiddels. :lol:

Maar ff serieus joh je hebt dit onderwerp en de reacties toch ook gelezen? klopt toch van geen kanten charles?

Van Dalen

Mijn onveranderd standpunt: iedere generieke "regeling" die door Dexia wordt aangeboden blijkt een wassen neus c.q. een sigaar uit eigen doos te zijn.

Daartegen valt door geen Dexia-adept iets in te brengen.

Willem S. van Dalen

Jouw standpunt wordt denk ik niet gedeeld met al die mensen die geschikt hebben met die duisenberg regeling of met individuele schikkingen.

die zullen wel dik tevreden zijn, wat overblijft zijn nog een stuk of 30000 gedupeerden die uiteindelijk ook tevreden moeten zijn met een of andere schikking, maar die zijn dan inmiddels al veel geld kwijtgeraakt aan dat geprocedeer, dat uiteindelijk verlies geleden gaat worden.
jammer maar een zeer aannemelijk scenario van dalen

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Willem S. van Dalen zegt:
wat overblijft zijn nog een stuk of 30000 gedupeerden die uiteindelijk ook tevreden moeten zijn met een of andere schikking, maar die zijn dan inmiddels al veel geld kwijtgeraakt aan dat geprocedeer, dat uiteindelijk verlies geleden gaat worden.
Inderdaad, dan heb je het dus over de harde kern van goklustige aandelenleasers die als een kip zonder kop door blijft gaan de Zwarte Piet van de aandelen lease gebeurtenissen bij Jan en Alleman neer te leggen. Terwijl als ze eens in de spiegel kijken oog in oog staan met de grootste Zwarte Piet.

Willem S. van Dalen

Terwijl als ze eens in de spiegel kijken oog in oog staan met de grootste Zwarte Piet.
Daar zal de rechter ook wel rekening mee houden zelfs als de goede sint al weer lang en breed in spanje zit.

Van Dalen

Ik betwijfel sterk of gedupeerden die wel (noodgedwongen) tot een schikking met Dexia zijn gekomen achteraf "zo tevreden" zijn met het resultaat. Van alle kanten zijn andere geluiden te horen!

Gezien de meeste uitspraken tegen Dexia denken veel rechters over dit onderwerp in dezelfde richting als de verklaarde tegenstanders van de Duisenbergregeling. Binnenkort valt de uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof over de WCAM en weten de gedupeerden waar zij aan toe zijn. Daarna valt te kiezen uit opt-out en doorprocederen, misschien een verbeterd aanbod van Dexia aannemen, of berusten in de bestaande situatie.

Naar mijn vaste overtuiging staat Dexia in ieder geval nog een "heet" jaar 2007 te wachten.

Willem S. van Dalen

Naar mijn vaste overtuiging staat Dexia in ieder geval nog een "heet" jaar 2007 te wachten.
Tuurlijk dat roep je ook al een jaar of 4.

betwijfel sterk of gedupeerden die wel (noodgedwongen) tot een schikking met Dexia zijn gekomen achteraf "zo tevreden" zijn met het resultaat. Van alle kanten zijn andere geluiden te horen!
Je hoort zeker stemmen ofzo? ik heb nog geen negatieve geluiden gehoord hoor, misschien van een paar idioten die het de mensen niet gunnen, dat zou kunnen natuurlijk.

idem

ik heb nog geen negatieve geluiden gehoord
Ik geen positieve. Geef me er eens 1'tje

Willem S. van Dalen

Ik doe geen boute uitspraken dus ik hoef niets te bewijzen.
natuurlijk hoor je op dit forum geen positieve geluiden over schikkingen, de gedupeerden die hier komen willen niet schikken, of wilden misschien ooit wel schikken maar hebben zich laten opnaaien door de rest. dus dan kan je ook moeilijke positieve geluiden horen over die schikkingen op dit forum.

Van Dalen

"Misgunnen"? Wàt valt er te misgunnen? Ik gun iedere gedupeerde de allerbeste regeling die hij/zij er bij Dexia uit kan slepen.
Ik misgun Dexia dat die bank zich schijnbaar nog steeds ongestoord kan verrijken door zogenaamd "gunstige" regelingen aan categoriën gedupeerden op te leggen c.q. af te dwingen.
Misschien lukt dat die oplichtersbende bij sommigen die het hoofd in de schoot leggen maar niet bij mij. Ik ga toch maar liever af op de adviezen van PAL, Leaseproces en vergelijkbare organisaties (dus nadrukkelijk NIET de zogenaamde "helpers" Leaseverlies en Eegalease).

En, Willem S van Dalen, ik luister niet naar "stemmen", behalve die van Piet Koremans want die heeft teminste iets zinnigs te melden.

idem

Ik doe geen boute uitspraken dus ik hoef niets te bewijzen.
Ja ja, eerst wat roepen en dan de hakken in het zand.
De typische laffe houding van een Dexia troll.

