LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van RVS af?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Yogi
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 21:53

Re: Hoe kom ik van RVS af?

Ongelezen bericht door Yogi »

Ik heb ook verz. bij rvs de meeste zijn al weg alleen mijn paraplu pakket niet nog tot 2011 5 lange jaren bij rvs te gaan.
Ik wil het omzetten naar een jaar dan maar wat meer premie.
Wat zegt rvs NEE want als we hem omzetten bent U weg na een jaar, ja dat hadden ze goed.
Maar nou hoor ik van anderen dat ze dat niet als reden op kunnen geven.
Wie o wie weet hier meer van

tries
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2005 16:31

Re: Hoe kom ik van RVS af?

Ongelezen bericht door tries »

Hallo,

Wij zijn ook over aan 't stappen van Rvs naar goedkopere maatschappij. Bij ons zijn verschillende verzekeringen omgezet naar 1 jaar en zo naar niks. Dus het kan wel. Anders gewoon dat laten regelen via je nieuwe verzekeringsmaatschappij. Let wel dat Rvs heel heel heel erg moeilijk gaat doen en echt gaat pesten en de schuld ligt vervolgens niet bij hun zeggen ze. Krijg nu plots achterstandsbrieven van half jaar achter stand (terwijl ze binnen maand kunnen zien hoe of wat) en dat tot 2x toe ook terwijl het inmiddels gewoon betaald is. Papieren opsturen ofzo doen ze lang over en je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Dankzij Rvs konden we niet meer vóór 31-12-2006 bij notaris terecht ivm hypotheekovername maar volgens Rvs lag de fout niet bij hun. Kan er hele verhalen over schrijven maar raadt niemand aan om naar de Rvs te gaan pfffff.

Heel veel succes iedereen maar omzetten naar 1 jaar KAN wel.

mvgr
Tries

FTL
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2006 21:56

Re: Hoe kom ik van RVS af?

Ongelezen bericht door FTL »

:D Ik heb mijn verzekeringen opgezegd bij de RVS. Na vele malen pittige brieven schrijven. De reacties van de RVS waren verschillend.
In eerste instantie was het niet mogelijk om de verzekeringen tussentijds te beeindigen.
Hier ben ik echter niet mee akkoord gegaan, ondanks een verwijzing van de RVS naar de polis voorwaarden.
Uiteindelijk is het mij gelukt, om kosteloos, alle verzekeringen op te zeggen, terwijl er verzekeringen bij zaten die eigenlijk nog 4 jaar door liepen.
Dus als men zegt dat het niet mogelijk is om verzekeringen tussentijd op te zeggen, (dit is dus niet waar)
Gewoon nogmaals proberen.
In een eerdere reactie hier bij het forum, kun je lezen dat ik toen al heb vermeld, dat ze van mij nog niet af waren.

Nu ben ik gelukkig wel van ze af
Groet FTL

Gesloten