Nog een keer dan:
Ik geen positieve. Geef me er eens 1'tje

Willem S. van Dalen

En, Willem S van Dalen, ik luister niet naar "stemmen", behalve die van Piet Koremans want die heeft teminste iets zinnigs te melden.
Daarmee zeggend dat piet koremans zegt dat mensen ontevreden zijn met die schikkingen?
Nee joh dat zal zelfs piet koremans niet roepen.
Misgunnen"? Wàt valt er te misgunnen? Ik gun iedere gedupeerde de allerbeste regeling die hij/zij er bij Dexia uit kan slepen.
Ik misgun Dexia dat die bank zich schijnbaar nog steeds ongestoord kan verrijken door zogenaamd "gunstige" regelingen aan categoriën gedupeerden op te leggen c.q. af te dwingen.
Jongen je bent niet te volgen, wat jij dus zegt is, ik (jij dus) gun de gedupeerde een "gunstige" regeling die ook nog eens afgedwongen wordt. :roll: :shock: :o
Laatst gewijzigd door Willem S. van Dalen op 27 nov 2006 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Willem S. van Dalen

Ja ja, eerst wat roepen en dan de hakken in het zand.
De typische laffe houding van een Dexia troll.
Jaja inderdaad suffie, wie roept er hier nu van alles, ***** jij stond ook niet echt vooraan toen ze hersenen uitdeelden. :roll: :lol:

idem

Antwoord graag willempie

Willem S. van Dalen

je draait de boel om idem zoals jullie alles al jaren omdraaien, jij weet niet eens meer wat eerlijk en recht door zee is.

een of andere malloot roept, ik hoor dat de mensen niet tevreden zijn met de duisenberg regeling, vervolgens zeg ik dat ik die geluiden niet hoor waarop slimme wimmie om de hoek komt en van mij verlangt dat ik positieve geluiden laat horen waarop ik zeg dat die hier niet te horen zijn omdat dit forum vol zit met mensen die niet willen schikken en dus zich niet positief over zo'n schikking zullen uitlaten.

snap je het nou een beetje :shock: :o je hebt jaren de tijd gehad om wat snuggerder te worden en nog steeds kun je de meest simpele postings nog niet goed bevatten.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Wanneer Legio-Lease/Dexia op het moment dat de eerste berichten naar buiten kwamen dat de contracten niet zo eerlijk waren als ons werd voorgespiegeld, direct een correct voorstel tot herstel had gedaan, dan Was er voor Dexia minder gezichtsverlies/schade, voor de gedupeerde minder leed/financiele schuld ontstaan. En was men voor het overgrote deel genegen geweest om gezamenlijk er de schouders onder te zetten.
Persoonlijk was ik daar toen toe genegen geweest, echter toen ,inmiddels"Dexia zich halsstarrig opstelde als de grote onschuldige,
ja dan ga je inderdaad de hakken in het zand zetten. om te gaan touwtrekken.Ik wil niet alle feiten en feitjes oplepelen, maar een willige houding van Dexia had hun en ons veel leed bespaard. En het resultaat zou er vast niet minder door geweest zijn.
Immers al die advocaat kosten daar wil je hoe dan ook in welke vorm dan ook iets van terug zien.
Was ik persoonlijk. in beginsel genegen geweest om een deel van de inleg te verliezen, nu niet meer. Nu wil ik de bodem zien.
Waarom moest de overheid zo laks optreden? Zij had het voortouw kunnen nemen om een oplossing te zoeken. Zij waren de toezichthouders en hebben de zaak schromelijk verwaarloost. dat is en blijft recht overeind. Ik stel ze dus niet verantwoordelijk voor de schade, maar wel voor de laksheid van optreden, waardoor de boel gigantisch uit de klauw is gelopen.Een toezicht houder moet ook toezicht houden, anders is zij haar taak onwaardig.
Hadden ze(als toezichthouder) maar in een vroeg stadium de contracten doorgelicht op hun betrouwbaarheid en kwaliteit en daar naar gehandeld dan was de overheid buiten schot gebleven maar nu zij dat(toezichthouden en ingrijpen) heeft verwaarloost moeten ze niet klagen dat wij lastig zijn. nee zij zijn nalatig geweest, en niet zo'n klein beetje.
Dat wij nu doorgaan is dan ook niet verwonderlijk. we willen dat er eerlijk naar twee kanten toe gehandeld wordt. Daarin mag onze verantwoordelijkheid gerust een rol spelen, maar dan wel een eerlijke weging van de verantwoordelijkheid, en geen loos geschreeuw van eigen schuld dikke bult.
Nu is de tijd van gemakkelijk schikken verleden tijd, dat hebben ze voorbijlaten gaan. Dexia zei: tot ziens voor de rechter! Nu zeggen wij: tot ziens voor de rechter. Maar het had voorkomen kunnen worden.
Janny

Gesloten